ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Tänan jõudis kohale kastitäis klaase.
Eelnevalt läbi käinud hinnale lisandus käibemaks ja transpordi tasu seega ühe klaasi hinnaks sai 185.-
Mõned klaasid on veel vabad seega kui keegi soovib siis võib saada.
Eelnevalt läbi käinud hinnale lisandus käibemaks ja transpordi tasu seega ühe klaasi hinnaks sai 185.-
Mõned klaasid on veel vabad seega kui keegi soovib siis võib saada.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Üle pika aja sai tunda seda meeliülendavat lõhna, mida üks õhkjahutusega jõuallikas teha oskab. Ühesõnaga mootor sai peale ja käima. Teha muidugi veel meeletult.
Kõige mõrumaks teeb meele asjaolu, et kolm aastat tagasi remonditud esisillal on mitu šharniiri tolmukatet puruks. Materjal igavesti jama ja lihtsalt otsa saanud. Sai kunagi ostetud Viljandi AutoMoto poest. Ülevaatus sai märtsis läbi ja 30. aprill peab Pärnusse sõitma. Ei olnud just asi millega tegeleda tahaks.
Kas on üldse liikumas korralikku kraami või peab hakkama lääne asendust otsima?
Kõige mõrumaks teeb meele asjaolu, et kolm aastat tagasi remonditud esisillal on mitu šharniiri tolmukatet puruks. Materjal igavesti jama ja lihtsalt otsa saanud. Sai kunagi ostetud Viljandi AutoMoto poest. Ülevaatus sai märtsis läbi ja 30. aprill peab Pärnusse sõitma. Ei olnud just asi millega tegeleda tahaks.
Kas on üldse liikumas korralikku kraami või peab hakkama lääne asendust otsima?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Vahet ei ole kas osta nad AutoMotost või otse tootjamaalt - mul pragunesid need originaalid aastaga...sipelgas wrote:Sarniiride materjal igavesti jama ja lihtsalt otsa saanud. Sai kunagi ostetud Viljandi AutoMoto poest. Ülevaatus sai märtsis läbi ja 30. aprill peab Pärnusse sõitma. Ei olnud just asi millega tegeleda tahaks.
Kas on üldse liikumas korralikku kraami või peab hakkama lääne asendust otsima?
Mina võtsin nüüd uueks hooajaks Lemförderi roolivarda kaitsekummid 4 tk. ja võin sulle koodid otsida. Peab lühemaks lõikama et parajaks saada, aga materjal vähemalt kvaliteetne (mitte termoplast vaid kumm) ja sees kasutasin veovõlli molübdeeni sisaldavat määret, näiteks Moly Grease 2 määret mis ei riku kummi nagu mõni tavaline universaalmääre.
Tegelen homme asjaga, et pakendid ja koodid üles leida.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Tulin eile sama asja peale. Arvasin, et olen juba nutikas aga näed sa juba tulid selle peale enne.
Igatahes võtsin ainsa kummist tolmukatte, mis mul riiulis oli ja panin selle külge. Sobis kenasti kuigi väiksem ava võiks veidi suurem olla. Igatahes kiiruga läksid ühele poole külge ja sai enamvähem.
Lemförderi kood oli 3019601 aga eks neid sobivaid on ilmselt palju.
Ja et igav ei oleks siis ühe rooliotsa kausid pidin taaskord ära vahetama. Läks täitsa meelest, et ühe poole varras tegemata on. Teine pool ilusti tihe ja peab sellest järele jäänud ikalduse ka kiiresti likvideerima.

Igatahes võtsin ainsa kummist tolmukatte, mis mul riiulis oli ja panin selle külge. Sobis kenasti kuigi väiksem ava võiks veidi suurem olla. Igatahes kiiruga läksid ühele poole külge ja sai enamvähem.
Lemförderi kood oli 3019601 aga eks neid sobivaid on ilmselt palju.
Ja et igav ei oleks siis ühe rooliotsa kausid pidin taaskord ära vahetama. Läks täitsa meelest, et ühe poole varras tegemata on. Teine pool ilusti tihe ja peab sellest järele jäänud ikalduse ka kiiresti likvideerima.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Väga hea, kuigi jube raiskamine - enamuse rv. k.kummist peab maha lõikama aga vähemalt kestavad.
Ütle mulle, kas ülemist ja alumist õõtsa on võimalik omavahel "sassi ajada"?
Jäin seda pilti vaatama ja mul läks vist valesti, rataste külgkalle ülalt väljapoole. Reguleerimisulatus on ära kasutatud.
Ütle mulle, kas ülemist ja alumist õõtsa on võimalik omavahel "sassi ajada"?
Jäin seda pilti vaatama ja mul läks vist valesti, rataste külgkalle ülalt väljapoole. Reguleerimisulatus on ära kasutatud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Päris kindel pole kuid vist ei saa. Vähemalt sama poole õõtsasid mitte kuna kinnituspolt, mis fikseerib õõtsa torsiooni otsa, on ülemisel üleval ja alumisel all.
Aga on kahe erineva pikkusega õõtsasid ja ei teagi millest erinevus tuleb. Vist on käändmik ka siis teine.
Kui mitmest sillas kokku laduda siis võib erinevus tulla küll jah.
Aga täna sai ülevaatusel lõpuks ära käidud ja esimesed mõnikümmend kilomeetrit ka sõidetud.
Aga on kahe erineva pikkusega õõtsasid ja ei teagi millest erinevus tuleb. Vist on käändmik ka siis teine.
Kui mitmest sillas kokku laduda siis võib erinevus tulla küll jah.
Aga täna sai ülevaatusel lõpuks ära käidud ja esimesed mõnikümmend kilomeetrit ka sõidetud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Kas sa oled ARK-s oma "tuuninguga" käinud? Ja asja ametlikult passi kirja pannud.
Palju sul ülevaatusel CO ja HC nüüd mõõdeti?
Palju sul ülevaatusel CO ja HC nüüd mõõdeti?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Olen sama reha otsas olnud ja sümptomid täpselt samad. Iga õõts käib täpselt oma kohale ja neid on võimalik omavahel sassi ajada.
pooltelg4 wrote:Väga hea, kuigi jube raiskamine - enamuse rv. k.kummist peab maha lõikama aga vähemalt kestavad.
Ütle mulle, kas ülemist ja alumist õõtsa on võimalik omavahel "sassi ajada"?
Jäin seda pilti vaatama ja mul läks vist valesti, rataste külgkalle ülalt väljapoole. Reguleerimisulatus on ära kasutatud.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Elas kord üks mees kes tahtis minna sapikaga pikale reisile. Et huvitav oleks otsustas kaasa kutsuda oma venna ja ühe jorsi. Jorss mõtles, et võiks ju minna küll ja lõi käed.
Jorss aga oli paras jorss ja venitas vajalike töödega. Nüüd aga on reisini 40 päeva ja oi mida kõike oleks vaja teha.
Wish me luck
Aga tegelikult head lahendust sapika klaasipuhastite teemal on pakkuda? Sapika originaal varred on tänapäevasest oluliselt kitsamad seega uus kojamees on ees kui tallesaba. Läheb varsti klaasivahetuseks seega tahaks sinna ka korraliku klaasipuhasti ette saada.
Jorss aga oli paras jorss ja venitas vajalike töödega. Nüüd aga on reisini 40 päeva ja oi mida kõike oleks vaja teha.
Wish me luck

Aga tegelikult head lahendust sapika klaasipuhastite teemal on pakkuda? Sapika originaal varred on tänapäevasest oluliselt kitsamad seega uus kojamees on ees kui tallesaba. Läheb varsti klaasivahetuseks seega tahaks sinna ka korraliku klaasipuhasti ette saada.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Good luck 
Tean, mis sa tunned.

Tean, mis sa tunned.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Muide vaz01-le mõeldud championid istuvad kenasti originaal varre otsa.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Minu autol on varred otsast 6mm laiad ja 2mm paksud. Kunagi sai proovitud siis ei seisnud üldse stabiilselt seal otsas need kojamehed.tuust wrote:Muide vaz01-le mõeldud championid istuvad kenasti originaal varre otsa.
Kas 968A, 968M ja ladal on erineva suurusega varte otsad?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Muhuklubist lugesin, et Muhule sobib kenasti esiklaasi tihendiks MB Sprinteri küljeklaasi tihend.
Tellisin siis endale selle tihendi, et proovida. Peale vaadates tundus, et võibolla isegi sobib. Täna võtsin klaasi eest ja selgus et ega ikka ei sobi küll. Tagantjärgi mõeldes oleks ehk saanud isegi natuke modifitseerides külge panna aga väga kole oleks jäänud. Seega endiselt päevakorras korraliku asendustihendi otsimine.
Seega läks külge Lamitexi klaas vana ja väga väsinud tihendiga. Ei hakanud tihendusmassi ka vahele panema kuna peaks ikkagi sinna korraliku tihendi saama. Pärast oleks aga selle klaasi puhastamine üsna ebameeldiv töö.
Kuna aga reis on ukse ees siis tuli klaas ära vahetada. Klaasiga ise olen aga väga rahul kuna istus ette kenasti ja on ikka väga nähtamatu võrreldes vana ja kulunud klaasiga.
Endiselt kaks klaasi üle kui kellelgi on huvi saada.
Tellisin siis endale selle tihendi, et proovida. Peale vaadates tundus, et võibolla isegi sobib. Täna võtsin klaasi eest ja selgus et ega ikka ei sobi küll. Tagantjärgi mõeldes oleks ehk saanud isegi natuke modifitseerides külge panna aga väga kole oleks jäänud. Seega endiselt päevakorras korraliku asendustihendi otsimine.
Seega läks külge Lamitexi klaas vana ja väga väsinud tihendiga. Ei hakanud tihendusmassi ka vahele panema kuna peaks ikkagi sinna korraliku tihendi saama. Pärast oleks aga selle klaasi puhastamine üsna ebameeldiv töö.
Kuna aga reis on ukse ees siis tuli klaas ära vahetada. Klaasiga ise olen aga väga rahul kuna istus ette kenasti ja on ikka väga nähtamatu võrreldes vana ja kulunud klaasiga.
Endiselt kaks klaasi üle kui kellelgi on huvi saada.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Kes mõõdab enda autol ära kas on samad mõõdud?sipelgas wrote:Minu autol on varred otsast 6mm laiad ja 2mm paksud. Kunagi sai proovitud siis ei seisnud üldse stabiilselt seal otsas need kojamehed.tuust wrote:Muide vaz01-le mõeldud championid istuvad kenasti originaal varre otsa.
Kas 968A, 968M ja ladal on erineva suurusega varte otsad?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Naljakas, et kui tavaiselt enne reisi on hull rabelemine remondi osas siis hetkel on asi väga rahulik. See rabelemine võib muidugi veel tulla kuid vaid mõned üksikud asjad vaja kindlasti ära teha.
Asju mida võiks teha on muidugi palju aga miskipärast ei viitsi teha. Samas midagi tuleb reisile tegemiseks ka ju jätta
Kuna parem tagumine rattalaager tegi häält siis läksid sinna uued sisse. Seekord laagriteks SKF koodiga 32007 ja uued tihendid ka. Kuna see pool niikuinii vaja lahti võtta siis vahetasin ära ka veovõlli risti. Varuosaks Volga poest pärit Masteri toodang. Rist aga hoopis Volga oma.
Kuna see aasta korra juba seal käidud siis järgmised paar aastat minna ei taha. Panen kirja risti koodi, et vajadusel kusagilt mujalt hankida. Volgas oli hinnaks 13,50 eur ja MS enda leht annab 6,29 eur.
http://www.ms-shop.eu/Cardan-shaft/offe ... -ST-PCS-MS
OE: 3102-2201026
Mudel: 24-3111, 3302
Masteri kood: 080-ST-PCS-MS Ja ei saa jätta mainimata, et uue klaasiga sõita oli ikka tõeline lust.
Asju mida võiks teha on muidugi palju aga miskipärast ei viitsi teha. Samas midagi tuleb reisile tegemiseks ka ju jätta

Kuna parem tagumine rattalaager tegi häält siis läksid sinna uued sisse. Seekord laagriteks SKF koodiga 32007 ja uued tihendid ka. Kuna see pool niikuinii vaja lahti võtta siis vahetasin ära ka veovõlli risti. Varuosaks Volga poest pärit Masteri toodang. Rist aga hoopis Volga oma.
Kuna see aasta korra juba seal käidud siis järgmised paar aastat minna ei taha. Panen kirja risti koodi, et vajadusel kusagilt mujalt hankida. Volgas oli hinnaks 13,50 eur ja MS enda leht annab 6,29 eur.
http://www.ms-shop.eu/Cardan-shaft/offe ... -ST-PCS-MS
OE: 3102-2201026
Mudel: 24-3111, 3302
Masteri kood: 080-ST-PCS-MS Ja ei saa jätta mainimata, et uue klaasiga sõita oli ikka tõeline lust.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests