Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna lõppes 3 päeva kestnud ettevalmistus TÜV hankimiseks.
Põhi tähelepanu said pidurid. Liikuma said pandud kõik kinni jäänud töösilindrid ja alla läksid kõik uued piduriklotsid.
Eemaldasin zarniiri loksud.
Vahetusse läksid ka esi laternad, uued sain poest ja on 01-e omad.
TÜV punktis oli kõik tip-top, väheke reguleerisime tühikäiku vaid.
Kilomeetreid tuli möödunud aastal kokku 19630.
Odo näit siis 07118.
Nii et tuld!
Põhi tähelepanu said pidurid. Liikuma said pandud kõik kinni jäänud töösilindrid ja alla läksid kõik uued piduriklotsid.
Eemaldasin zarniiri loksud.
Vahetusse läksid ka esi laternad, uued sain poest ja on 01-e omad.
TÜV punktis oli kõik tip-top, väheke reguleerisime tühikäiku vaid.
Kilomeetreid tuli möödunud aastal kokku 19630.
Odo näit siis 07118.
Nii et tuld!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Vahetasin ära generaatori (koos korpusega), et äkki saab laadimise paremaks. Laadimist paremaks ei saand, aga juhtus midagi muud toredat. Pärast vahetamist on mootori müra ja vibratsioon poole väiksemad, nüüd on isegi sajaga sõites autos täitsa inimlik. Vanal ventilaatoril ilmselt labad tasakaalust väljas.
Lisaks veel üks tähelepanek, pärast geneka vahetust, kuigi panin vanad rihma seibid, jäi rihm väga lõtv. Siit ka põhjus miks meil kõigil erineva pikkusega rihmad peal. Generaatori korpused on erinevalt vormitud ja võlli asukoht seega erinev.
Lisaks veel üks tähelepanek, pärast geneka vahetust, kuigi panin vanad rihma seibid, jäi rihm väga lõtv. Siit ka põhjus miks meil kõigil erineva pikkusega rihmad peal. Generaatori korpused on erinevalt vormitud ja võlli asukoht seega erinev.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Paar päeva tagasi avastasin, et üht tagumist ratast hoiavad kinni vaid 2 mutrit. Teistel lihtsalt keere maas (poltidel).
Nüüd aga selline uuendus, et enam ei käi rattad alla mutritega, vaid poltidega.
Vanad tikkpoldid lõin rummust välja, keevitusega läksid asemele mutrid.
Ratast hoiavad nüüd jämedamad M12 laia kraega poldid, mis peavad kinni ka kulunud aukudega velje.
Nüüd aga selline uuendus, et enam ei käi rattad alla mutritega, vaid poltidega.
Vanad tikkpoldid lõin rummust välja, keevitusega läksid asemele mutrid.
Ratast hoiavad nüüd jämedamad M12 laia kraega poldid, mis peavad kinni ka kulunud aukudega velje.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Pilti kah.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Möödunud nädal 6-10 juuli tegime sapikaga väikse väljasõidu Lätti ja Leetu.
Sõitsime mööda lääne rannikut kuni Kaliningradi piirini, külastasime Nida saart. Tagasi sõitsime läbi kesk Leedu, ning Lätis uudistasime veel Gauja jõe orgu.
Sõit oli väga tore ja huvitav. Küll aga ei saanud ilma remondita, tagasiteel 5km enne Eesti piiri tuli lahti käigu varras. Pool tundi märjal asfaldil püherdamist ja edasi.
Kokku tuli 2000 km.
Mööda rannikut seiklemist soovitan kõigile, ilus on.
Sõitsime mööda lääne rannikut kuni Kaliningradi piirini, külastasime Nida saart. Tagasi sõitsime läbi kesk Leedu, ning Lätis uudistasime veel Gauja jõe orgu.
Sõit oli väga tore ja huvitav. Küll aga ei saanud ilma remondita, tagasiteel 5km enne Eesti piiri tuli lahti käigu varras. Pool tundi märjal asfaldil püherdamist ja edasi.
Kokku tuli 2000 km.
Mööda rannikut seiklemist soovitan kõigile, ilus on.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Pusisin natukene mootori kallal. Õli lekkeid oli läinud kole paljuks ja mõtlesin, et kohendan natuke. Aga nagu ikka tuli pool mootorit lahti võtta, kuna vigu oli rohkem, kui alguses tundus. Vahetasin välja ühe silindri pea, võtsin jagaja juppideks jne.
Mootori remont on ju iseenesest imelihtne, lahti võtmine ja uuesti kokku panemine, no peaaegu minutite küsimus, tehtud seda juba u tuhat korda ju. Aga ei, ikka tuleb teha remonti 3-4päeva. Enamus aega kulub kinni roostetand/purukskeeratud poltide välja puurimiseks, uuesti keermestamiseks jne.
Ühel hetkel avastasin, et mootor koosneb suures osas vihast ja jonnist, kuskil seal tagapool on mingi koht ahastusest ja üks koht on puht ükskõiksusest (see viimane on seal, kust bensiinipumba vahelt õli lekib), aga õnneks lootusetust pole näind.
Ajab kohe nii vihale vahest, et kui oskaks, siis ropendaks.
Kui teaks ette, mis koll selle järgmise poldi alt välja tuleb, siis paneks jooksu, aga ei jõua ju võtit käesti visata - nii äkki ilmuvad need.
Nüüd on mootor korras jälle ja oleme sõbrad edasi.
Mootori remont on ju iseenesest imelihtne, lahti võtmine ja uuesti kokku panemine, no peaaegu minutite küsimus, tehtud seda juba u tuhat korda ju. Aga ei, ikka tuleb teha remonti 3-4päeva. Enamus aega kulub kinni roostetand/purukskeeratud poltide välja puurimiseks, uuesti keermestamiseks jne.
Ühel hetkel avastasin, et mootor koosneb suures osas vihast ja jonnist, kuskil seal tagapool on mingi koht ahastusest ja üks koht on puht ükskõiksusest (see viimane on seal, kust bensiinipumba vahelt õli lekib), aga õnneks lootusetust pole näind.
Ajab kohe nii vihale vahest, et kui oskaks, siis ropendaks.
Kui teaks ette, mis koll selle järgmise poldi alt välja tuleb, siis paneks jooksu, aga ei jõua ju võtit käesti visata - nii äkki ilmuvad need.
Nüüd on mootor korras jälle ja oleme sõbrad edasi.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Pühapäeval sai lõpplikult siiber kütuse pumbast.
Nädalavahetusel sõita polnud vaja, aga kogu aeg oli õu bensiini haisu täis. Kontrollimisel selgus, et jälle on membraanid läbi ja kütus tilkus maha.
Kiskusin originaalil voolikud küljest ja nüüd pumpab bensiini elektriline pump, selline- Pump ise madala survega (kirjade järgi), kuid ujuki nõela surub lahti.
Ehitasin tagasivoolu ringi ja sain asjad korda.
Sapik igapäeva sõiduk Soomest saati.
Nädalavahetusel sõita polnud vaja, aga kogu aeg oli õu bensiini haisu täis. Kontrollimisel selgus, et jälle on membraanid läbi ja kütus tilkus maha.
Kiskusin originaalil voolikud küljest ja nüüd pumpab bensiini elektriline pump, selline- Pump ise madala survega (kirjade järgi), kuid ujuki nõela surub lahti.
Ehitasin tagasivoolu ringi ja sain asjad korda.
Sapik igapäeva sõiduk Soomest saati.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 7
- Joined: Thu Aug 14, 2014 5:24 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Räägi sellest elektripumbast lähemalt. Suht huvitatud sellest 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Fixus kaubaketi kaudu 23 eur.
Paigaldada soovitan mootori külge, kuna tegu "vibro pumbaga" (teadjamad parandage, kui valesti ütlesin), siis see suht lärmakas. Tülemüürile paigaldades kostub müra salongi.
Ehitada tuleb tagasivool, mis jookseb enne garbusssi tagasi ja garbussi ette tuleb monteerida midagi, mis hoiaks survet vaos.
Paigaldada soovitan mootori külge, kuna tegu "vibro pumbaga" (teadjamad parandage, kui valesti ütlesin), siis see suht lärmakas. Tülemüürile paigaldades kostub müra salongi.
Ehitada tuleb tagasivool, mis jookseb enne garbusssi tagasi ja garbussi ette tuleb monteerida midagi, mis hoiaks survet vaos.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Kui kasutada sellist kummipuksi, siis võib ke kere külge panna. Ei kanna eriti edasi võnkeid. Webastodel need puksid kasutusel.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mu sapikas sai nüüd lõpuks endale garaaži.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Leidsin telefonist sellise pildi:
Kahjuks katkisest ei mõistnud pilti teha aga see siis peale parandamist. Läks siis augustis Soomes olles katki see vajalik jupp. Aga korda tehti.
Kahjuks katkisest ei mõistnud pilti teha aga see siis peale parandamist. Läks siis augustis Soomes olles katki see vajalik jupp. Aga korda tehti.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Hei
Käisite laupäeval autoorienteerumas. Kas masinaga juhtus midagi et tulemus nii tagasihoidlik?
Käisite laupäeval autoorienteerumas. Kas masinaga juhtus midagi et tulemus nii tagasihoidlik?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Jätsime peale esimest pooltundi võistluse katki.
Voolu ei jagunud.
Omaarust korda tehtud generaator otsustas siiski mitte laadida.
Õnneks saime päevase sõidu kenasti sõidetud.
Voolu ei jagunud.
Omaarust korda tehtud generaator otsustas siiski mitte laadida.
Õnneks saime päevase sõidu kenasti sõidetud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tehtud järjekordne TÜV, auto korras ja lubati edasi sõita.
Seekord tegin nii, et ei remontinud autot enne seda. Tahtsin näha mis olukord reaalselt on.
Ls 16753. seega tuli aastas 9635km. Vähevõitu on, peab vist rohkem sõitma.
Nüüd aga võib auto rahuliku südamega laiali kiskuda.
Seekord tegin nii, et ei remontinud autot enne seda. Tahtsin näha mis olukord reaalselt on.
Ls 16753. seega tuli aastas 9635km. Vähevõitu on, peab vist rohkem sõitma.
Nüüd aga võib auto rahuliku südamega laiali kiskuda.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests