Jõuetu võib sul olla ka sellest, kui düüsid on liiga väikesed.
Trumli saad maha siiski jõuga. Kinni hoiavad klotsid ilmselt sellepärast, et trumlile rant tekkinud ja sellest ei taha üle tulla.
Klotside automaatreguleering toimub pidurisilindri sees olevate reguleerrõngastega.
968M mõned küsimused
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Posts: 11
- Joined: Mon May 11, 2015 3:26 pm
- Maakond: Põlvamaa
- Contact:
Re: 968M mõned küsimused
Hmm, varem samade düüsidega liikus nagu paremini ja jõudu oli. Ise pakun et võibolla tahaks veel natukene karpa reguleerimist aga nagu juba ültesin ei julge enam väga puutuda
pärast jälle ei käivitu, kakub sõidu ajal ja jumal teab mis probleemid.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: 968M mõned küsimused
Karburaatoril saab reguleerida sisuliselt ainult tühikäiku. Sõidu ajal teevad põhitöö ära just need düüsid ning nende avadest oleneb segu.
Kui düüsid kogemata omavahel vahetusse läksid või karburaator ise kusagilt ebatihe siis ei tööta ka korralikult. Jõu puudus võib olla tingitud ka süütesüsteemist. Märkide järgi paika pannes väga jõudu pole ning süüde tuleb tegelikult veidi varasemaks keerata.
Kui düüsid kogemata omavahel vahetusse läksid või karburaator ise kusagilt ebatihe siis ei tööta ka korralikult. Jõu puudus võib olla tingitud ka süütesüsteemist. Märkide järgi paika pannes väga jõudu pole ning süüde tuleb tegelikult veidi varasemaks keerata.
-
- Posts: 11
- Joined: Mon May 11, 2015 3:26 pm
- Maakond: Põlvamaa
- Contact:
Re: 968M mõned küsimused
Masin siiamaani enamvähem toimetanud. Sõidetud küll vähe,aga siiski. Tekkisid mõned küsimused,jälle. Mis õli võiks käigukasti panna? Leemetab teine korralikult, selgitaks lekke, parandaks ja vahetaks ühtlasi õli ka.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests