Ette sai võetud eelmine kord tegemata jäänud kapoti alune "riiul" ning salongis juhinaabri põhi.
Riiul sai lihtsalt liivapritsiga puhtaks lastud. Salongi põhjast eemaldasin kõigepealt mehhaaniliselt pigimatid ja siis pritsiga üle. Päris korralik hunnik tuli seda. Pigimati alt tuli välja ka väga roostes "kalaluuk" seega kui kellegil korralikku üle on siis oleks huvitatud. Siis juba üle harjatud ja puhastatud jne.
Mõlemale peale happekrunt ja täitekrunt. Homme saab salong veel ka kivikaitset põhja ja vajalikesse kohtadesse kerehermeetikut. Hiljem siis juba kollase värviga üle värvida.
Tundub lihtne üritus aga 11 tundi räägivad enda eest. Seekord võtsin laenutusest 660L tootlikkusega kompressori seega pritsiga läks ladusamalt kui eelmine kord. Aga korduvkasutatud liiva ei viitsind sõeluda (ei leidnud ühestki poest sõela) ja seega oli aeg ajalt liiva peale saamisega probleeme.
Pritsimine ja värvimine läks seekord suhteliselt hästi kuigi ega väga mugav ei olnud. Hilisem puhastamine liivast oli vastik. Ja muidugi värvimise eel kiletamine kõige hullem.
Ja see happekrunt on tõeline vikat. Haiseb täpselt nagu BSK ja minu suhted sellega on väga halvad.