
Rool Jalta rooli kujuga, kuid must, paigaldati ka Jalta valget rooli koos ilurõngaga, käigukangi nupp valge, nagu muhul. Rool muutus 1970.

Väike muhu suunatuli, kadus 1971 aastal.


Pikad kõrvad, 1971 olid veel kasutuses.




Uksepolster ja istmeakkted samast materjalist ja sarnase lõike peal nagu muhul. Samuti tagaistuja käetoed. 1969 hakati ainult dermatiinpolstrit paigaldama.


Bensiinipaagi ava tagapaneelil, mittelukustatava korgiga. Paagil teine asend ja 30 liitrine. 1970 paigaldati veel kindlalt seda paaki.

Mootoriruumis 30 hj jahutusplekid olid kasutusel kuni 1970, 1968 tulid ka 40 hj omad ning 1971 hakati aint neid paigaldama, tagapaneelil puuduvad tagurdustuled ja numbriauk on väikesemõõdulisele numbrile.


Ukselukustusnupud puuduvad, kõrvalistujal selle asemel ukselingi lisa faas ning juhi oma lukustub võtmest. Ukselingid ja süsteem sama, mis muhul.

Piduripedaal kinntub koos pumbaga põhjale ,nagu muhul.




Stanged üleni kroom ning koosnevad ainult kahest osast, tootmine lõpetati 1968-1969. Edaspidi käisid stanged 4ks osaks ja 968A-l juba 3ks aint.

"Pirka" asub tulemüüril nagu muhul, edaspidi liikus see tagapaneeli peale.



Aknatihenditel on kinnitus liist, ümara kujuga ning poole peenem, kui 968A, paigaldamine lõpetati 1969, 1969-1975 olid üldlevinud kinntusliistuta aknatihendid. 1976-1981 olid jälle liistuga, aga liist oli laiem ja teistsugsue ehitusega.

Sidurivedeliku anum laiem, kui uuematel.

Numbrivalgustustuled teistsugused-peenemad, pikemad ja ümaramad.
Võib olla tekkis mõningaid vigu aastaarvude vms. asjadega. Kui keegi saab pildimaterjali või andmete täpsustamsiega aidata andke teada.
MArek