zAz 968M 85a Aleksander
-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
zAz 968M 85a Aleksander
Tervist Sapakahuvilised!
Poolteist nädalat tagasi pühapäeval tekkis uitmõte. Ostaks mingi masina millega paar nädalat sõita kuni põhiauto varuosad kohale tulevad. Kahjuks või õnneks jäi sapaka kuulutus silma.
http://www.auto24.ee/used/1251264
Kahjuks purunes 2h peale ostu survelaager. Peale seda olen saanud 3 korda mootorit maha ja peale kiskuda. Kas siis oma lollusest või remondimehe puudustest. See mu esimene aparaat mis ei ole saksa toodang. Natuke võhiks ida autode kohalt. Aga kõik peavad kuskilt alustama. Nüüd olen 3 päeva lõpuks sõita saanud.
Generaator järgmine rõõmunurk. Eelmine omanik oli väidetavalt 01 esituled pannud kus sees H4 tüüpi lambid ja neid ei jõua generaator toita. 2-e päevaga oli aku hommikul nõrk. Käivitus aga vaevaliselt. Panin siis LED udutuled ette. tundub, et sellest piisas.
Täna kuulsin, et mitu nädalat veel - kraade ja kuigi bensiiniahi töötab, ei istu see lahendus ja täna sai see probleem ka lahendatud. Vedasin õliradiaatori salongi. Suureks üllatuses, läheb sees ikka väga tuliseks. Eks suvel vaatab kas kannatab sõita või peab mujale viima.
Igatahes on sapikas üks lahedamaid autosid millega sõitnud olen. Homme teen pildid minu lahendustest.
Poolteist nädalat tagasi pühapäeval tekkis uitmõte. Ostaks mingi masina millega paar nädalat sõita kuni põhiauto varuosad kohale tulevad. Kahjuks või õnneks jäi sapaka kuulutus silma.
http://www.auto24.ee/used/1251264
Kahjuks purunes 2h peale ostu survelaager. Peale seda olen saanud 3 korda mootorit maha ja peale kiskuda. Kas siis oma lollusest või remondimehe puudustest. See mu esimene aparaat mis ei ole saksa toodang. Natuke võhiks ida autode kohalt. Aga kõik peavad kuskilt alustama. Nüüd olen 3 päeva lõpuks sõita saanud.
Generaator järgmine rõõmunurk. Eelmine omanik oli väidetavalt 01 esituled pannud kus sees H4 tüüpi lambid ja neid ei jõua generaator toita. 2-e päevaga oli aku hommikul nõrk. Käivitus aga vaevaliselt. Panin siis LED udutuled ette. tundub, et sellest piisas.
Täna kuulsin, et mitu nädalat veel - kraade ja kuigi bensiiniahi töötab, ei istu see lahendus ja täna sai see probleem ka lahendatud. Vedasin õliradiaatori salongi. Suureks üllatuses, läheb sees ikka väga tuliseks. Eks suvel vaatab kas kannatab sõita või peab mujale viima.
Igatahes on sapikas üks lahedamaid autosid millega sõitnud olen. Homme teen pildid minu lahendustest.
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Palju edu !
Kui ei eksi, siis nägin seda Järvel täna
Kui ei eksi, siis nägin seda Järvel täna

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
zaz965zaz wrote: Täna kuulsin, et mitu nädalat veel - kraade ja kuigi bensiiniahi töötab, ei istu see lahendus ja täna sai see probleem ka lahendatud. Vedasin õliradiaatori salongi. Suureks üllatuses, läheb sees ikka väga tuliseks. Eks suvel vaatab kas kannatab sõita või peab mujale viima....Homme teen pildid minu lahendustest.
Oh, tubli!



-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Jõudu. Aga mis siis saab kui põhiauto korda tehakse?
Ja lisaks klubi kirjadega masin. Kes on eelmine omanik?
Ja lisaks klubi kirjadega masin. Kes on eelmine omanik?
-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander


LED tuled.

Vidinate maksumus 110€ Radikas ei mahtunud pildile.


Kiiruga tehtud, ei midagi erilist. Ilmselt tuleks kasvõi teibist sein teha, et õhk läbi radiaatori sundida.
Samas sain täna jälle bussiga koju sõita. Nimelt oli eelmine omanik veel ühe teene mulle teinud. Müües tulu jutuks, et kõik rattalaagrid vahetatud. Otseloomulikult oli seda "hästi" tehtud. Muidu pole nagu suur viga aga neid vigu juba koguneb. Siduriõliks oli ta ka dot4-ja pannud. Pidurisilindri pinna oli ka keegi mingi terava esemega heaks teinud. Nagu kutsika võtt, vanemad peavad kindla ajalooga olema.
Aga mis siin ikka, nädalakese remondin ja paar päeva saan sõita

-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Tarvis tarvis. Ei näe veel selle põhiauto valmimist. Seal v8 täiesti laiali ja mehised teeva peade remonti juba ligi 3kuud. Kuna klapid olid juba väljas ja töö nn. käis, ei saanud mujale ka minna. Ootan ja loodansipelgas wrote:Jõudu. Aga mis siis saab kui põhiauto korda tehakse?
Ja lisaks klubi kirjadega masin. Kes on eelmine omanik?

Sapaka heatujufaktor nii kõva, et müüa küll ei suuda.
Mina ostsin ta noore kuti käest Rakverest.
-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Kui sa enda oma ka käima saad, võiks mingi teema õpetuste alla teha. Ma otsisin küll mingisugustki infot. Küll vene keeles jne. aga ei midagi. Ja kokkuvõttes oli töö täiesti tehtav ja mitte liiga aeganõudev. Ise kartsin kõige rohkem kuidas see originaal radiaator mootori küljes üldse on ja kas kannatab midagi aretada. Minu süsteemi suurim nõrkus on minu laiskus. Tulemüüri sisse ei saanud kohe voolikuga samas mõõdus auke. Pidin viiliga auke suuremaks viilima aga kuna oli räigelt külm ja kell palju, jätsin nii, et mahtus napilt sisse. Aga vibratsioon võib voolikuid vigastada. Seega lähiajal pean korraks lahti kakkuma. Jõudu ja jaksu on selle autoga tarvis oi kui paljupooltelg4 wrote:zaz965zaz wrote: Täna kuulsin, et mitu nädalat veel - kraade ja kuigi bensiiniahi töötab, ei istu see lahendus ja täna sai see probleem ka lahendatud. Vedasin õliradiaatori salongi. Suureks üllatuses, läheb sees ikka väga tuliseks. Eks suvel vaatab kas kannatab sõita või peab mujale viima....Homme teen pildid minu lahendustest.
Oh, tubli!tahaks juba näha seda lahendust! Sest endal sapikal on samasugune süsteem juba ehitatud, aga pole jõudnud kontrollida ja mootorit soojakski ajada, et kas töötab ka
Igatahes, jõudu ja jaksu selle autoga!

-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Edu vaja ja sa saaks aidata kui mulle oma kontakti annaks. Saatsin kirja ka aga vb ei jõudnud kohale vms. Oleks huvi mingite varuosade järele.Elvis wrote:Palju edu !
Kui ei eksi, siis nägin seda Järvel täna
Tallinn selle pilli kodukant küll.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Laupäeviti toimub enamast Männikul seltskondlik sapikate ehitamine. Kui aega ja huvi siis võta ühendust ja astu läbi. Vaatame masina üle ja puhume veidi juttu ehk.
Ahti
53419824
Ahti
53419824
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Räägime veel soojendusest.
läbi tulemüüri tulevate torude ümber proovi saada vooliku läbiviigud, muidu teeb toru katki jah pikapeale. Kui jämedad sul voolikud on väljastpoolt, võin organiseerida sulle need läbiviigud(poes olemas täitsa, töötan tehnikakeskuses):

Ja mis siseläbimõõduga voolikuid kasutasid? Mul 8mm. Ja radiaator, kas sellel olid juba valmis stutserid õige mõõduga või pidid ümber meisterdama? Ja kui kaua võtab aega, et sa radikast sooja hakkaksid saama?


Ja mis siseläbimõõduga voolikuid kasutasid? Mul 8mm. Ja radiaator, kas sellel olid juba valmis stutserid õige mõõduga või pidid ümber meisterdama? Ja kui kaua võtab aega, et sa radikast sooja hakkaksid saama?

-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Tervist Sapikahuvilised
Mitu nv-d jälle sapika kallal nokitsenud. Üleelmine nädal sai Sipelga käest küünlajuhtmed ja küünlad võetud. Kui juba siis juba regullisin klapid ka ära ja mõtlesin süüte ka paika ajada. See lõppes siis järjekordselt sellega, et sain bussiga 2 päeva sõita. Suurel reedel siis Sipelga juurde remondipäeva raames. Seal selgus, et mul otsakaane märk mitte 12 juures võid 02 juures. Pill korras vurasin edasi enda juurde toimetama. Pooltelg4 soovitusel sai karburaator lahti kistud. Panin siis ujuki taseme paika ja alustasin düüside katsetamist. alustasin düüsiga 115 ja parima tulemuse sain 125-ga. Praegu liikusin 5 ühiku kaupa ja sellest ilmselt piisab.

Düüse saab minu käest 53-180 2,88€/tk
Nõela tihend oli uus. Aga ikkagi imelik, tundus, et ei pea. Nõela pesa sain klappide soovelduspasta ja vatitikuga peegliks ja sai vist selle ka korda. Käivitub paremini kui varem ja täitsa rahul. Peab küünla värvi ja kulu jälgima.


Suht alguses kui auto ostetud sai, ostsin lauliku tänava varuosa poest uue sidurisilindri. Mis otseloomulikult lekkima hakkas. minu viis siis silindripinna uuendamiseks. 13mm puur, sinna peale karukeele lapp ja sinna omakorda vesilihvi liivapaber. Väga hullu pinna puhul olen isegi 400 alustan ja liikunud kuni 2000-ni. Puurpingis hea kindel teha ja mootoriõli kindlasti rohkelt. Julgen soovitada.


Lisaks täiendasin ka õliradika soojendussüsteemi. Panin ventilaatori peale ja kütab putka täiesti soojaks. Kahjuks võtab vent salongi seest õhku ja seega pole see lahendus ikka veel täiuslik.
Ja kuna tegu haige inimesega sai täna veel üks hea loom ligi võetud. See siis kõrvikloom. Aastat ei tea. Eelmine omanik lubas dok-d üles otsida. Oli aasta tagasi veel täitsa sõitnud. Tõin ta ainult ära, pole aega olnud midagi uurida.



Mitu nv-d jälle sapika kallal nokitsenud. Üleelmine nädal sai Sipelga käest küünlajuhtmed ja küünlad võetud. Kui juba siis juba regullisin klapid ka ära ja mõtlesin süüte ka paika ajada. See lõppes siis järjekordselt sellega, et sain bussiga 2 päeva sõita. Suurel reedel siis Sipelga juurde remondipäeva raames. Seal selgus, et mul otsakaane märk mitte 12 juures võid 02 juures. Pill korras vurasin edasi enda juurde toimetama. Pooltelg4 soovitusel sai karburaator lahti kistud. Panin siis ujuki taseme paika ja alustasin düüside katsetamist. alustasin düüsiga 115 ja parima tulemuse sain 125-ga. Praegu liikusin 5 ühiku kaupa ja sellest ilmselt piisab.

Düüse saab minu käest 53-180 2,88€/tk
Nõela tihend oli uus. Aga ikkagi imelik, tundus, et ei pea. Nõela pesa sain klappide soovelduspasta ja vatitikuga peegliks ja sai vist selle ka korda. Käivitub paremini kui varem ja täitsa rahul. Peab küünla värvi ja kulu jälgima.


Suht alguses kui auto ostetud sai, ostsin lauliku tänava varuosa poest uue sidurisilindri. Mis otseloomulikult lekkima hakkas. minu viis siis silindripinna uuendamiseks. 13mm puur, sinna peale karukeele lapp ja sinna omakorda vesilihvi liivapaber. Väga hullu pinna puhul olen isegi 400 alustan ja liikunud kuni 2000-ni. Puurpingis hea kindel teha ja mootoriõli kindlasti rohkelt. Julgen soovitada.


Lisaks täiendasin ka õliradika soojendussüsteemi. Panin ventilaatori peale ja kütab putka täiesti soojaks. Kahjuks võtab vent salongi seest õhku ja seega pole see lahendus ikka veel täiuslik.
Ja kuna tegu haige inimesega sai täna veel üks hea loom ligi võetud. See siis kõrvikloom. Aastat ei tea. Eelmine omanik lubas dok-d üles otsida. Oli aasta tagasi veel täitsa sõitnud. Tõin ta ainult ära, pole aega olnud midagi uurida.



-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Sapikaklubi kleeps on minu kätetöö - olen masina üleeelmine (vb veel varasem) omanik. Igatahes rõõm näha, et vana hea Täpi on jälle liikvelsipelgas wrote:Jõudu. Aga mis siis saab kui põhiauto korda tehakse?
Ja lisaks klubi kirjadega masin. Kes on eelmine omanik?

Masin on endale vahepeal uue värvkatte ja tühja kapotialuse saanud. Nagu jutust välja tuleb, siis miskit tehnilist täiustust ka. Igatahes tegemist on sama masinaga - pisikesed aga äratuntavad detailid on endiselt olemas

-
- Posts: 11
- Joined: Mon Mar 11, 2013 12:55 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: zAz 968M 85a Aleksander
Kui nii siis masin esilehel koguaeg olnudkatk wrote:Sapikaklubi kleeps on minu kätetöö - olen masina üleeelmine (vb veel varasem) omanik. Igatahes rõõm näha, et vana hea Täpi on jälle liikvelsipelgas wrote:Jõudu. Aga mis siis saab kui põhiauto korda tehakse?
Ja lisaks klubi kirjadega masin. Kes on eelmine omanik?(varasemad tegemised)
Masin on endale vahepeal uue värvkatte ja tühja kapotialuse saanud. Nagu jutust välja tuleb, siis miskit tehnilist täiustust ka. Igatahes tegemist on sama masinaga - pisikesed aga äratuntavad detailid on endiselt olemas

Tänud lingi eest. Lahe on selliseid asju teada saada.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests