Sapist endast siis. Tegemist on 1987a. sõidukiga. Kollane. Suhetliselt korralik oli juba ostes. Eelmised omanikud ütlesid, et sõiduk oli tema vanaisa oma uuest peale ning on lastud nende käes ka üle värvid. Siiinkohal pean mainima, et värv on korralik ja roostet ei paista kuskilt. Pildid lisasin esimesel võimalusel!
Kuid kuna mul pole pidurid juba ostmisest saati korralikult töötanud siis küsikski targematelt nõu kuidas ma lõpuks oma auto normaalselt pidurdama saaksin. Nädala vahetusel on plaan vahetada välja piduri peasilinder uue vastu ning kõik töösilindrid lahti võtta, läbi pesta ning remontkomplektid muretseda, et kokkupannes hea saaks. Lugesin just vanematest postitustest, et DOT 3/4/5 ei ole mõislik sapika pidurisüsteemi kallata kuna sööb mansetid ära?
Samuti on plaanis vahetada pidurikatted või klotsid tervikuna. Lugesin ka asjalikku teemat neetimise kohta ning pole veel täpselt otsustanud kas lähen lihtsalt paigaldatavate terasneetide või originaal alu. neetide peale.
Küsin veel ka rattalaagrite vahetamise kohta. Kas on antud ette väändemoment millega pärast teljepoldid kinnitada? Kui liialt kõvasti kinnitada siis ilmselt poob kinni, läheb kogu see mäng seal kuumaks ning saan ehk varsti jälle laagreid vahetada. Lisaks küsiks üle kas keegi oskab soovitada mõnd määret mida laagritele panna või sobib tavaline liigenditele mõeldud (mul oli vist valvoline toode, marki ei tea) määrdepüssist tulev määre?
Samuti on plaanis soojendusahi ära puhastada. Kahtlustan suurt tahma sisaldust ahjus, kuna salongi ei jõua piisavalt kuum õhk, pigem on õhk soe.
Sai küll palju küsimusi aga kuskilt tuleb alustada. Vaja ju kiiremas korras hääled sisse ajada ja ülevaatusel ära käia!
Sõiduk oli siis ostes selline (2012 kevad):









