Mure siis selline, et originaal karbussiga on sapikas suht uimane ja ega see originaal just mingi töökindluse etalon ka pole. Selle pärast ongi paljud sapikamehed otsustanud seda muuta ja panna mõne teise auto karburaatori masina peale.
Enda sapikale panin Weberi 32icev51 karburaatori mis oli pärit 1.1 fiat unolt, seda pole siiamaani käima saanud sapikapeal normaalselt, gaasi vajutades ei reageeri auto kohe vaid jäeb toppama ja peab korra veel pumpama ennem kui pöörded ülesse saab, ja külmal pea võimatu käima saada. Tõdema peab, et kannika järgi tundub,et minek on nagu paremaks läinud. Ehk aitab ujuki taseme tõstmine? Või peaks kiirendus pumpa veidi moodima?
Lisaks veel, et otse peale istuvad vanad mosse karburaatorid ja golf 1 ühelõõrilised karburaatorid, lisaks pidavat veel minema vanema ford taunuse oma.
Lisaks veel siia,et sapikale tehasest pandud lada karubraator andvat väidetavalt juurde 5hp ja koos suurendatud surveastmega(mootoritel memz 968) peaks hobuste arv olema vapustavad 50

Kuna endal on kõigelihtsama ehitusega lada karburaator olemas siis mõtlesin, et võiks selle sapikale peale aretada. Plaan oleks järgmine, et lada sisselaske koldest flants lõigata, sapika sisselaske koldele suur auk lõigata ja flants lasta kinni keevitada kuskil.
Igatahes kirjutage siia mis karburaatoreid olete pannud sapika peale ja kuidas asi mõjunud on.
Kui piisavalt infot kogunenud võiks teema teha kleepsuks vms, et uuel liitujal oleks hea lugeda.
Ja pilt Weberist.
