Oma autost ka väheke. Tegelikult otsisin juba pikemat aega muhku, aga kuna sobivat ei leidnud ja juhuslikult jäi silma 968 siis hetke emotsiooni ajel sai ära ostetud. Naisele rääkisin ka, alguses väheke vaadati, noh nii nagu naised ikka, tuli vaatas siit ja sealt ja ütles, et nimeks saab Sapu, Sapu siis Sapu, mis seals ikka. Tehtud 1978, kere väga hea, mõned väiksed augud ja roostekohad, vasak esitiib on saanud kõksu mingi aeg ja üle värvitud, kusjuures plekitöö on tehtu ülekäe, tiib kummib välja ja varuratas ei lähe oma pessa, aga see on plaanis mingi aeg korda teha. Mootor töötab suht koht korralikult, kohe alguses sai klapid üle käidud, õli vahetatud mootoris ja käimaris, õlifilter ja karteri põhi olid paksult saasta täis, tundub, et ma olin esimene kes seda sealt korjas, sisse sai pandud Mobili 10W-40 mineraal, poolsünti pole ilmselt mõtet panna, kuigi ega vähetuntud brändi poolsünt ei maksa ka suurt midagi. Lisaks veel uued tihendid karterile, klapikambrikaantele ja tõukuritele. Karpaga on peavalu, masin ei taha soojalt hästi käima minna (külmalt pole ka teab mis paugupill), kuna olen karpat sada korda kokku lahti võtnud, siis hetkel ei torgi seda. Jagajas oli loks sees, sain siit foorumist kasutatud korralikuma. Esisilla lahutasin algosadeks, kogu kupatus liivapritsi ja värvi alla, pidurisüsteemis on suures osas uued jupid (silindrid, klotsid, voolikud, peapumba mansetid). Kerot pole veel tööle pannud, kuna kero pump ei tööta, kui saan kuskilt uue pumba saab ka ehk sooja tuppa. Puudu on plekk kero ees, et kui kellegil vedeleb, siis ma vahetaks selle sulli või õlli vastu. Sõita on täitsa sürr, kõik hääled on ilusti salongi kosta, käiguvahetus võtab ikka paar kolm sekundit, kiirendust saab kalendriga mõõta jne. Üritan ülevaatusel ka ära käia, siis nagu veits legaalsem.
