
Mootor tänapäevaseks
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Leidsin video, kus võetakse sapikal kaanest ekstreemsed 5 mm maha + sisse Niva kolvid ja töömaht tõuseb 1.4 liitri peale väidetavalt
Lisaks samara karpa ning tavrija süüde jms.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Liigub tasapisi aga asi seegi. MegaSquirt istub nukralt sahtlis ja tahaks juba midagi teha.
Külge sai väntvõlli andur. Kinnituse tahan tulevikus korraliku teha aga praegune ajab ka ilmselt asja ära.

Külge sai väntvõlli andur. Kinnituse tahan tulevikus korraliku teha aga praegune ajab ka ilmselt asja ära.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Sahtlist sai välja otsitud üks VW wasted-spark süütepool. Tellitud sai uued küünlajuhtmed ja küünlad (51 EUR). EDIS on ühendatud ja homme peaks proovima kas sädet ka saab.
Siis vaja sisselaskekollektor lihvida ja pihustid paigaldada. Vaja treida ka adapterid kütuselati ja pihustite ühendamiseks. Seda siis kui treipink kohal.
Siis vaja sisselaskekollektor lihvida ja pihustid paigaldada. Vaja treida ka adapterid kütuselati ja pihustite ühendamiseks. Seda siis kui treipink kohal.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Eelmine kord ajas mootorit ringi CT-368 aga täna CT-354 ja silma/kõrva järgi hinnates lendas kiireminni. Törts õli silindrisse, et kuivalt ei käiks ja surved 13,5 kuni 14 bar. Täitsa hirmuäratav.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Peasi,et silindripea poldid plokis püsiks 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Kõik on V-coiliga üle tehtud seega peaks püsima. Polt ise võib järgi anda.
Aga meeldetuletuseks endale ja teistele, et kui jagaja jalga küljes pole siis ei käi õlipump ka ringi ning puudub õlisurve.
Krt harjunud teist tüüpi masinatega.
Aga meeldetuletuseks endale ja teistele, et kui jagaja jalga küljes pole siis ei käi õlipump ka ringi ning puudub õlisurve.

Krt harjunud teist tüüpi masinatega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Täna üritasin sädet saada aga ei õnnestunud. Ossiga mõõtes oli väntvõlli anduri signaal täitsa vale. Ilmselt konkreetne Toyota andur ei sobi selle trigger wheeliga kokku kuna vahe täitsa õige. Homme veel katsetusi aga ilmselt peab ostma Fordi anduri ära. See aga tähendab, et tuleb ümber ehitada oma supervinge anduri kinnitus.
Muidu oli plaan homme pauku ka teha aga see ilmselt jääb ära.
Muidu oli plaan homme pauku ka teha aga see ilmselt jääb ära.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Kipub olema jah nii, jagaja jala küljes ju nukkvõlli hammakas...käiad siis ilma õlita? Äkki sp ongi nii tihe.sipelgas wrote:Aga meeldetuletuseks endale ja teistele, et kui jagaja jalga küljes pole siis ei käi õlipump ka ringi ning puudub õlisurve.
Krt harjunud teist tüüpi masinatega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Tihe oli ta käega ringi ajades. Aga natuke käis ilma surveta jah aga mitte palju. Vaatasin, et miks õli üles ei tule ja siis avastasin, et pump ei käi ringi. Loodetavasti midagi ei juhtunud aga see mootor põhimõtteliselt läbi ajamiseks tehtud nii et pole hullu.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Ei juhtunud midagi, koostamise käigus sa ju panid saalede jms vahele õlikihi, sellest piisab juba ka, et õlikile tekiks. Miks läbiajamiseks, palju vaeva nähtud ju sellega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
See ikkagi kohe alguses tehtud katsetamiseks. Paljud asjad ei ole nii nagu tahaks ja järgmisel teen teistmoodi. Mõned asjad läksid valesti lohakusest ja teised teadmatusest. See on hetkel rohkem õppimiseks ja katsetamiseks. Kõike ei saa ette näha ja valmis mõelda ning selgub töö käigus.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
sipelgas wrote:See ikkagi kohe alguses tehtud katsetamiseks.
Natuke kauem peab vastu ikka kui originaalmootor, tehasevaruosadega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Teine katse.
See, mis edasi juhtus on liiga naljakas ja jääb siinkohal näitamata.
Aga nüüd on toitesüsteem vaja kiiresti valmis ehitada.
See, mis edasi juhtus on liiga naljakas ja jääb siinkohal näitamata.
Aga nüüd on toitesüsteem vaja kiiresti valmis ehitada.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest