Väike ülevaade laupäeval toimunust siis ka siia teemasse.
Planeeritud oli päevakavapunkte veidi rohkem aga läks ikkagi väga hästi.
Tuust ja sipelgas jõudsid Tartusse vist natuke enne nelja. Planeeritud oli kokku saada Lõunakeskuses aga kuna "vastõvõtukomitee" jäi ka hiljaks sinna linna otsa jõudmisega sai plaan kähku ringi tehtud et saame kokku hoopis kaubamaja all parklas.

.
4x40 Ukraina vihast hobust maaaluses parklas. Isegi gaasi jalga väga tagsi hoides tõusis müratase nii mõnegi detsiBelli kui me liikuma hakkasime.
Kauged külalised said natuke selga sirutada kuni mina pangaautomaati raputamas käisin ja veidi hiljem startisime Raadi poole.
Katk tegi poole tee pealt pilte

ja varsti olimegi OÜ Autosõit libedarajal.
Kuna kõigil sapikatel olid all lamellid, saime oma ürituse läbi viia "päris" epo rajal kuhu muidu tänavasõidu kummidega ei lasta. Igaks juhuks jätsime ühe valge iluduse raja äärde. Kõva häälega ei ütle mitu pidurit katku sapikal tol hetkel töötas, aga igaüks võib ise arvutada kui vihjeks öelda et peapumbast tagaratsesse mineval torul oli pime ees.
Raadil oli lõbus. Hoogu pidid sapikad küll teises platsi otsast võtma hakkama et kiirust üles saada aga mingil hetkel keerlesid kõik nagu väiksed vurrid jääpeal. Harjutada jõudsime pidurdamisega ja ilma pidurdamata "põdrast" ümber põikamist. Instruktori kommentaar oli et kuna sapikal veab tagumine ots ja see on veel maru raske kah, siis peab kiirust päris kõvasti olema et tagaots käest ära läheks. Samas kui juba minema hakkab on juhil kuradi raske jälle kontrolli auto üle saavutada. Katsele mida selle sajandi väikse toyotaga soovitati alustada kiiruselt 45 km/h saadeti sapikad kiirusega 65 km/h.

Kui raadil aeg täis hakkas saama rääkisime veel korra rajal toimunu üle. Meie etteastet filmis ka OÜ Autosõit seltskond ja hiljem küsiti kas nad võivad seda materiali oma kodulehel kasutada. Loomulikult olime nõus.
Järgmine kuhu jõudsime oli raekoja plats.
Eelnevalt olime linnavalitsusest küsinud ja ühisteenustest saanud raekoja platsile sissesõidu load.
Platsis servas jagasin load laiali ja järgmise parkimine oli juba purskaevu ees. Seal tegime ise hulka ilusaid pilte ja pilte tegi ka mööduv linnaravas. Kohe palju pilte tehti- nagu umbes kuulsused oleks või midagi.
Tükk aega kaunistasime raekoja platsi sapikatega ja siis pressiski juba aeg peale. Pidime suunduma autoorienteerumise starti.
4 sapikat keset talve Tartu linna kokku saadud ja ei läinudki palju varuosasid.
1 tagumine pidurisilinder+ veidi piduriõli
1 sidurikorv
1 geneka rihm
1 küünlajuhe
mõningad tükid salongisoenduse juurest.
Üldiselt üle keskmise hästi.