Mootor tänapäevaseks

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

sipelgas wrote:Ja kas keegi oskab öelda väntvõlli rihmaratta läbimõõtu enne kui ise mõõtma pääsen?

Ja mõõduks on siis 168mm (mitte, et kellelgi teisel seda kunagi vaja läheks).

Igatahes süda tilgub verd aga tellisin lõpuks ära Megasquirti ja trigger wheeli (172mm). Nädala pärast kohal siis peab hakkama tuld andma. Valisin kokkupanemata variandi seega peab selle ka kokku jootma. Äkki teeb pauku ka see kuu.

Mõnus 360.- investeering
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Image
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by incz »

see käis küll ruttu
968; 968M
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

incz wrote:see käis küll ruttu
Käis väga ruttu. Eriti kui arvestada, et tegu oli tehasetellimusega.

Image
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by incz »

Saaled ei ole näkand?
968; 968M
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Ausalt öeldes pole meeles olnud. Homme peab sellega tegelema.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

For future reference:

0-mõõdus Mahle rõngaste komplekt (1 silinder) MH-00856N0
0-mõõdus Mahle kolvi komplekt (1 silinder) MH-4481000
0-mõõdus Kolbenschmidt rõngaste komplekt (4 silindrit) KS-80-00137-40000
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Täna sai 9-st kepsust 4. Kaalu järgi said paika nii ülemine kui alumine osa. Samamoodi ka kolvid ja kõik detailid eraldi ja ka komplekteeritult on grammipealt samas kaalus. Peale uued Mahle rõngad ja siis mootorisse. Silindrid sai hooniga üle lastud ja ka külge istutatud. Uskumatu aga väga palju ei saanudki tehtud kuigi garaažis oldud täna pea 8 tundi. Nipet-näpet muidugi muud ka nokitud. Kepsude kaalu ajamine võttis aga uskumatult palju aega.

ImageImage

Kepsusaaled sai ka täna välja otsitud sellised, mis peaks sobima. Saadavus selgub esmaspäeval ja täpne sobivus selgub siis kui asjad olemas.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Kolbenschmidt kepsusaaled sai täna ära tellitud. Taaskord tehasetellimus ja vaatame kui kiiresti nüüd kätte saab.

Ja MegaSquirt jõudis täna Eestisse, hetkel tollis. :P
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by madis1080 »

Hea lugeda, et asi edeneb :) Igatahes jõudu ja viitsimist
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by tuust »

Mul tekkis üks loll küsimus. Kas kolbide valikul arvestasid, ka seda , et tegemist oleks v-kujulise mootori kolbidega? Raamatut uurides leidsin, et originaal kolbidel on viidud sõrme tsenter kolvi tsentrist 1,5mm eemale. Kas see on miski tasakaalistamise mõttes, või ei oma see tegelikult üldse tähtsust?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

tuust wrote:Mul tekkis üks loll küsimus. Kas kolbide valikul arvestasid, ka seda , et tegemist oleks v-kujulise mootori kolbidega? Raamatut uurides leidsin, et originaal kolbidel on viidud sõrme tsenter kolvi tsentrist 1,5mm eemale. Kas see on miski tasakaalistamise mõttes, või ei oma see tegelikult üldse tähtsust?
Enamus kolbidel on nihutaud sõrm ja see ei ole V pärast. Ka ridamootoritel on see ja Lada kolbidel samamoodi.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by tuust »

Jälle targem :D
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by pooltelg4 »

Ja seepärast murdsin mina veel pead, et miks tsenter on 1,5mm ühele poole viidud :D võib küll olla väga vabalt tasakaalustamise jaoks. Või hakkavad kepsud vastu hülsse käima muidu? :D igatahes, Sipelgas on tubli jah. Varsti läheb tinutamiseks ka(MegaSquirt saabumas) ;)

EDIT: jäin postitusega hiljaks, mina ka targem. :)
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor tänapäevaseks

Post by AhtiH »

Mis te arvate kaua ma laupäeval mõtlesin kuidamoodi sisse käivad? Või noh otsisin kinnitus oma ideele. Aga lõpuks tuli appi raamat kus oli pilt kolvipeal oleva noolega.

Aga nihutatud on sõrm selleks, et vähendada komponentide stressi. Kes viitsib väljmaa keelt lugeda siis link ja link

Vinge asi on see, et märtsis peab ülevaatusele minema. Kuna karpat ma enam kasutada ei taha siis tuleb ilmselt ülevaatus pritsega ära teha ja siis hiljem ARK-is ümberehitused legaliseerida.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests