Eile oli muidu proovivõistlus, järgmine nädal on õige sarjasõit juba(22ndal dets). Enda oma valmis ei saand, istusin hommikust kuni 12 õhtuni garaažis ja seis on selline, et sidurit pole pmst, karpa vaja teha, süüde paigast, õli peksab välja tsentrifugaalfiltri vahelt, esisillas vaja 1-2 munakat vahetada, roolikarp keevitada, pidurid nigelad, akuraam tahab keevitamist, samuti esiots tugevdamist, et kolmnurgaga vedada saaks.
Isa omaga jõudsime rajale ja kuradima hästi läheb, aga seal ka teha. Pole harjundki kohe, et sapikas kolmandaga jõuab rahulikult peeneks astuda kui vajutada

Sai essat aega näidatud tagaveolistes. Tegin teises voorus ka piruka, aga päästsin selle ilusti ära, kordagi seisma ei jäänd, vaid 360 hoopealt ära ja kohe edasi. Hoolimata sellest jäin ikka esimeseks, esimene aeg oli väga hea, teine aeg oleks veel tublisti parem olnud kui poleks pirukale vedanud. Aga jh, esimene sõitmine see aasta rajal, 3 harjutusringiga, olen rahul.
Enda sapikal sai vahetatud üks töösilinder, mis oli õhtal, rummualune oli õli täis täiesti. Tahtsin ka uusi klotse panna, aga ei mahtunud rumm peale uutega, neid oleks pidanud käiama veidi ja tegema, aga polnud aega, oli lootus rajale jõuda.
Sai vahetatud veel ratta rumm, mis oli kunagi kasutusel olnud venna sapakal, sellele üks polt juurde keevitatud ja alla pandud, Enda oma oli õhtal. Meil siis jämedamad rattapoldid pandud. Sidurisüsteema sai ka puhtaks lastud ja uus vedelik pandud kuid ikka tuleb sealt lõgast jama, õhutatud sai ka, aga tuleb veel.
Veel panin originaal paagi tagasi, kuna nõuded on sellised ning uued voolikud, kuna vanad olid murenend ja karpa oli kummipuru täis.