Nagu lubatud, hakkan pidama siin oma rallisapakast päevikut. Kokku on see masin lapatud 3 aastat tagasi. Selle aja sees palju jamamist olnud, alles eelmine hooaeg sai asja enam-vähem ilusti veerema. Siiamaani on suht räbalas seisus sõidetud, kuid nüüd sai lõpuks enne talve hakatud masinat ehitama, mitte nagu tavaliselt, enne võistlusi veidi aega kuidagi sõitma. Hetkel vaikselt iga päev keretöid, kuna kere ühissõitudes suhteliselt vedelaks ja romuks muutunud(viimane sõit sai korraliku paugu tagaossa, nüüd üles pekstud, tagaots veel teha, tugevdada(rauad sisse) ja värvida, hetkel tagaosani krunt peal.
Mootoriks on originaal 1,2 V4 õhkjahutusega mootor. Vahetatud üleelmine hooaeg kolvirõngad, webberi karpa peale pandud, kollektorid paremaks tehtud, klapid lihvitud,puhastatud ja regullitud. Muud nagu midagi, selleks talveks plaan aretada korralik väljalaskesüsteem ja kubatuuri suurendada. Kere poole pealt on masin aetud võimalikult kergeks. Jäärajaks on laiendatud veljed.
Auto ajaloost nii palju, et sõitnud on ta isegi korra laitses show sõidul, seal sai nopitud 1 koht, raplamaa lumerajasõitude eelmine hooaeg sai tagaveos pandud kinni 1. koht + ühissõitude üldliider. Ehk siis eelmine talv tõi selle autoga 20 karikat. See aasta loodab samahästi ja pareminigi. Sõitnud olen muidu sapikatega alates 12. eluaastast ehk 6 aastat, see mu teine sapakas.
Esimene:
http://www.rallifotod.eu/album2/zaz934.jpg
Plaanid:
Amordid jäigemaks ja kere madalamaks
Mootor korda, võimsamaks ja paremini käima
Sidur korralikult vunksima
Pidurid
Kere jäigaks ja tugevaks
Värvimine + rallidisain
Lattrool vb
Korralik sumpasüsteem teha
Käiguhoovastik korda
piduri- ja gabariittuled (uued nõuded)
Originaal bensiinipaak (nõuded)
Rallidisain
Kere tugevdamine
Värvimine
Tehtud:
Kollektor + webber karpa
Klapid
Iste
Rool väiksem
Värvimisi
45hj silindripead
kolvirõngad vahetatud 2 aastat tgasi
Kombainiaku ees
Laiendatud veljed (3cm ees, 5cm taga)
Laagrid
Soojapuhur 12v pealt
Koopaääred
Pilte rajalt:






Vahepealsed pildid:





Kunagi sai ka sisu ilusaks tehtud, aga pole enam sellest järgi väga:
