Kalle 3A3-966B 72'
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Pole veel kuulnud, et keegi rehvide vanusele tähelepanu pöörab. Kui küljed terved, pragusid pole, siis peaks ok olema. Helista ülevaatuspunkti ja küsi enne minekut järgi, nii vast kõige kindlam.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
tervitus, vahepeal väike postitus ka siia teemasse
Mis minu sapikast vahepeal saanud on, kirjutan kohe lähemalt, kõige tähtsam, et nüüd on olemas arvel olevad dokumendid, numbrilauad, vaja veel ARKi minna.
-Sisustuse poole pealt on asi arenenud niipalju, et laepolster on paigas, salongis sees on palju kunstnahka, uksepiitadel ja tagumised polstrid ka paigas.
-Mootor läbis remondi, plokikaaned maha, klapid uued, soveldatud ja tõukurvarraste torudel uued kummitihendid.
Tahaks auto talveks sõitma saada, sool jms ei heiduta, põhi on korralikult kaitstud.
Aga suurim probleem, miks auto veel ametlikult ei sõida, on, et dokumentides on kirjas 968M, ja auto on 968A(kõrvade, tagatulede jms järgi). Viljandi ARKis on aga tuntud vene autode spetsid.
Vaja sinna värvi vahetama minna, auto punane, passis roosa.
Kas keegi oskab öelda, kui komplektne peab auto olema, et tehnopassis värvi vahetama minna ARKi? Kas 100%?

Mis minu sapikast vahepeal saanud on, kirjutan kohe lähemalt, kõige tähtsam, et nüüd on olemas arvel olevad dokumendid, numbrilauad, vaja veel ARKi minna.
-Sisustuse poole pealt on asi arenenud niipalju, et laepolster on paigas, salongis sees on palju kunstnahka, uksepiitadel ja tagumised polstrid ka paigas.
-Mootor läbis remondi, plokikaaned maha, klapid uued, soveldatud ja tõukurvarraste torudel uued kummitihendid.
Tahaks auto talveks sõitma saada, sool jms ei heiduta, põhi on korralikult kaitstud.
Aga suurim probleem, miks auto veel ametlikult ei sõida, on, et dokumentides on kirjas 968M, ja auto on 968A(kõrvade, tagatulede jms järgi). Viljandi ARKis on aga tuntud vene autode spetsid.

Kas keegi oskab öelda, kui komplektne peab auto olema, et tehnopassis värvi vahetama minna ARKi? Kas 100%?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tere ja mõnusat jaanuarikuu lõppu kõikidele sapikaklubi kolleegidele. 
Värskendan oma tolmukihi alla mattuma hakkavat teemat ühe uuema postitusega. Nii nagu ikka, plaanid jäävad vahel plaanideks, ja nii ka seekord, septembrikuus lootsin mootori häälde saada, uunikumide talverallist osa võtta ja palju muud oma sapikaga korda saata.
Jõudsin nende nelja kuu jooksul nii kaugele, et autol on mootor kokku pandud, (osaliselt veel paar juppi puudu), summutid küljes, vaja veel paigaldada uus karteripõhja tihend. Siis uus õli sisse ja proovimiseks takistusi ei tohiks olla.
Homse päeva veedan sapikaga, proovin mootori käima saada ja siis kirjutan siia, kuidas läks, äkki paar pilti ka. Üks asi ikka korraga, olen nii palju vahepeal käsile võtnud, et ei jõua autoga üldse enam tegeleda. Aga kõige tähtsam, et masin on alles, ja lootus sureb viimasena
Head ööd!

Värskendan oma tolmukihi alla mattuma hakkavat teemat ühe uuema postitusega. Nii nagu ikka, plaanid jäävad vahel plaanideks, ja nii ka seekord, septembrikuus lootsin mootori häälde saada, uunikumide talverallist osa võtta ja palju muud oma sapikaga korda saata.
Jõudsin nende nelja kuu jooksul nii kaugele, et autol on mootor kokku pandud, (osaliselt veel paar juppi puudu), summutid küljes, vaja veel paigaldada uus karteripõhja tihend. Siis uus õli sisse ja proovimiseks takistusi ei tohiks olla.
Homse päeva veedan sapikaga, proovin mootori käima saada ja siis kirjutan siia, kuidas läks, äkki paar pilti ka. Üks asi ikka korraga, olen nii palju vahepeal käsile võtnud, et ei jõua autoga üldse enam tegeleda. Aga kõige tähtsam, et masin on alles, ja lootus sureb viimasena

Last edited by pooltelg4 on Wed Sep 12, 2012 7:38 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Masinal mootor kokku laotud, vaja veel ühendada juhtmed ja genekale/jahutusele rihm peale panna. Asi jäi poolikuks eilse suure külma tõttu, kuna pean väljas tegema, siis käed tahtsid vägisi ära külmuda
Nädala lõpuks peaks mootor hääles olema ja teeme proovitiiru autoga, sügisest saati pole sapperit liigutatud 


-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
ilmad on ikka krõbedad, mineraalõli kanistri sees, mis algselt sapika mootorisse minema pidi, on hangunud(seega ei mingil juhul ei pane sellist õli). Ostan uue poolsünteetilise Valvoline Longlife õli.
Last edited by pooltelg4 on Wed Sep 12, 2012 7:38 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Suvine kalalkäik siia talvisesse kõledusse 







Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 04, 2012 10:07 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tere ja kena kevadhommikut kõikidele klubilistele!
vahepeal sai sapikat edasi ehitatud: istmekinnituspoldid parajaks lõigatud, ennem olid 4 cm pikkused ja istmed ei mahtunud siinidel liikuma, takerdusid poldiotste taha kinni. Istmeteks saavad Mazda 626 kupee istmed, need on head, saab ette liigutada nagu sapika omasid ja seljatugi liigub ka. Kõik ülearused augud pagasniku põhjas sai kinni keevitatud(soojendusseadme korsten jms), sest neid pole tarvis, bensuga soojendus lendas auto pealt juba 2007a ja tagasi ei tule(vaadates bens. hindasid).

vahepeal sai sapikat edasi ehitatud: istmekinnituspoldid parajaks lõigatud, ennem olid 4 cm pikkused ja istmed ei mahtunud siinidel liikuma, takerdusid poldiotste taha kinni. Istmeteks saavad Mazda 626 kupee istmed, need on head, saab ette liigutada nagu sapika omasid ja seljatugi liigub ka. Kõik ülearused augud pagasniku põhjas sai kinni keevitatud(soojendusseadme korsten jms), sest neid pole tarvis, bensuga soojendus lendas auto pealt juba 2007a ja tagasi ei tule(vaadates bens. hindasid).

Last edited by pooltelg4 on Wed Sep 12, 2012 7:40 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
kaks videot ka sapikast:
http://www.youtube.com/watch?v=WADuhgyLpSA
http://www.youtube.com/watch?v=bJ3dKxLodOI
järgmiste töödena tahaks korda saada esisilla kuulliigendid.
http://www.youtube.com/watch?v=WADuhgyLpSA
http://www.youtube.com/watch?v=bJ3dKxLodOI
järgmiste töödena tahaks korda saada esisilla kuulliigendid.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Kuna sul orig. ahi on välja visatud, siis kuidas on plaan saada toasooja? vesi, õli, või koguni mõni muu hea idee?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tere. originaalahi jah, sai kohe välja visatud, kui kere ostsin. Vahepeal oli küll plaan kütteseade tagasi panna aga mul meeldib bensiini rohkem mootoris kulutada läbitud kilomeetrite peale ja mootor tekitab ise piisavalt soojust, mida saab kasutada salongi kütteks.tuust wrote:Kuna sul orig. ahi on välja visatud, siis kuidas on plaan saada toasooja? vesi, õli, või koguni mõni muu hea idee?
Plaan siis teha väljalaskekollektorite ümber jahutussärgid. Läbi nende juhiks tosooli, mida hakkab salongiradiaatori ja mootoriruumi vahel(läbi soojus-isoleeritud torude) ringiratast pumpama mootoririhma pealt käitatav veepump. Proovin suveks selle asja toimima saada, sest hommikuti kulub klaasidelt udu eemaldamiseks agregat ära ja sügiseks on siis soojendus stardivalmis

-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Väga tore näha, et masin ikka edeneb!
Vaatan, et oled vända augu kinni keevitanud tagaplekil?:D
Parimat,
Marek
Vaatan, et oled vända augu kinni keevitanud tagaplekil?:D
Parimat,
Marek
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
marek wrote:Väga tore näha, et masin ikka edeneb!
Vaatan, et oled vända augu kinni keevitanud tagaplekil?:D
Parimat,
Marek
Tere Marek!

auto võiks kiiremini edeneda, kui oleks piisavalt aega hobiga tegeleda

Aga vähemalt on auto alles ja areneb edasi.
Sapika tagaosas asuva vändaaugu keevitasin ma tõesti kinni, sest ta asetses mootori rihmarattaga jumala valesti, niikuinii poleks kasu olnud ja mul pole kordagi vänta tarvis läinud. Kui mootorit vaja ringi ajada näiteks häälestamise vms ajal, siis teen seda käega(kyynlad pealt maas) või siis mingi pulgaga, mille sorkan vända kidade vahelt läbi.
Starterist käivitub masin laitmatult ja laadimise pärast ei pea muretsema, 90 amprine genekas laeb akut iga ilmaga


-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tere varajast hommikut klubirahvale! 
Otsustasin täna veidi naabrite und häirida ja kell 4 hommikul sapikat proovida.
Tegin eile õhtul ennem pidusse minekut autole ära õlivahetuse, ja puhastasin tsentrifugaalfiltri korpuse. Käib teine kuidagi palju kergemalt ja puhtamalt. Vana õli oli saastunud tina, alumiiniumipuru ja muu sellisega, sest mootoris uued kolvid, rõngad ja saaled. Õli sõitis keskeltläbi 100km, pole just palju aga kuna oli võimalus siis loputasin karteri vanast õlijamast puhtaks ja uus Valvoline 10W-40 poolsünteetiline õli läks sisse.





Kalle on nii laisk vahepeal olnud, et isegi esitulesid pole ikka veel küljes. Selle vea proovin lähiajal parandada, kuna algab suvepuhkus ja siis plaan masinaga rohkem tegelema hakata.
Täna päeval tahaks käigukasti õlilekke välja selgitada, ja selle kinni panna(Arvatavasti pooltelje kummikatte vahelt immitseb), tilk on all. Seejärel vahetan käimari õli ka kohe ära, panen sinna Valvoline Durablend 75W-90 õli.


Otsustasin täna veidi naabrite und häirida ja kell 4 hommikul sapikat proovida.
Tegin eile õhtul ennem pidusse minekut autole ära õlivahetuse, ja puhastasin tsentrifugaalfiltri korpuse. Käib teine kuidagi palju kergemalt ja puhtamalt. Vana õli oli saastunud tina, alumiiniumipuru ja muu sellisega, sest mootoris uued kolvid, rõngad ja saaled. Õli sõitis keskeltläbi 100km, pole just palju aga kuna oli võimalus siis loputasin karteri vanast õlijamast puhtaks ja uus Valvoline 10W-40 poolsünteetiline õli läks sisse.





Kalle on nii laisk vahepeal olnud, et isegi esitulesid pole ikka veel küljes. Selle vea proovin lähiajal parandada, kuna algab suvepuhkus ja siis plaan masinaga rohkem tegelema hakata.
Täna päeval tahaks käigukasti õlilekke välja selgitada, ja selle kinni panna(Arvatavasti pooltelje kummikatte vahelt immitseb), tilk on all. Seejärel vahetan käimari õli ka kohe ära, panen sinna Valvoline Durablend 75W-90 õli.

Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 04, 2012 10:11 am, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mis eesmärk on generaatori ja õli sissevalamise toru vahel oleval nööril?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mul tekkis täpselt sama küsimus
. Ilmselt rihma pingutus?

Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests