Oleks vaja siis 968m poolassidele kinnituvaid suuri kaus vms tihendeid(need mis takistavad õlil välja jooksmast. Osa võib olla ka kasutatud, aga kindalt õlipidav, jubin võib ka olla koos poolassiga, või terve käigukastiga, seda siis kui hind talutav.
Kui kellegil oleks võtaks mõlemad, aga ajaks asja ära ka ühega, ja keegi võiks seletada kuidas seda vahetatakse ka.
O.968m pooassi kumme
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: O.968m pooassi kumme
Kui vähegi võimalust siis soovitan hankida koos pooltelgedega.
Muide, üks asi veel millele tähelepanu pöörata. Vasak ja parem pool on erinevad.
St. poolteljed ise on samasugused, kummid on ka samad aga kummide sees metall puksil on vindid erinevat pidi.
Kui juba seal kandis askeldad siis vaata kas pooltelje ristidel tavoti nipplid on, Kui on siis võiks sinna määret juurde lüüa.
Muide, üks asi veel millele tähelepanu pöörata. Vasak ja parem pool on erinevad.
St. poolteljed ise on samasugused, kummid on ka samad aga kummide sees metall puksil on vindid erinevat pidi.
Kui juba seal kandis askeldad siis vaata kas pooltelje ristidel tavoti nipplid on, Kui on siis võiks sinna määret juurde lüüa.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: O.968m pooassi kumme
Selge. Järelikult kui poolassiga vahetada siis pole vahet, ehk mõlemad sobivad mõlemale poole. Aga ristidele on tavoti pandud küll ja veelmetsamees wrote:Kui vähegi võimalust siis soovitan hankida koos pooltelgedega.
Muide, üks asi veel millele tähelepanu pöörata. Vasak ja parem pool on erinevad.
St. poolteljed ise on samasugused, kummid on ka samad aga kummide sees metall puksil on vindid erinevat pidi.
Kui juba seal kandis askeldad siis vaata kas pooltelje ristidel tavoti nipplid on, Kui on siis võiks sinna määret juurde lüüa.


-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: O.968m pooassi kumme
Ma vist natuke kehvasti seletasin.
http://www.hot.ee/enr/pooltelg.jpg
Pooltelje pilt.
Pooltelje ja kummi (8) vahel on metall puks (12). Vasaku ja parema poole erinevus tulebki sisse selles puksis. Kõik muud detailid on samad. Sissepoole on puksil keere lõigatud. Ühel õiget pidi, teisel vastu päeva. Keere on tõenäoliselt puksi ja pooltelje vahelise pinna õlitamiseks. Pildilt on näha et vasakul poolteljel on sellel tükil üks lisa rant.
Nüüd kui pilti vaatan siis hakkab tasapisi oma pooltelje kummi vahetus ka meelde tulema.
Kõigepealt peksin välja splindi (6)
kuidagimoodi sain kruustangide vahel ja haamri abiga ära pooltelje välimise otsa(5).
Siis andsin alla kuna tükk nr. 22 keeldus poolteljelt eemaldumast. Viskasin pooltelje nurka.
Järgmine päev ladusin selle välimise otsa uuesti kokku tagasi ja venitasin uue poolteljekummi paika üle käigukastipoolse otsa. Paar head lapikut kruvikeerajat abiks. Esialgu tundus suht võimatu aga lõpuks tuli välja et täiesti tehtav töö ka seda pidi.
Suht suur oht on ülel ilusal hetkel avastada peopesast kruvikeeraja teravam ots.
Kruustangide vahel tehes peaks ohutustehnika natuke paremal tasemel olema.
http://www.hot.ee/enr/pooltelg.jpg
Pooltelje pilt.
Pooltelje ja kummi (8) vahel on metall puks (12). Vasaku ja parema poole erinevus tulebki sisse selles puksis. Kõik muud detailid on samad. Sissepoole on puksil keere lõigatud. Ühel õiget pidi, teisel vastu päeva. Keere on tõenäoliselt puksi ja pooltelje vahelise pinna õlitamiseks. Pildilt on näha et vasakul poolteljel on sellel tükil üks lisa rant.
Nüüd kui pilti vaatan siis hakkab tasapisi oma pooltelje kummi vahetus ka meelde tulema.
Kõigepealt peksin välja splindi (6)
kuidagimoodi sain kruustangide vahel ja haamri abiga ära pooltelje välimise otsa(5).
Siis andsin alla kuna tükk nr. 22 keeldus poolteljelt eemaldumast. Viskasin pooltelje nurka.
Järgmine päev ladusin selle välimise otsa uuesti kokku tagasi ja venitasin uue poolteljekummi paika üle käigukastipoolse otsa. Paar head lapikut kruvikeerajat abiks. Esialgu tundus suht võimatu aga lõpuks tuli välja et täiesti tehtav töö ka seda pidi.
Suht suur oht on ülel ilusal hetkel avastada peopesast kruvikeeraja teravam ots.
Kruustangide vahel tehes peaks ohutustehnika natuke paremal tasemel olema.
-
- Posts: 33
- Joined: Fri Apr 29, 2011 6:07 pm
- Contact:
Re: O.968m pooassi kumme
Jutt jumala õige. Olen ise ka käimari poolsest otsast peale ajanud, sest minul ei tahtnud isegi detail 5 ära tulla. mul oli see eelis et sõbrad olid abis ja me kasutasime nelja kruvikeerajat.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests