Jõudu!
Kui töötava mootoriga on võimalik esimest käiku sisse panna siis siduri häda ei ole.
Siit edasi jääb tõesti ainult küttesegu.
Natuke teooriat:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=38
Ja natuke praktikat: sapaka karburaator on omaette ooperist. Jonnakas, suhteliselt ebatöökindel. Tavaliselt palju remonditud ja kurb tõsiasi on et väga paljude jaoks midagi alkeemia ja nõidumise vahepealset. Neti teel võib jagada õpetusi et puhasta ära, vaata et kõik kruvid kinni oleks ja tihendid peaks. Keera natuke tühikäigu segu rikkamaks või kui soojastpeast töötab siis sõida lihtsalt alguses natuke kinni tõmmatud tooreklapiga.
Tegelikult head ravi saab probleemile alles siis kui leiad mõne sõbra kes selle teemaga väga hästi kursis on ja kes üle vaatab.
Minu autol näiteks on juba mõnda aega tõbi kallal et kui natuke pikemalt gaas põhjas sõita siis ühel hetkel hakkab jõnksutama ja ei aitagi muud kui korraks teeäärde tõmmata ja minutikene tühikäigul tiksuda lasta. Eelmine aasta vahetasin bensiinipumba, süütepooli, jagaja kaane, rootori, kondeka, panin kontaktivahe paika,puhastasin õhufiltri, süüde sai õigeks stroboskoobiga. Klapid reguleeritud. Tühikäigul heitgaasid analüsaatori all paika. Sõidu ajal sai pumba väljundist kütuse survet mõõdetud. Karpa igaks juhuks mitu korda puhastatud. Veast ikka päris jagu ei saanud (loe: täpselt sama seis).
Nüüd eelmisel nädalal võtsin veel korra karpa juppideks ja ladusin sinna remontkomplekti sisse mis teoreetiliselt peaks sellest nagu uue tegema. Tulemuseks oli hullumaja. Masin enam üldse käia ei tahtnud. Suure vandumise peale kuidagimoodi ikka sain maalt linna ja järgmine päev läks asendus karpa peale. Aga sellel on ka omad kiiksud.
Ühesõnaga, jama kui sul sapik hästi käia ei taha, jama vaadata kuidas keegi head lahendust ei paku aga nii üle interneti ei teeks seda asja päris korda ka siis kui hästi toimiv klaaskuul kõrval oleks.