Mure käikudega
-
- Posts: 18
- Joined: Tue Nov 16, 2010 12:46 pm
- Contact:
Mure käikudega
Tere.Autoks siis zaz 968m ja viga selline,et õue keerates sai pandud 1.käik ning see enam välja ei tule. Käigukang väga loge.Hetkel pole hakanud veel kuskilt lammutama,kõigepealt tahaks targemate nõu kuulda.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Re: Mure käikudega
Alusta sellest, et kontrolli siduriõli olemasolu seal "kapoti" all potsikus. Võib vabalt olla, et enam ei ole. Külm lõhub sapika vanu ühendusi päris kenasti...
Kui vedelikku on piisavalt, siis pumpa sidurit mitu korda ja tõmba iga kord varbaga pedaal kiirelt üles ka. Ja proovi uuesti. Kui toimib, siis tuleks viga otsida sealt, kus muidu see surve peaks üles löödama.
Kolmas asi on muidugi see, et kõik piduri/siduri vedelikud tahavad vahetamist kord hooaja jooksul. Need õlid on erakordselt edevad vee sisseimajad ning kui niiskuse % tõuseb nii umbes 10-ni, siis on vedelik omadega kutu.
Omal ajal oli mul sarnane juhtum kopikaga. Kasutusel olnud vedelik oli masinas sees ehk selle loomise algusaegadest saadik ja siis äkki täiesti ootamatult kadusid käigud ära. Mehhaanilisi vigu ei leidnud, aga kui õlid said ära vahetatud, siis mured kadusid ning oh seda üllatust - pidurdusteekond vähenes ka oluliselt. Siksi õlisüsteem on muidugi oluliselt toimivam kui sapikal.
Mis puudutab sapika käigukangi, siis see ongi selline logiseja. Sellesse tuleb suhtuda kui tehasemeeste poolt ainsa turvameetme tekitamisega sapikasse - nimelt juhil on kolina tõttu raske uinuda. Lohutuseks võin öelda, et see on polstriga ravitav ning võrreldes vene iseliikuvate kraanade kangikolinaga on sapika kangi lõgisemine kui ritsika sirin kaugel aasal.
Kui vedelikku on piisavalt, siis pumpa sidurit mitu korda ja tõmba iga kord varbaga pedaal kiirelt üles ka. Ja proovi uuesti. Kui toimib, siis tuleks viga otsida sealt, kus muidu see surve peaks üles löödama.
Kolmas asi on muidugi see, et kõik piduri/siduri vedelikud tahavad vahetamist kord hooaja jooksul. Need õlid on erakordselt edevad vee sisseimajad ning kui niiskuse % tõuseb nii umbes 10-ni, siis on vedelik omadega kutu.
Omal ajal oli mul sarnane juhtum kopikaga. Kasutusel olnud vedelik oli masinas sees ehk selle loomise algusaegadest saadik ja siis äkki täiesti ootamatult kadusid käigud ära. Mehhaanilisi vigu ei leidnud, aga kui õlid said ära vahetatud, siis mured kadusid ning oh seda üllatust - pidurdusteekond vähenes ka oluliselt. Siksi õlisüsteem on muidugi oluliselt toimivam kui sapikal.
Mis puudutab sapika käigukangi, siis see ongi selline logiseja. Sellesse tuleb suhtuda kui tehasemeeste poolt ainsa turvameetme tekitamisega sapikasse - nimelt juhil on kolina tõttu raske uinuda. Lohutuseks võin öelda, et see on polstriga ravitav ning võrreldes vene iseliikuvate kraanade kangikolinaga on sapika kangi lõgisemine kui ritsika sirin kaugel aasal.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 91
- Joined: Sat Jul 04, 2009 9:25 pm
- Contact:
Re: Mure käikudega
vaata üle see kummist leevendus puks( võibolla nimetan seda valesti ) see asub käiguhoova lõppus põhimõtteliselt käiguakasti küljes, see kummist osa tahab vahest murduda
zaz 968M
luaz 969A
audi 80 b3
luaz 969A
audi 80 b3
-
- Posts: 18
- Joined: Tue Nov 16, 2010 12:46 pm
- Contact:
Re: Mure käikudega
Sidur on korras.Käigukang on sapikatel loge küll,aga peale seda on täiesti......Käigud ei lülitu sisse,seda on tunda. Homme vaatan selle kummidetaili üle.Tänud!
-
- Posts: 33
- Joined: Fri Apr 29, 2011 6:07 pm
- Contact:
Re: Mure käikudega
Minul oli ka käigukang nii loge et tuli rapsida niikaua kui mõni käik sisse läks ja siis sai sõitma alles hakata. Viga seisnes selles et see võll mis käigukastist välja tuleb oli kinniusest lahti ja kui näpitsatega sellest tõmbasin siis tuli se käigukastist välja. Tegelikult ei tohi see võll sealt välja tulla.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests