madis1080 zaz 968m
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
See et bena karteris see oli jah bensiinipumba mebraanid- need vahetatud juba. Ja vabandan kõikide klubiliste ees , et kutsusin sapikat peldikuks-sai suure vihaga õuest tuldud.
-
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Ära jah kunagi enam nii tee. Hallipead austa. Ja sapikas on nagunii väljasuremise ohus liik. Eile nägin Loksa linnas vanatädi, kes niiiiiiiiii ilusa ja korraliku sapikaga sõitis. Mull hakkas ila tilkuma nii,e t oma mazda 6 armatuuri kohe ära määrisin. Ma lubasin endale, et otsin selle vanatädi üles ja ootan, kuni riik enam pensioni maksta ei suuda. Siis pakun talle 3000 raha ja soovin selle eest täieliku voli auto üle. Ma tahan seda autot endal.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Täna avastasin väga kerge viisi kuidas aknad eest saab- kuute 2cm laiust pleki riba on vaja ja siis ühte suuremat , panime need tihendi alla ja klaas tuli ise peaaegu ära. 

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Plekksepad või elektrikud, eks maitse asi, aga mina olen siiamaani kasutanud juhtme seestpoolt tihendi alla ajamise nippi, lihtsustab ka oluliselt klaaside eemaldamist.
Last edited by metsamees on Sat May 09, 2009 8:31 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Nii täna sain siis endale 2 uut sapika kummi- 150 kr mõlemad kokku.
Tänud martvl kellelt sain peaaegu kõik puuduvad jupid sapikale.
Vaja oleks veel musta ukse polstrit- aga ma arvan et võib ka pakkuda teist värvi, siis värviks musta spreyga üle ajutiselt kuni ilusa musta saab.
Tänud martvl kellelt sain peaaegu kõik puuduvad jupid sapikale.

Vaja oleks veel musta ukse polstrit- aga ma arvan et võib ka pakkuda teist värvi, siis värviks musta spreyga üle ajutiselt kuni ilusa musta saab.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
http://s333.photobucket.com/albums/m392 ... /?start=40
PALJU PILTE:) leitsin ka originaal ak:)u pealse.Uued kummid -150 kri mõlemad aint, ja siis kõik jupid,vanaisa ise tehtud traktor, ja siis siil kes garazi juurde tuigerdas siis ka jawast ja mopist.)
+ veel gazi plokki kaaned, kellel huvi siis ps.
Teinud pole midagi erilist, peale mootori pesu ja mõne juppi tegemise.
PALJU PILTE:) leitsin ka originaal ak:)u pealse.Uued kummid -150 kri mõlemad aint, ja siis kõik jupid,vanaisa ise tehtud traktor, ja siis siil kes garazi juurde tuigerdas siis ka jawast ja mopist.)
+ veel gazi plokki kaaned, kellel huvi siis ps.
Teinud pole midagi erilist, peale mootori pesu ja mõne juppi tegemise.
Last edited by madis1080 on Sat Jul 04, 2009 10:51 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Pole ammu postitand. Aga nüüd olen end käsile võtnud ja natukene käinud ka seda sapikat nokitsemas. Küsin ära kohe, kuidas ma saan hooratta maha sapikal, et käigukasti poolset väntvõllikaela tihendit vahetada?. Teeks selle korda siis paneks mootori tiksuma pakupealB)
Proovisime seda 36 suuruses mutrit keerata, aga ei midagi. Kas peaks mingi tala ehitama mis hoiaks hooratta aukudest kinni ja siis väänata 36 võtmega, või on lihtsamat varjanti ka?
Ja kas see annab midagi juurde kui sisselaske kolektoris need koledad valu jäljed ära viilida/ lihvida.
Ja nüüd olemas originaal, hõbedase värvi all olevad summutaja torud mis viivad ühe poole sinna pütti, pütt aint puudu veel.
Proovisime seda 36 suuruses mutrit keerata, aga ei midagi. Kas peaks mingi tala ehitama mis hoiaks hooratta aukudest kinni ja siis väänata 36 võtmega, või on lihtsamat varjanti ka?
Ja kas see annab midagi juurde kui sisselaske kolektoris need koledad valu jäljed ära viilida/ lihvida.
Ja nüüd olemas originaal, hõbedase värvi all olevad summutaja torud mis viivad ühe poole sinna pütti, pütt aint puudu veel.

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Teretere, mina tegin nii, et suur lapik kruvikas( või kummiheebel) hooratta hammasvöö ja mootorikorpuse(karteri) vahele, see fikseeris hooratta ja keerasin 36 võtmega mutri lahti, mutter õigetpidi keermega, s.t. kellaosutite suunale vastupidises suunas keerata. Kui siis ka ei tule, võib meisliga kerge sälgu teha mutri tahule ja siis lüüa äkiliselt ja tugevalt pihta vastupäeva suunas. Kontrolli siis ka selle mutri sees olevad nõellaagreid ka, et kõik nõelad alles oleks ja määri sinna mingit head kuumakindlat määret sisse. Kui see katki siis siduri lahutamisel veab autot edasi ja vibratsioon on ka sees.madis1080 kirjutas:
Pole ammu postitand. Aga nüüd olen end käsile võtnud ja natukene käinud ka seda sapikat nokitsemas. Küsin ära kohe, kuidas ma saan hooratta maha sapikal, et käigukasti poolset väntvõllikaela tihendit vahetada?. Teeks selle korda siis paneks mootori tiksuma pakupealB)
Proovisime seda 36 suuruses mutrit keerata, aga ei midagi. Kas peaks mingi tala ehitama mis hoiaks hooratta aukudest kinni ja siis väänata 36 võtmega, või on lihtsamat varjanti ka?
Ja kas see annab midagi juurde kui sisselaske kolektoris need koledad valu jäljed ära viilida/ lihvida.
Ja nüüd olemas originaal, hõbedase värvi all olevad summutaja torud mis viivad ühe poole sinna pütti, pütt aint puudu veel.
Sisselaske koledad valu jäljed las jäävad, osad vaidlevad et võiks olla peegelsiledad, kuid siiski peaks asi jääma nii nagu ta tehasest tulnud on, mootori portimine sapika juures ei ole mõtekas eriti

Last edited by pooltelg4 on Wed May 19, 2010 12:57 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Täna tegus päev olnud, simmerlink ära vahetatud. Kas sinna hooratta ja väntvõlli vahelisele kohale võib paberist tihendi lõigata? Oli seal väga õhuke paberimoodi tihend mis läks katki eemaldades.
Tihendi eest pidin välja käima 33.- ja on kahe selle ribaga mis takistavad õli vooli sidurisse.
Sai ka 3 kord ära proovitud ise kummi peale panemine kodustes tingimustes. 2 korda lõhkusin ära siselohvi, aga nüüd panin palju tavotti velje äärele ja kummile, ja sain ilma siselohvi lõhkumata kummi peale:D
Tihendi eest pidin välja käima 33.- ja on kahe selle ribaga mis takistavad õli vooli sidurisse.
Sai ka 3 kord ära proovitud ise kummi peale panemine kodustes tingimustes. 2 korda lõhkusin ära siselohvi, aga nüüd panin palju tavotti velje äärele ja kummile, ja sain ilma siselohvi lõhkumata kummi peale:D
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
... no tavott on nüüd küll viimane asi, mida sinna panna. Nimelt tavott ei kuiva ju ära ja rehv jääbki lobedalt peale. Kui velg on randita (968A puhul näiteks), siis pooltäis lohviga võib rehvi üks serv kurvis lihtsalt sissepoole maha libiseda.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Mopile olen küll nii teinud, ja selle kummi ja velje vahel on küll see ära kuivand, nii et erilisi määrimis omadusi sellel pole. Ja kumm on peaaegu ilma mustrita. Panin selle pärast peale, et garaazis liigutada saaks sapikat.
Ja velg läks muhu oma, mis oli välja poole mingi imeliku randiga. Ja panin tähele ,et ette see ei mahtunud trumli peale.
Ja velg läks muhu oma, mis oli välja poole mingi imeliku randiga. Ja panin tähele ,et ette see ei mahtunud trumli peale.
Last edited by madis1080 on Fri May 21, 2010 8:57 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Hooratta ja väntvõlli vahele ikka paberist tihend, ma ise tegin vihikulehest, oluline on et ideaalse kujuga tihend tuleb sinna, siis jääb pidama ka.madis1080 kirjutas:
Täna tegus päev olnud, simmerlink ära vahetatud. Kas sinna hooratta ja väntvõlli vahelisele kohale võib paberist tihendi lõigata? Oli seal väga õhuke paberimoodi tihend mis läks katki eemaldades.

-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
Tihend valmis juba, tegin mingist õhemast papist selle sinna. Täna kõvasti puhastanud mootorist õlist ja olme kihist mis sinna 25a kogunenud. Kast ja sidur küljes. Aga ei saa ära ühte mootori katte plekki, mis asetseb :
kui vaadata hooratta poolt siis vasakul, ehk seal kus pool kus bensiini pump on, aga see tagumine.
http://i768.photobucket.com/albums/xx32 ... 1274447245
Et seda plekki ära saada, kas ma pean kaane maha kiskuma?
kui vaadata hooratta poolt siis vasakul, ehk seal kus pool kus bensiini pump on, aga see tagumine.
http://i768.photobucket.com/albums/xx32 ... 1274447245
Et seda plekki ära saada, kas ma pean kaane maha kiskuma?
Last edited by madis1080 on Fri May 21, 2010 3:08 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: madis1080 zaz 968m 1985
just...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Tuli siis üks paar nädalat tagasi idee panna lada mootor sapikale. Kuna Lada 1.2 oli endal olemas ka- miks siis mitte
mootor ise pärit 1972 aasta kopika pealt ja 20 aastat seisnud. Jõudu peaks olema 63hp ehk umbes% rohkem kui originaalis. Kunagi võiks ka suurema lada mootori peale panna, aga see tuleviku muusika.
Mootor ise, keldrist välja vedamise hetkel:

Natuke puhastatud:


Mootoril peab ühe kaane tihendi eemaldama(76 bensiini jaoks moditud) Ja arvatavasti klapisääre tihendid ka ära vahetama.
Aga täna sain kätte kõige tähtsama osa selle projekti juures- vaheplaat. Nüüd saab järgmine nädal lasta survelaagri vahepuksi ka treida.
Koosneb kahest osast ja on 25mm paks- joonlauaga mõõtes suplerit polnud võtta kohe toast
Garazis ka käidud- sapika mootori otsa sobib, järelikult istub ka kasti otsa. Homme proovib lada mootori külge ka.
Paar pilti ka-




Paar pilti survelaagritest ka:


Vasakul lada ja paremal zaz siis.
Auto ise siis selline ikka veel:


Suvel tõi üks tuttav uue velje koos rehviga + kilpe natuke poleeritud.


Mootor ise, keldrist välja vedamise hetkel:

Natuke puhastatud:


Mootoril peab ühe kaane tihendi eemaldama(76 bensiini jaoks moditud) Ja arvatavasti klapisääre tihendid ka ära vahetama.
Aga täna sain kätte kõige tähtsama osa selle projekti juures- vaheplaat. Nüüd saab järgmine nädal lasta survelaagri vahepuksi ka treida.
Koosneb kahest osast ja on 25mm paks- joonlauaga mõõtes suplerit polnud võtta kohe toast

Paar pilti ka-




Paar pilti survelaagritest ka:


Vasakul lada ja paremal zaz siis.
Auto ise siis selline ikka veel:


Suvel tõi üks tuttav uue velje koos rehviga + kilpe natuke poleeritud.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests