Jyrka ZAZ C3D 1960
-
- Posts: 5
- Joined: Tue Mar 02, 2010 8:46 pm
- Contact:
Jyrka ZAZ C3D 1960
Soetasin endale 02. märts siis sapaka. Täpsemalt see siis invaliidi käru, iz planeeta mootor jõuallikas ja enamast originaal.Ostmisel oli laiali poogitud taastamisex ja endal kavas taastamist jätkata. Masin siis kahe kohaline ja kabriolet. Puudu ainult nahast katuseosa, mis pikselöökide eest kaitsma peax. Kere ja muud detailid on õnnex roostevabad, tuleb taastamisel tublisti kasux. Autol olemas ka vene dokumendid ja eelnev omanik pärnus. Pole veel vormistamisex yhendust võtnud aga peagi tuleb asi korda ajada. Masin ise on ägedalt lyhike 2,5 meetrit. Veermiku osa lammutasin täna laiali, igati heas seisukorras kõik.Lisan vast tulevikus taastamisest pilte ka.Kõike head.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
huvitav kes see valmistaja masinal siis oli ka, tehasest ei tulnud ühtegi roostevaba invakat välja... pilte ehk?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 5
- Joined: Tue Mar 02, 2010 8:46 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
No pole mitte roostevaba, vaid auto ise pole roostetanud kuskilt otsast, mõtlesin sellega.Sorry et end pahasti väljendasin.Panexin pildi kyll aga ei oska siia lisada.Pilt olemas arvutid jpg. 26 kB. aga ei saa panna millegi.Keegi õpetab, lisan kohe.
-
- Posts: 5
- Joined: Tue Mar 02, 2010 8:46 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
Sain vist pildi ka lõpux kuhugi.
http://yfrog.com/bc51544039j
http://yfrog.com/bc51544039j
-
- Posts: 11
- Joined: Fri Feb 29, 2008 6:06 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
Oo, vaatasin ise ka pidevalt selle isendi müügikuulutust, aga tänu masule jäi ära. Endal uuem kandilisem variant garaažis, aga soovin edu selle putitamisega ning samuti ka paksu rahakotti, kuna varuosasid liigub neile üsna vähe.
Paadunud uunikumihull, keda huvitavab kõige rohkem NSV tehnika!
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960

Masin ise suht vinge:p
Last edited by uve6 on Wed Mar 03, 2010 8:48 pm, edited 1 time in total.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 5
- Joined: Tue Mar 02, 2010 8:46 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
Jah ma nägin tänu sõbrale seda kuulutust ja järgneval päeval juba käisin vaatamas. Siis ei mõtlenud enam kaua, läxin järgmine päev kohale ja vedasin ära. Toomine oli muidugi selle suure lumega omaette ooper, sest see maja kus ta asus, oli 100 meetrit teest eemal ja yhtegi jälge ei lõinud sinna.Aga ma kasutasin enne minekut inimesele antud ajunatukest ja võtsin salvokelgu kaasa.Sellega lohistasin mootori ja osa vidinaid veel (ta oli taastamisex juba osadex lammutatud). Aga ex see taastamine raha nõuab jah.Kuid isiklikult arvan et raha taha asi mul ei tohix jääda, ja kui jääbki, ei akka odavaid radupidi koperdama, pigem pisut kannatust. 5 a. tagasi alustasin mosse 401 taastamist ja putitamine pole esimene lumi enam mulle. Selle jupatsi tahax mõne kuuga valmis jõuda, ex näis.Igatahes varsti läheb osa kõvemat plekki ja raam liivapritsi, siis kertööd (õnnex ise keevitaja ja oma metallifirma,saab hooga tehtud see "lihtne" osa).Yhesõnaga see masin ärkab ellu ja suve hakul möirgab rõõmust.Ralli2ss kirjutas:
Oo, vaatasin ise ka pidevalt selle isendi müügikuulutust, aga tänu masule jäi ära. Endal uuem kandilisem variant garaažis, aga soovin edu selle putitamisega ning samuti ka paksu rahakotti, kuna varuosasid liigub neile üsna vähe.

Kõik mis roostetab pole kole
-
- Posts: 7
- Joined: Fri Feb 12, 2010 12:01 am
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
Üks Yamaha R1 mootor veaks seda päris edukalt edasi
.
Muidu huvitav masin.

Muidu huvitav masin.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Jyrka ZAZ C3D 1960
Yamaha R1 mootor võib ju vedada, aga siis on ka auto illegaalne... loe "õpetused" alt seda ümberehitamise värki.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests