Seisab aianurgas slline isend. Aasta peaks olem 91, aga dokumendid saan kätte märtsi alguses, siis täpselt näha. Asi selles, et auto on jäetud omanikke vahetades ümber kirjutamata ja esialgene omanik nüüdseks vist ka meie seast lahkunud. Kuid auto on täitsa korralik. Viimati oli sõidukorras, kuid kuna kütusetoru oli katki, siis sõitis kanku kapoti all variandiga. Kere on okei, sisu on suht korralik.
Dokumentide jama tõttu ise sellega mässama hakata pole aega, aga hirmus kahju on vaadata kuidas auto aianurgas ära sureb. Seega pakuks seda kogu täiega kellegile doonoriks või siis omakorda varuosadeks müümiseks. Ei tahaks ka et sellest põllurallikas saab, seega pakun seda siin. Hinnaks pakun 3000.-
Kui huvi on, saab vaatama tulla, 56 360 122, Kädly
M: ZAZ 968M '91
-
- Posts: 2
- Joined: Mon Feb 15, 2010 9:01 pm
- Contact:
M: ZAZ 968M '91
Last edited by kadly on Mon Feb 15, 2010 11:42 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
Kui aus olla siis 3000 pole see kindlasti väärt, enda oma sain 3000+ümber kirjutamine ja sellel oli põhimõtteliselt nii, et pidurid korda ja ülöevaatusele, ja roostet on ka minimaalselt. Aga see pill paistab täitsa mäda olevat.
1500 on max mis selle eest saad julgen ma arvata, eriti veel masu ajal:| Aga jõudu ja jaksu müümisel.
1500 on max mis selle eest saad julgen ma arvata, eriti veel masu ajal:| Aga jõudu ja jaksu müümisel.
Last edited by madis1080 on Mon Feb 15, 2010 11:41 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2
- Joined: Mon Feb 15, 2010 9:01 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
See minu esialgne pakkumine ja hind on alati tingitav, eriti praegusel ajal. Aga tänan heade soovide eest 

-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
Minu ettepanek on selline, et võiks tekitada sellise korra, et kui masinat müüakse doonoriks, siis on sellel ka doonori hind. Kui autole on määratud helgem tulevik (mis on ka reaalne läbi toimivate dokumentide olemasolu või tõesti väärt seisukorra tõttu), siis on sellel autol ka autot vääriv hind.
Doonori hinnalaeks arvan ise tema metalli müümise saldo (saadud raha miinus transpordikulud) - seega mitte mingil juhul üle 1000 krooni.
Ilusamasse tulevikku veereva auto hinnatase võiks alata 5000 kroonist.
________________________________
Miks ma nii arvan? Sest meil on Eestis nagunii hetkel umbes 1000 sapikat üldse olemas. Neist tuhandest elab masu üle tõenäoliselt mitte enam kui 300. Kuna masu kurnav episood alles algab, siis sapikate säilimise huvides peaks doonori kättesaamine olema "kirik keset küla" situatsioon, kus see isik, kellele masin enam pinget ei paku, saab oma probleemist kiirelt lahti ja see isik, kes omale doonorit tahab, saab omale varuosad kätte motivatsiooni säilitava taskukohase hinnaga.
Kui masin on enamat väärt, siis on huviline kindlasti nõus ka asja hinna kinni maksma. Kasvõi järelmaksugraafiku alusel, kokku leppida saab üldiselt alati.
Ja no kui inimene on piisavalt naiivne, et ostab omale valikute seast doonoriväärtuses masina ja hakkab seda üles ehitama, siis ei oska muud soovida kui et palju töörõõmu ja rämedat pappi, sest ega legaliseerimine ja ülesehitamine algselt paremas seisus olnud kallima legaalse masinaga võrreldes odavam ei tule.
On selge, et järgmised 5 aastat täismasu tõmbavad sapikate arvukuse Eestis praegusega võrreldes võimsalt alla. Me ju veel ei tea, mis trikke kallis valitsus ARKi kaudu autoomanikega tegema hakkab... aga ma usun, et juba paari aasta pärast on meil olukord, kus registreeritud autole hakatakse nõudma igal aastal kohustuslikku ülevaatust - kõik märgid just seda arengut näitavad; ja siis me alles saame näha metallivoolu. Ning kui tõesti ongi sedasi, et enamus sapikatest registrist (ja ka reaalselt elust) kaob, siis sapikaklubi liikmena olen ise huvitatud, et alles jääksid tugevad.
Doonori hinnalaeks arvan ise tema metalli müümise saldo (saadud raha miinus transpordikulud) - seega mitte mingil juhul üle 1000 krooni.
Ilusamasse tulevikku veereva auto hinnatase võiks alata 5000 kroonist.
________________________________
Miks ma nii arvan? Sest meil on Eestis nagunii hetkel umbes 1000 sapikat üldse olemas. Neist tuhandest elab masu üle tõenäoliselt mitte enam kui 300. Kuna masu kurnav episood alles algab, siis sapikate säilimise huvides peaks doonori kättesaamine olema "kirik keset küla" situatsioon, kus see isik, kellele masin enam pinget ei paku, saab oma probleemist kiirelt lahti ja see isik, kes omale doonorit tahab, saab omale varuosad kätte motivatsiooni säilitava taskukohase hinnaga.
Kui masin on enamat väärt, siis on huviline kindlasti nõus ka asja hinna kinni maksma. Kasvõi järelmaksugraafiku alusel, kokku leppida saab üldiselt alati.
Ja no kui inimene on piisavalt naiivne, et ostab omale valikute seast doonoriväärtuses masina ja hakkab seda üles ehitama, siis ei oska muud soovida kui et palju töörõõmu ja rämedat pappi, sest ega legaliseerimine ja ülesehitamine algselt paremas seisus olnud kallima legaalse masinaga võrreldes odavam ei tule.
On selge, et järgmised 5 aastat täismasu tõmbavad sapikate arvukuse Eestis praegusega võrreldes võimsalt alla. Me ju veel ei tea, mis trikke kallis valitsus ARKi kaudu autoomanikega tegema hakkab... aga ma usun, et juba paari aasta pärast on meil olukord, kus registreeritud autole hakatakse nõudma igal aastal kohustuslikku ülevaatust - kõik märgid just seda arengut näitavad; ja siis me alles saame näha metallivoolu. Ning kui tõesti ongi sedasi, et enamus sapikatest registrist (ja ka reaalselt elust) kaob, siis sapikaklubi liikmena olen ise huvitatud, et alles jääksid tugevad.
Last edited by Sapi-Vana on Tue Feb 16, 2010 11:04 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 163
- Joined: Sun Dec 03, 2006 6:55 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
Lugupeetud Sapi-Vana.
Sattusin lugema sinu viimast postitust siin .Ja teen selle järgi järelduse. Et kui sa oled närvis teiste peale, ei pea sa seda siin foorumis välja elama. See on müügi kuulutus. Ja järjekordselt hakkab pihta see reostamine siin mõtetu jutuga mis ei puutu siia. Kui sulle see hind ei meeldi, siis ära vaata ja ära osta
Aga palun ole nii kena. Ela oma närvid mujal välja
Sellest on ka ennem siin foorumis juttu olnud, et ei reosta teiste postitusi. Uuel omanikul on alati võimalus auto korda teha ja uus kere nr külge lüüa ja arvele võtta. Alati ei tähenda, et auto kohe mahakandmisele läheb
Vabandan väga oma postituse eest. Edu sulle müümisel!:p
Sattusin lugema sinu viimast postitust siin .Ja teen selle järgi järelduse. Et kui sa oled närvis teiste peale, ei pea sa seda siin foorumis välja elama. See on müügi kuulutus. Ja järjekordselt hakkab pihta see reostamine siin mõtetu jutuga mis ei puutu siia. Kui sulle see hind ei meeldi, siis ära vaata ja ära osta



Vabandan väga oma postituse eest. Edu sulle müümisel!:p
Elu on kannatuste rada. (L)zaz(L)
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
Olen nõus sellega, et vastav postitus läks võibolla tõesti valesse kohta. Samas ma ei näe, et oleksin end kellegi peal välja elanud. Aga müüja peaks samuti alustama sellest, et ta selgesõnaliselt ütleb välja, millega on tegu. Kui on doonor, siis on doonor ja kui on korralik auto, siis on korralik auto. Doonori eest autohinda küsida (3000 + legaliseerimine) ei too ju oodatud tulemust. Tuleb ainult suurem segadus ja aeg tiksub samal ajal edasi.
Soovin ise ka müüjale edu müümisel, aga nagu kusagil müügifoorumis lausa kirjas - konkretiseerigem objekt.
Soovin ise ka müüjale edu müümisel, aga nagu kusagil müügifoorumis lausa kirjas - konkretiseerigem objekt.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 163
- Joined: Sun Dec 03, 2006 6:55 pm
- Contact:
RE: M: ZAZ 968M '91
Lugupeetud Sapi-Vana
Omanik on selgesõnaliselt öelnud. Et auto kas doonoriks, edasi varuosadeks müümiseks.. ja peale seda öeldud.. et ei taha, et see põllukaks läheb.. seega see kes ostab see ise teab ju mida ta teeb sellega. Masin võib olla täiesti korda tegemis võimeline, seega, mine vaata masin üle kui tahad osta. Kui ei taha, siis ära kirjuta
:p
Omanik on selgesõnaliselt öelnud. Et auto kas doonoriks, edasi varuosadeks müümiseks.. ja peale seda öeldud.. et ei taha, et see põllukaks läheb.. seega see kes ostab see ise teab ju mida ta teeb sellega. Masin võib olla täiesti korda tegemis võimeline, seega, mine vaata masin üle kui tahad osta. Kui ei taha, siis ära kirjuta

Elu on kannatuste rada. (L)zaz(L)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests