Nii ja naa. Kere osas võeti tõepoolest NSU Prinzi pealt snitti, aga see on ka kõik. Tegelikult oli muhu ja 966 vahel terve pikk joru modifikatsioone, millest osad meenutasid Fiati toodangut, osad Citroèni halvimaid unenägusid ja osad ei meenutanud midagi.
Kui nüüd vaadata NSU Prinzi kere ja 966 või 968 kere, siis sarnast leiad ikkagi ainult kabiini ülaosas. Kõik muu on ikkagi väga palju teistmoodi.
Sisuliselt võiks öelda, et sapikas on Prinziga võrreldes meeletu samm edasi, kuna NSU Prinz polnud ei miskit muud kui auto moodi mootorratas (kahesilindriline 0.6L mootor oli südameks), ZAZ 966 on aga midagi märksa enamat.
Sapi-Vana kirjutas:
Nii ja naa. Kere osas võeti tõepoolest NSU Prinzi pealt snitti, aga see on ka kõik. Tegelikult oli muhu ja 966 vahel terve pikk joru modifikatsioone, millest osad meenutasid Fiati toodangut, osad Citroèni halvimaid unenägusid ja osad ei meenutanud midagi.
Kui nüüd vaadata NSU Prinzi kere ja 966 või 968 kere, siis sarnast leiad ikkagi ainult kabiini ülaosas. Kõik muu on ikkagi väga palju teistmoodi.
Esipaneeli keskelt on näha mittetäielik villise märk (linnukese ümber puudub rõngas) või siis 0,5 tagurpidist Citroèni embleemi;)