Madise Zaz 968m. 1987
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Selge hea teada ma 2 aastat tagasi jamasin teisel sapikal seda korda:D ja ei saanudki , nüüd tean milles viga oli:)
Last edited by madis1080 on Wed Mar 17, 2010 9:11 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
päris kena auto sul saadud;)aga osta kontakt puastaja,WÜRTH -i toode.väike aerosool paloon,ning lase sellega kõik pistikud seest kokku.see lahustab oksiidid ja taastab ühenduse.mul vw golf-il küll aitas,oli siin ohutuledega väike häda;)eks pika seismisega lähevad klemmid rohekaks.head nokitsemist 

-
- Posts: 39
- Joined: Mon Sep 22, 2008 8:40 pm
- Contact:
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Täna sai siis käidud väikesel näitusel:) sai kiirendatud ka alevi vahel:p.
Aga äkki keegi seletaks mida tähendab mudel 968MB ja mootori tähistus 968H?
Aga äkki keegi seletaks mida tähendab mudel 968MB ja mootori tähistus 968H?
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Väike up:) tahaks teada siiski mida tähendab mootor 968H?
Ja oodatud oleks ka ideed mis NÖ nõuka tuuningut teha veel- siiamaani on tehtud: taga aknal arstiabi komplekt(nõuka aegne ikka) siis veel sain norma akna kraabitsa, samuti lisan numbritele ilusad helkuritega kinnitused, kui saaks kuskilt siis paneks sellise antenni ka mis ulatub taha osani, oleks vaja veel taha istmele 2 ruudulist patja:) , olemas on ka vägevsuperhüpertuuning käigukanginupp, lisavarustusest on olemas norma helkurkolmnurk , tööriista kott kus on aint veneaeksed tööriistad.
Ja oodatud oleks ka ideed mis NÖ nõuka tuuningut teha veel- siiamaani on tehtud: taga aknal arstiabi komplekt(nõuka aegne ikka) siis veel sain norma akna kraabitsa, samuti lisan numbritele ilusad helkuritega kinnitused, kui saaks kuskilt siis paneks sellise antenni ka mis ulatub taha osani, oleks vaja veel taha istmele 2 ruudulist patja:) , olemas on ka vägevsuperhüpertuuning käigukanginupp, lisavarustusest on olemas norma helkurkolmnurk , tööriista kott kus on aint veneaeksed tööriistad.

-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Nii ülevaatus ka tehtud, noriti natuke esitulede pärast, aa need tegin kodus korda. Sai ka sõidetud siit ka küsimus: Kas sapikas peabki üle 80km/h haigelt vibama või noh e,t tahab läest ära minna? ja mida selle vastu teha? uued kummid ja siis madalamaks?
Olen ka installinud uuem maki milleks on clarioni DB 358RMP

ja kõlariteks on praegu mingid kiviaegsed 60w optimused,aga homme saan hertz dcx165 kõlarid

Olen ka installinud uuem maki milleks on clarioni DB 358RMP

ja kõlariteks on praegu mingid kiviaegsed 60w optimused,aga homme saan hertz dcx165 kõlarid

-
- Posts: 67
- Joined: Fri Oct 10, 2008 9:38 pm
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Ei pea sapikas haigelt vibama üldse. Selleks on vaja rattad ära tasakaalustada. Variandid on siin järgmised:
a) nagu tavaliselt, ainult et siis peab tasakaalustuspingil vastav adapter vahel olema. Tavaliselt ei ole muidugi.
b) ratas täie rummuga tasakaalustusse.
Kuna rummud ei ole haruldus, siis võiksid ju nii teha, et KEEVITAD velje rummu külge totaalselt kinni (selleks vaja ju ainult korralikud poldid panna ja poldiotsad teiselt poolt kinni punktida) ja siis edaspidiselt vahetad kõike koos rummuga. Rehvivahetuspinki läheb koos rummuga ratas peale küll.
a) nagu tavaliselt, ainult et siis peab tasakaalustuspingil vastav adapter vahel olema. Tavaliselt ei ole muidugi.
b) ratas täie rummuga tasakaalustusse.
Kuna rummud ei ole haruldus, siis võiksid ju nii teha, et KEEVITAD velje rummu külge totaalselt kinni (selleks vaja ju ainult korralikud poldid panna ja poldiotsad teiselt poolt kinni punktida) ja siis edaspidiselt vahetad kõike koos rummuga. Rehvivahetuspinki läheb koos rummuga ratas peale küll.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Rumalamat juttu ei saand kirjutada? Tagavararatas peab koos rummuga olema pagassis jah:)Sapi-Vana kirjutas:
Kuna rummud ei ole haruldus, siis võiksid ju nii teha, et KEEVITAD velje rummu külge totaalselt kinni (selleks vaja ju ainult korralikud poldid panna ja poldiotsad teiselt poolt kinni punktida) ja siis edaspidiselt vahetad kõike koos rummuga. Rehvivahetuspinki läheb koos rummuga ratas peale küll.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Miks nii? Rumm käib ju maha kuue poldiga, ratas neljaga. Rummupoldid on vähemalt korralikult tsentris, mida ei saa kindlasti öelda rattapoltide kohta. Need ju on reeglina ovaali keeratud aukudega ja logisevad otsa pannes korralikult. Järeldus - ratast eraldi tasakaalustada sellisel juhul ei ole väga mõtet.
Ma oma masinal sain ainult koos rummuga jooksu tasakaalu aetud. Tina läks muidugi korralikult.
Ma oma masinal sain ainult koos rummuga jooksu tasakaalu aetud. Tina läks muidugi korralikult.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
sabo veljed on nõrgad küll.velje keskauk toetub küll trummli peale ,peaks nagu tsentris küll hoidma.mutritele soovitav koonus seibid alla panna.tasakaalustamine on keerulisem küll,muud ei oska soovidada kui vana rumm kohandada tasakaalustus pingi järgi,saab hiljem ka kasutada.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Ma usun, et põhiliselt me räägime sel teemal teineteisest mööda, kuna meil on erinevad masinad. Võimalik, et 968M tehti juba selliselt, et velg toetub trumli peale ühtlaselt. Minu 968A kõik rattad on paraku sellised, et velg trumli (ma nimetan seda rummuks, kuna mu onu, kelle käest remonti õppisin, samuti tegi) peale ei toetu. Umbes 1,5 - 2 mm on eemal, võimalik et tugipunkt on kuskil tagapool, aga ühtlane see asi nüüd küll kindlasti ei ole.
Mu ülikooliaegsel juhendajal oli Tavria, sellel oli täpselt samasugune probleem - rattapoldid tuli pikendustoruga kinni kakkuda, sest muidu võis kindel olla - umbes 10 km hiljem ratas eraldub.
Mu ülikooliaegsel juhendajal oli Tavria, sellel oli täpselt samasugune probleem - rattapoldid tuli pikendustoruga kinni kakkuda, sest muidu võis kindel olla - umbes 10 km hiljem ratas eraldub.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Tuli siis väike mõte tsikli karburaatord panna sapikale. Vwde juures on see suhteliselt levinud- miks mitte ka sapikal proovida,aga lähi ajal seda tegema ei hakka. Aga küsiks mis arvate sellest mõttest? Peaks ju sapikale rohkem jõudu andma ja rahulikult sõites peaks ökonoomsem ka olema?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests