luaz 969m, 1981. aasta.
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
luaz 969m, 1981. aasta.
Aega saan siis uued pildid ja kirjeldusi.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
seal juba kasutaja olemas. kui aega saan siis lisan.

-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
Nii, Mõned kuud tagasi sai soetatud siis selline masin nagu Luaz, polnud ennem midagi selle kohta kuulnud, ega väga oma silmaga näinud ka.
Masina sain naabrimehe käest, kellel oli see kuuriall seisnud 7-8 aastat, kuna nad ise tallinna inimesed, siis suvilasse seisma jäänud masin neid ei huvitanud. Algul uurisin, netist palju taolised masinad maksavad, ja sain hinnaklassiks umbes 10-15 tuhat. Läksin siis küsima, et palju tahab selle eest, mees vastas, et täitsa ilma rahata annab ära, see tal niikuinii ees ja kogub tolmu. Sai siis kummid täis pumbata ja ATV-ga ära lohistatud sealt.
Esimesel uurimisel selgus, et pidureid pole, siduri ei tööta, genekas ei lae, sädet pole ja veel mõned pisi vead.
Kere oli suhteliselt heas seisus, roostet polnud eriti ja plekk kõva.
Esimese asjana tahtsin ikka mootori tööle saada, Kuna sädet polnud tuli alguses kõik juhtmed ja jagaja läbi vaadata. jagaja sai ära puhastatud, küünlad üle vaadatud, küünlajuhtmed õigesse järjekorda pandud ja siis saabus säde
;)
Peale pisikest käivitamist läks mootor päris hästi tööle, arvestades, et polnud töödanud 7-8 aastat, mootor käis ilusti ja ühtlaselt.
Järgmine päev läksin pärnu ja ostsin KEKi hoovist uue siduri töösilindri, kuna see oli puudu, panin külge, õhutasin ära ja sidur olemas.
Peale esimest proovisõitu selgus, et tagurpidi käiku viskab välja ja tagasilda ei saa vedama, ning kütusekulu tundus isegi selle masina kohta liiiiga suur.
Kiiremas korras tuli ette võtta kütusekulu probleem. Võtsin karpa maha, puhastasin ära kõik tüüsid ja panin paika ujuki taseme - ikka ei midagi, sama palju rüüpab ikka.
Otsustasin siis uue karpa kasuks, sain selle ühe mehe käest, kellel ka kunagi sapikas olnud, mõned õlled talle ja karpa oligi minu
Läksin koju, puhastasin ära ja panin peale, sellega oligi see probleem lahendatud. Nüüd kulu umbes 10l/100km.
Järgmisena võtsin ette pidurid, uurimisel selgus, et piduri mõlemad töö silindrid olid kinni. Võtsin lahti ja selgus, et mansetid läbi, KEKist sain uued, panin kokku, õhutasin pidurid ära ja olidki olemas. Mõned päevad tagasi võtsin lahti roolikarbi, kuna roolilokse on liiga suur, seest läbi laagrid ja tigu kulunud, vist. Paari päeva pärast pärnu, KEKi saan ehk uue roolikarbi, siis saab sellest murest ka lahti.
Edasine plaan on osta veel uusesiklaas, kuna vanal jookseb risti pragu läbi ja käsipidur trossistik. Plaan keretööd ära teha, ehk siis uus värv.
kevadel saab ehk arvele võtta ja ülevaatusel ära käia, siis üks seaduslik Luaz jälle ringi liikumas.
Masina sain naabrimehe käest, kellel oli see kuuriall seisnud 7-8 aastat, kuna nad ise tallinna inimesed, siis suvilasse seisma jäänud masin neid ei huvitanud. Algul uurisin, netist palju taolised masinad maksavad, ja sain hinnaklassiks umbes 10-15 tuhat. Läksin siis küsima, et palju tahab selle eest, mees vastas, et täitsa ilma rahata annab ära, see tal niikuinii ees ja kogub tolmu. Sai siis kummid täis pumbata ja ATV-ga ära lohistatud sealt.
Esimesel uurimisel selgus, et pidureid pole, siduri ei tööta, genekas ei lae, sädet pole ja veel mõned pisi vead.
Kere oli suhteliselt heas seisus, roostet polnud eriti ja plekk kõva.
Esimese asjana tahtsin ikka mootori tööle saada, Kuna sädet polnud tuli alguses kõik juhtmed ja jagaja läbi vaadata. jagaja sai ära puhastatud, küünlad üle vaadatud, küünlajuhtmed õigesse järjekorda pandud ja siis saabus säde

Peale pisikest käivitamist läks mootor päris hästi tööle, arvestades, et polnud töödanud 7-8 aastat, mootor käis ilusti ja ühtlaselt.
Järgmine päev läksin pärnu ja ostsin KEKi hoovist uue siduri töösilindri, kuna see oli puudu, panin külge, õhutasin ära ja sidur olemas.
Peale esimest proovisõitu selgus, et tagurpidi käiku viskab välja ja tagasilda ei saa vedama, ning kütusekulu tundus isegi selle masina kohta liiiiga suur.
Kiiremas korras tuli ette võtta kütusekulu probleem. Võtsin karpa maha, puhastasin ära kõik tüüsid ja panin paika ujuki taseme - ikka ei midagi, sama palju rüüpab ikka.
Otsustasin siis uue karpa kasuks, sain selle ühe mehe käest, kellel ka kunagi sapikas olnud, mõned õlled talle ja karpa oligi minu

Läksin koju, puhastasin ära ja panin peale, sellega oligi see probleem lahendatud. Nüüd kulu umbes 10l/100km.
Järgmisena võtsin ette pidurid, uurimisel selgus, et piduri mõlemad töö silindrid olid kinni. Võtsin lahti ja selgus, et mansetid läbi, KEKist sain uued, panin kokku, õhutasin pidurid ära ja olidki olemas. Mõned päevad tagasi võtsin lahti roolikarbi, kuna roolilokse on liiga suur, seest läbi laagrid ja tigu kulunud, vist. Paari päeva pärast pärnu, KEKi saan ehk uue roolikarbi, siis saab sellest murest ka lahti.
Edasine plaan on osta veel uusesiklaas, kuna vanal jookseb risti pragu läbi ja käsipidur trossistik. Plaan keretööd ära teha, ehk siis uus värv.
kevadel saab ehk arvele võtta ja ülevaatusel ära käia, siis üks seaduslik Luaz jälle ringi liikumas.

Last edited by sameboy on Tue Sep 15, 2009 5:19 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 66
- Joined: Sat Sep 27, 2008 12:02 pm
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
Tubli poissB)Mina ostsin esiklaasi Tartus Autoklaasist.Tutikas,umbes 300 raha
Vihkan roostet.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
Viimase peal(Y)
palju raha ja närvide vastu pidamist;)
EDUB)
palju raha ja närvide vastu pidamist;)
EDUB)
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
jh, ega siin midagi muud üle ei jää.
ega sul ei juhtu roolikarpi olema ?:)
ega sul ei juhtu roolikarpi olema ?:)
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
enda klaasi üritan pärnust saada, ehk veab 

-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
ei
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
aga sisu ? juttude järgi peaks sobima,
Last edited by sameboy on Mon Sep 21, 2009 5:51 pm, edited 1 time in total.
Reality beats fiction by far.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
selge, siis peab kusagilt zazi roolikarbi sebima ;d
Reality beats fiction by far.
-
- Posts: 71
- Joined: Mon Jul 13, 2009 7:34 pm
- Maakond: Pärnumaa
- Location: Pärnu
- Contact:
RE: luaz 969m, 1981. aasta.
roolikarp olemas, homme lappan sisu ümber ja läheb masina peale :d
Reality beats fiction by far.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests