mootorite kubatuur
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
mootorite kubatuur
Nii küsimus on siis selline mitme kuubikulisi sapikaid on olemas ja siis millistele mudelitele miski kuulub.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
Seebikatele on paigaldatud järgmisi mootoreid:
Memz 966A 30 hj 887 cm3 1966(ls 75 k km)
Memz 968 36hj ja 40 hj 1197 cm3 1968(ls 100 k km)
Memz 968 40 hj 1197 cm3 1975(ls suurenes 125 k km-i)
Memz 968G 45(48) hj 1197 cm3 1977(ls. 125 k km, DAAZ karbuss)
Memz 968B 50 hj 1197 cm3 1978(ls. 125 k km, erinevusi ei tea)
Kindlal kerel kindlat mootorit polnudki, üldiselt 966 kered oli 30 ja 40 hj, 968 kere 40 hj ning 968A & 968M 40-50 hj.
Memz 966A 30 hj 887 cm3 1966(ls 75 k km)
Memz 968 36hj ja 40 hj 1197 cm3 1968(ls 100 k km)
Memz 968 40 hj 1197 cm3 1975(ls suurenes 125 k km-i)
Memz 968G 45(48) hj 1197 cm3 1977(ls. 125 k km, DAAZ karbuss)
Memz 968B 50 hj 1197 cm3 1978(ls. 125 k km, erinevusi ei tea)
Kindlal kerel kindlat mootorit polnudki, üldiselt 966 kered oli 30 ja 40 hj, 968 kere 40 hj ning 968A & 968M 40-50 hj.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
Generaator-ventilaatori korpuse paremal küljel allosas on kirjas mootori mark ja seerianumber.
-
- Posts: 101
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
selline natuke imelik küsimus, et kas nende läbisõitude all on mõeldud mootori vastupidavust? et pmst vene ajal oli nii, et ostad zaz-i, sõidad ca 100000 ja sis hakkad uut autot otsima,sest mootor nii kulunud, et ei kannata sõita enam?marek kirjutas:
Seebikatele on paigaldatud järgmisi mootoreid:
Memz 966A 30 hj 887 cm3 1966(ls 75 k km)
Memz 968 36hj ja 40 hj 1197 cm3 1968(ls 100 k km)
Memz 968 40 hj 1197 cm3 1975(ls suurenes 125 k km-i)
Memz 968G 45(48) hj 1197 cm3 1977(ls. 125 k km, DAAZ karbuss)
Memz 968B 50 hj 1197 cm3 1978(ls. 125 k km, erinevusi ei tea)
Kindlal kerel kindlat mootorit polnudki, üldiselt 966 kered oli 30 ja 40 hj, 968 kere 40 hj ning 968A & 968M 40-50 hj.
meelis
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
Sellise läbisõidu pealt soovitati ttha esimene kapitaal remont. Tegelikult 40 hj mootorid olevat 140-150t km välja vedanud enne surma ilma kap. remondita. Kõik oleneb ju juhi sõitmisharjumustest.
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
minu teada on ka möndadel 968m idel 30 hobuseline mootor
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
On, aga invaliidivariantidel.taats kirjutas:
minu teada on ka möndadel 968m idel 30 hobuseline mootor
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
hmm... kui ma aasta tagasi kangesti sapakat otsisi siis leidsin ühe sapaka millel oli soendus sees mingisugue imelik asi. salongis oli mingi asi armatuur laua all ja taga mootori körval oli selle teine osa, ei tea mis soendus see kõll oli kas ise pandud vöi ei tea aga sel oli küll 30 hobuseline mootor ja invaliidi oma see kah polnd
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
Võimalik, et osad partiid pandi kokku 40 hj puudumisel 30-ste mootoritega. Seda süütesüsteemi annab ümber ehitada nt. maz süütepooli ja tavalise küünla peale. Endal ka halllil tehtud nii ja üks tagavara soojendus, mis kuskil garaažis seisab on ka ümberehitatud. Originaal see spiraal pidavat jubedalt voolu võtma soojenemiseks/bensu süütamiseks.taats kirjutas:
hmm... kui ma aasta tagasi kangesti sapakat otsisi siis leidsin ühe sapaka millel oli soendus sees mingisugue imelik asi. salongis oli mingi asi armatuur laua all ja taga mootori körval oli selle teine osa, ei tea mis soendus see kõll oli kas ise pandud vöi ei tea aga sel oli küll 30 hobuseline mootor ja invaliidi oma see kah polnd
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
see sapikas millel see 30 hobust oli oli soendus mitte tavaline, tavaliselt ju soendus mootor ju ninas aga sel oli perses ja oopis teistmoodi oli oopis moodsam nägi välja, ja see osa mis salongis oli oli kah kahe istme vahel armatuuri all , selles oli kaks auku kah millest siis puhus öhku
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
Üleval kirjas ju ,et Daaz karbuss!mati kirjutas:
Mis karburaatoriga on siis Memz 968G.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
ups ma tahtsin teada 968B karburaatori kohta
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
aga minu sapperil on mootori juures oleva plekitükil (seal all paremal pool mootori kõrval) kirjas memz-968n (MEM3-968H) kui mu silmad ei peta......
zaz 968M
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: mootorite kubatuur
raamatus on kirjas et on veel zaz968B2,zaz968AB,zaz968AB2 ja zaz968P,mis mootorid neil on ja millised need üldse on
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests