Augusti algus juba, tähtsaid sündmuseid on vahepeal juhtunud, mootori sain korralikult käima:
http://www.youtube.com/watch?v=34pynhN-NNw
Katsetusteks sai aretatud mootori juurde 5l kanister bensiinivaruga ja algul genekas ei laadinud. Võimalik et dioodid läbi, sest harjad olid okei ja juhtmed ka õieti. Tõstsin genekad ringi ja nüüd korras kõik.
Kiirenduspump karburaatoril on ka rikkis, vahepeal ei anna kütet.
Paar küsimust ka klubilistele, ehk teab keegi aidata:
1)kui palju on sapika geneka nom. laadimispinge, mul näitab 12,5V, kas seda on vähe? Tavaliselt ju autodel ~14V.
2)miks starter uue korraliku laetud aku kiiresti tühjaks tõmbab, kas sel võivad mähised lühises olla või ongi sapika starterid sellised voolunõudlikud?
3)kui õhuklappi sulgen, sureb mootor välja, kas liiga palju saab peale, miks? bensiinitase on normis, mis veel võib tal viga olla? kütusekulu ka suur, neelab kole palju.
ja esimesed sõidud tehtud, 30km läbisõit siis rem. mootoril.
http://www.youtube.com/watch?v=dBM6Dwz5p6E
sõidan motot vaikselt sisse siis praegu, maks 60km/h. Kiirendus on hea kui vaikselt gaasi anda, kui ainult kiirenduspumba ka tööle saaks(uus karpa) siis oleks kõik okei. Klaase pole veel ees, see tähendab tuult ja putukaid silmas/juustes :p
Ajanappus on kõige suurem vaenlane aga järgmisena tahaks ette võtta vanavärvi eemaldamise.