zaz 968m sisselase

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
Saps
Posts: 10
Joined: Sun Jun 08, 2008 1:31 pm
Contact:

zaz 968m sisselase

Post by Saps »

http://www.hot.ee/egrt/asjad/saps.jpg

Kas eelneva pildi peal oleva junni asendamine mõne vabalthingava filtriga toob kaasa mingeid muudatusi positiivses suunas?
Samuti sooviks teada...sealt junni seest läheb 1 ots karburaatorisse ja siis mingi väiksem voolik jookseb kuhugi mootorisse, mis selle väiksema vooliku üleasanne on?
metsakas
Posts: 64
Joined: Tue Jan 09, 2007 4:45 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by metsakas »

Mmm, kõige mõtekam tee nn junn (õhufilter ) puhtaks ja pane sinna õige norm õli sisse.
Väike voolik on karteri tuulutus.
Icy
Posts: 18
Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Icy »

õli õhufiltrissie:o:D

aga kuhu või kuidas seda õli seal panna?
[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by uve6 »

võta õhufilter lahti keskelt.
siis kui põhjas on vana õli,see vala ära.
ja vala uus sinna põhja,
200g peaks minema,olen kuulnud klubis,aga kindel pole.
http://www.luaz969.tk
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Jossu »

lisaksin Uve seletusele ka veel ühte väikest tähtsat pisiasja.
Puhasta filter ka ära, sõel ja põhi. Vana õli väljakallamisest ja uue sissekallamisest ei pruugi eriti tolku olla...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Icy
Posts: 18
Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Icy »

seda muidugi :D
[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by uve6 »

Image
http://www.luaz969.tk
Martin
Posts: 7
Joined: Sun Apr 04, 2010 12:44 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Martin »

KAs seda karteri tuulutust kuidagi mujalt kaudu ei saa teha on plaanis panna koonusfilter :D
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by madis1080 »

See tuulutus võib lahtiselt ka jääda lihtsalt sealt alt. Sellest ei juhtu midagi erilist.
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Z@Z »

Sapika mootori juures koonusfiltrist pole erilist tolku, kasu on alates 1,6L mootoril kus see tekitab piisavalt efektiivse turbulentsi.
ZAZ 968M 91a., ZAZ 968MG 86a., LUAZ 969M 87a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: zaz 968m sisselase

Post by Sapi-Vana »

Kui koonusfilter niisama tööle ei hakka, siis tema omaduste boostimiseks pole vaja muud teha kui talle kasvõi papist toru ümber panna. Tõsi, sellisel juhul väljanägemine ei ole enam nii ärg.

Kui ma ei eksi, siis mootorratastel on ju ka koonusfiltri allosas selline väike ümbriskrae, mis vastu voolava õhumassi efektiivsemalt pärale suunab. Baikerite seriaalist "American Chopper" on lihtsalt paar korda silma jäänud.

Ise kasutan originaalse õlifiltri asemel Mosse silinderjat õhufiltrit. Tundub, et toimib täiega. Tõsi - ruumi võtab korralikult.
Last edited by Sapi-Vana on Mon Apr 05, 2010 7:28 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests