Hei
Tekkis küsimus, et kas originaal geneka asemele on võimalik panna mingi teise margi genekas. Kas keegi on sellega tegelenud? Kuna ma eriti elektriga kodus ei ole, siis mida üldse näitab geneka amprite arv. Nt 80 amprine. Kas suurem number on parem?
Targad, andke nõu
Joonas
Geneka asendamine
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Geneka asendamine
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Geneka asendamine
Kui sa mõtled, et originaalgeneka asemele ehk siis sinna samasse korpusesse siis ei tea küll sellist varianti.
Aga välise lisageneka saab ikka panna. Vana tuleb siis lihtsalt süsteemist lahti ühendada.
Mida rohkem ampreid seda parem jah aga samas juba 80 on rohkem kui küll. Originaal on 350W ehk siis laias laastus 25 amprit.
Aga välise lisageneka saab ikka panna. Vana tuleb siis lihtsalt süsteemist lahti ühendada.
Mida rohkem ampreid seda parem jah aga samas juba 80 on rohkem kui küll. Originaal on 350W ehk siis laias laastus 25 amprit.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Geneka asendamine
Kui mingit võimast helitehnikat, või muud sellist lisavarustsust ei pane, siis pole mõtet võimast genekat panna. Suure ampriga genekas võtab mootorilt üsna palju võimsust ära.
Tava autol kui lülitada sisse kõik tarbijad, siis käega oleks töötavat genekat üsna rske ringi ajada. Tänapäeva autodel(peugeotidel juba 10 aastat tagasi) on peale pandud mootori aju poolt juhitud genekas. Vastavalt aku laetusele ja veel mõnedele andmetele laetakse akut ka osalise koormusega(n: genekas laeb ainult 30%-lise võimsusega). Ja kui juht vajutab gaasi järsult põhja, siis katkestatakse laadimine üldse ära,et saada mootorilt täit võimsust.
Üldiselt, lääne geneka võid peale panna küll. See oluliselt töökindlam. Aga ära ainult ampritega üle pinguta.
See minu arvamus.
Tava autol kui lülitada sisse kõik tarbijad, siis käega oleks töötavat genekat üsna rske ringi ajada. Tänapäeva autodel(peugeotidel juba 10 aastat tagasi) on peale pandud mootori aju poolt juhitud genekas. Vastavalt aku laetusele ja veel mõnedele andmetele laetakse akut ka osalise koormusega(n: genekas laeb ainult 30%-lise võimsusega). Ja kui juht vajutab gaasi järsult põhja, siis katkestatakse laadimine üldse ära,et saada mootorilt täit võimsust.
Üldiselt, lääne geneka võid peale panna küll. See oluliselt töökindlam. Aga ära ainult ampritega üle pinguta.
See minu arvamus.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Geneka asendamine
Liigseid ampreid pole mõtet jah taga ajada aga reguleerimine toimub niikuinii koormuse järgi seega mingit hullu kadu seal pole.
Aga kõige tähtsam on ikkagi, et rihmaratas sobiks ja kinnituse saaks hea teha. Ära toidab enamvähem iga genekas.
Aga kõige tähtsam on ikkagi, et rihmaratas sobiks ja kinnituse saaks hea teha. Ära toidab enamvähem iga genekas.
-
- Posts: 1
- Joined: Fri Jun 17, 2016 10:19 am
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: Geneka asendamine
Kas keegi oskab soovitada, kuhu masin viia, et geneka mõistliku kuluga asendatud saab?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Geneka asendamine
Kui omada sapikat või mõnda muud vana masinat, siis peab ise vahepeal käsi määrima. Kui kõik teenus sisse osta, siis läheb väga kalliks. Enamus töökodasid ei taha(oska) neid vanu masinaid teha. Ja selle lisa geneka paigaldusega ka vist jutule ei võeta.
Netis on palju pilte, kus näha kuidas lääne genekas sapika mootori külge pandud. Kui pealinna inimene, siis võta ühendust Sipelgaga ja ma arvan, et ta lubab enda autol vaadata, kuidas asi tehtud. Tal lääne genekas peale pandud. Vaja teha lisa kronstein, natuke nokitsemist ja valmis. Kui endal keevitust ei ole, siis otsi mõni tuttav, kellel on. Ja siis koos saategi selle tehtud. Pärast hoopis parem tunne kui tead, et ise tegid.
Netis on palju pilte, kus näha kuidas lääne genekas sapika mootori külge pandud. Kui pealinna inimene, siis võta ühendust Sipelgaga ja ma arvan, et ta lubab enda autol vaadata, kuidas asi tehtud. Tal lääne genekas peale pandud. Vaja teha lisa kronstein, natuke nokitsemist ja valmis. Kui endal keevitust ei ole, siis otsi mõni tuttav, kellel on. Ja siis koos saategi selle tehtud. Pärast hoopis parem tunne kui tead, et ise tegid.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests