abi kompressiooniga

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

tere palju peaks olema 40 mootoril kompressioon et ta käivituks.mõõtsin siis 1silinder 5,3bar,teine silinder 8bar,3silinder 7.5bar,ja 4 silinder 6bar.käima ei lähe ainult vahest paugub korra tegin topkat antsin õhu filtrist ei midagi isegi eedrit sai proovitud tühja süüdet näpitud.säde kõik kena.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by AhtiH »

Selliste survetega läheb kenasti käima. Võiksid olla kõik 8 või rohkem aga praegune seis käivitumist ei sega. Asi ikka süüte või toitesüsteemis. Kui paugub siis mure süütega.
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

sipelgas wrote:Selliste survetega läheb kenasti käima. Võiksid olla kõik 8 või rohkem aga praegune seis käivitumist ei sega. Asi ikka süüte või toitesüsteemis. Kui paugub siis mure süütega.
võiksid anda väikse näpu näite süüte kohta kuna ja mis moodi selle õigeks saab kui ajan mootorit ringi starteriga ja samal ajal keeran süüdet sellest oleks abi? ka see on ka oluline kui õhupuhasti lõdvikut pole karpa otsas?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by AhtiH »

Lõdviku puudumine ei mängi rolli antud situatsioonis.

Süüde paika nii, et jagajal kaas maha. Esimese silindri kolb üles (küünla võid maha keerata ja siis näed kui üleval (ja samal ajal rihmarattal märk paika). Samal ajal vaatad, et jagaja rootor oleks kohakuti kaanel oleva 1. silindri küünlajuhtme kohaga. See on kohakuti jagaja küljelt väljuva poldiga (ja kus kaanel on kaar sees).

Kontrolli üle ka kas küünlajuhtmed on õiges järjekorras peal. Tööjärjekord on 1-3-4-2 ja jagaja käib vastupäeva.

Kui kõik eelnev on korras siis süüde sisse ja üks 5W pirn ühendada juhtmetega auto kere ja jagaja küljepeal oleva poldi külge. Ja siis hakkad vändaga mootorit ringi keerama. Pirn peab põlema minema ja siis kustuma ja jälle põlema jne. Põlema minemise hetk on süütehetk ja kui pirn põlema hakkab siis peab rihmarattal olev märk kohakuti otsakaanel oleva märgiga (või paar cm enne).

Image


Ei tea kuid kodus sa oled asjaga ja kui palju aru said aga küsi julgelt.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by pooltelg4 »

Lisan veel kasutaja sipelga põhjaliku õpetuse juurde ühe pildi, mis kirjeldab väntvõlli rihmaratta märkide asetust.

Image

Mõnel mootoril on rihmaratas nihkes 45 kraadi, nagu pildilt näha, niiet jälgi ka kriipse motoploki korpusel. Eeldan siiski, et sinu mootoril on see kriips keskel(pildil punaseks tehtud), mõnel üksikul mootoril nihkes 45 kraadi(pildil sinine). Rihmarattal on sulle oluline parempoolne märk (süütemärk). Mootori väntvõll käib ringi päripäeva. Vasakpoolne märk rihmarattal tähendab seda, et 1.silindri kolb on jõudnud ülemisse surnud seisu. Aga kuna segu süüdatakse sutsu varem, kui kolb jõuab täiesti ülesse, siis on süütemärk ka ennem Ü.S.S märki.

Edu sulle! :)
Image
Image
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

sipelgas ja pooltelg äitäh teile. sain väga hästi aru homme proovin kui ilm on kena ja ilus kuna graazas puudub pean kõike väljas tegema kuna elan korteris:)
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by AhtiH »

Mis auto ajalugu on üldse? Uus omanik ja pole üldse sinu käes töötanud?
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

sipelgas wrote:Mis auto ajalugu on üldse? Uus omanik ja pole üldse sinu käes töötanud?
tegemist luaziga,ja sain ta ilma mootorita.mingi mitu mitu aastat seisnud mootori sain kaasa,ja panin peale ja nüüd sellega jammin ja jummin.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by AhtiH »

Kui vähegi viitsimist siis tee oma auto kohta eraldi teema. Saab kõik küsimused ühte teemasse koguda ja jääb ka mingi jälg maha mis tehtud. LUAZ on igati oodatud.
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

sipelgas wrote:Kui vähegi viitsimist siis tee oma auto kohta eraldi teema. Saab kõik küsimused ühte teemasse koguda ja jääb ka mingi jälg maha mis tehtud. LUAZ on igati oodatud.
eks see luaz paras rape ole aga proovin asja saada emexise ei taha viia nialt armas,pole selline mees kes viitsiks teemat teha aga võin mõelda selle peale õhtud nigu nii pimedad:)
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

nüüd probleem järgmine kui starteriga mootorit ringi ajada siis peaks kogu aeg kontaktide vahel säde olema?aga kui näpuga edasi tagasi kontakte liigutada siis on säde annad süüdet siis korraks on ja siis enam pole,ja jälle näpid näpuga edasi tagasi kontakte on säde ja annad jälle süüdet korra on siis enam pole.milles asi?
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by tuust »

Kontaktid tuleks ära puhastada ja kindlasti proovida ka teist kondekat. Kui ma ei eksi, siis kontaktide vahel ei tohiks sädet tekkida (põletab kontaktid ära).
Juhin ka tähelepanu Sipelga öeldule
sipelgas wrote:Kui kõik eelnev on korras siis süüde sisse ja üks 5W pirn ühendada juhtmetega auto kere ja jagaja küljepeal oleva poldi külge. Ja siis hakkad vändaga mootorit ringi keerama. Pirn peab põlema minema ja siis kustuma ja jälle põlema jne. Kustumise hetk on süütehetk ja kui pirn kustub siis peab rihmarattal olev märk kohakuti otsakaanel oleva märgiga (või paar cm enne).
Süütehetk ei ole siiski mitte pirni kustumise, vaid süttimise hetk- hetk mil kontaktid lahutatakse.
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

tuust wrote:Kontaktid tuleks ära puhastada ja kindlasti proovida ka teist kondekat. Kui ma ei eksi, siis kontaktide vahel ei tohiks sädet tekkida (põletab kontaktid ära).
Juhin ka tähelepanu Sipelga öeldule
sipelgas wrote:Kui kõik eelnev on korras siis süüde sisse ja üks 5W pirn ühendada juhtmetega auto kere ja jagaja küljepeal oleva poldi külge. Ja siis hakkad vändaga mootorit ringi keerama. Pirn peab põlema minema ja siis kustuma ja jälle põlema jne. Kustumise hetk on süütehetk ja kui pirn kustub siis peab rihmarattal olev märk kohakuti otsakaanel oleva märgiga (või paar cm enne).
Süütehetk ei ole siiski mitte pirni kustumise, vaid süttimise hetk- hetk mil kontaktid lahutatakse.
mull juba juhe koos
derbi112
Posts: 31
Joined: Fri Nov 09, 2012 3:20 pm
Maakond: Saaremaa
Location: kuressaare
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by derbi112 »

derbi112 wrote:
tuust wrote:Kontaktid tuleks ära puhastada ja kindlasti proovida ka teist kondekat. Kui ma ei eksi, siis kontaktide vahel ei tohiks sädet tekkida (põletab kontaktid ära).
Juhin ka tähelepanu Sipelga öeldule
sipelgas wrote:Kui kõik eelnev on korras siis süüde sisse ja üks 5W pirn ühendada juhtmetega auto kere ja jagaja küljepeal oleva poldi külge. Ja siis hakkad vändaga mootorit ringi keerama. Pirn peab põlema minema ja siis kustuma ja jälle põlema jne. Kustumise hetk on süütehetk ja kui pirn kustub siis peab rihmarattal olev märk kohakuti otsakaanel oleva märgiga (või paar cm enne).
Süütehetk ei ole siiski mitte pirni kustumise, vaid süttimise hetk- hetk mil kontaktid lahutatakse.
mull juba juhe koos
proovisin kolb ülese siis on see joon mis rihma ratta peal on kohati täpselt selle märgiga mis mootori peal on aga rootor veerand tiiru kaugusel sellest mutrust mis jägaja külje peal on keerasin jägaja lahti ja proovisin muuta seda aga ei saanud hakkama nurk muutus ni kas oli rootor mõõdas või oli enne seda mutrit.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: abi kompressiooniga

Post by AhtiH »

tuust wrote:Kontaktid tuleks ära puhastada ja kindlasti proovida ka teist kondekat. Kui ma ei eksi, siis kontaktide vahel ei tohiks sädet tekkida (põletab kontaktid ära).
Juhin ka tähelepanu Sipelga öeldule
sipelgas wrote:Kui kõik eelnev on korras siis süüde sisse ja üks 5W pirn ühendada juhtmetega auto kere ja jagaja küljepeal oleva poldi külge. Ja siis hakkad vändaga mootorit ringi keerama. Pirn peab põlema minema ja siis kustuma ja jälle põlema jne. Kustumise hetk on süütehetk ja kui pirn kustub siis peab rihmarattal olev märk kohakuti otsakaanel oleva märgiga (või paar cm enne).
Süütehetk ei ole siiski mitte pirni kustumise, vaid süttimise hetk- hetk mil kontaktid lahutatakse.
Tõsi jah, minu viga. Säde tekib siis kui kontaktid lahutatakse ja samal ajal läheb pirn põlema (mitte kustu nagu eelnevalt kirjas). Muutsin ka algset teksti.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 21 guests