ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Millele need lähevad/kuuluvad?:D teed sapika mootorist diiselmootori? :D
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Tulid Volvolt ja lähevad sapikale.pooltelg4 wrote:Millele need lähevad/kuuluvad?:D teed sapika mootorist diiselmootori? :D
Aga ei tegelikult lähevad ikka Volvole tagasi ja sapikas jääb bensiini jooma kuna diisel ei kõlba kuhugi.
Indrek ei raatsi oma karpast pilti panna ja loopis hoopis diislit laiali.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Okei, aga mõtlesin et mine sa hullu tea, et hakkad bensiini otse põlemiskambrisse laskma nende diisli pihustitega Näha oli et indrekul kahe lõõriga karpa ja tunduvalt parem kui K133, K127 aga varsti teeme kõik endale pritsungid, viitsimist on ja ettevõtmine tasub ära kindlasti.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Täna sai jälle suhteliselt mitte midagi tehtud (võrreldes Indreku ja Veikkoga näiteks). Katkesti-jaoturi võtsin pulkadeks ja korrastasin. Peale seda auto sõitis korralikult ja kumm vilises korralikult.
Õhtul koju sõites oli peale 100m läbimist taaskord paanika. Mõtlesin, et ei viitsi tagasi minna ja sõitsin u kilomeetri aga siis loobusin ja keerasin ringi. Vahetasin ära kondensaatori ja sõidab jälle. Kuigi seda sai kontrollitud ja peaks olema korras ( kuigi testriga mõõtes oli (vana)uus suurema mahtuvusega kui (uus)vana. Peab vist Volgasse minema ja neid peotäie võtma.
Õhtul koju sõites oli peale 100m läbimist taaskord paanika. Mõtlesin, et ei viitsi tagasi minna ja sõitsin u kilomeetri aga siis loobusin ja keerasin ringi. Vahetasin ära kondensaatori ja sõidab jälle. Kuigi seda sai kontrollitud ja peaks olema korras ( kuigi testriga mõõtes oli (vana)uus suurema mahtuvusega kui (uus)vana. Peab vist Volgasse minema ja neid peotäie võtma.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Üks asi läks täitsa meelest. Nimelt sai ühendatud gero kütuse pealeanne mootori pumba ahelasse. Sellega eemaldatud gero kõige nõrgem lüli ehk kütusepump. Nüüd ei saa pikalt seisva mootoriga sooja teha aga üldjuhul niikuinii mootor ei töötanud.
Kuna mul tagasivoolu pole siis sai lihtsalt kolmik vahele pandud ja tundub kenasti töötavat. Eks Valgamaa reis räägib lõpliku tõe.
Idee eest auhind tuustile.
Kuna mul tagasivoolu pole siis sai lihtsalt kolmik vahele pandud ja tundub kenasti töötavat. Eks Valgamaa reis räägib lõpliku tõe.
Idee eest auhind tuustile.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Mul on racing pump ka, punane ja puha. Viljandist sai ostetud Lätti minnes üks tutikas. Kusagil läänes toodetud lada pump, 2 aastat garantiid ja puha.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Jajahh, viljandis on jah üks äge pood nimega Automoto sealt olen minagi Mazdale, igapäevasõidukile saanud enamuse jupid ja Ziguli letist sapikale Ziguli pidurikomplekti(peasilinder, ka 2 jahre garantii, ja neli töösilindrit). Sapika omasid ei pane, sest torud/niplid 5mm(sapikal 6mm). Lisaks tõukurvarda rõngastihendeid hunniku, siduri mansette ja palju muud. Lahe müüja on ka, teab palju.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Muideks saab edukalt kasutada sapika silindreid koos 5mm torudega. Indreku autol tegime süsteemi 4,75mm torudele ümber.
Aga kuidas muidu lada töösilindrid sobivad?
viewtopic.php?f=22&t=2133
Aga kuidas muidu lada töösilindrid sobivad?
viewtopic.php?f=22&t=2133
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Natuke pikemad olid, pidin klotside otsi maha lihvima sutsu, mis silindri otstesse käivad. Ja kinnitusaugud on 0,5 mm lahku mõlemaltpoolt (mootorsae viil ajab asja korda).
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Aga lada silindrid on ka sisemise reguleerrõngaga?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Vot seda ma nüüd enam ei mäleta, sest müüja pakkus mulle mingeid tavalisi ja siis isereguleerivaid silindreid. Võtsin isereguleerivad, äkki see ütleb sulle midagi. Pole ju lahti võtnud. Aga töötavad kenasti.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Kui isereguleeruvad siis peaks olema ok. Ma ei mäleta kuidas ladal on aga sapikal pole ju reguleervarrast ja klotside kulumisel läheb vahe automaatselt paika nende rõngaste abil. Ladal minumeelest oli see varras olemas ja silindrid ilma rõngata. Aga võin ka eksida ja võib olla erinevaid variante.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Ahjaa, üks tähelepanek veel, et mul on 966B ja sellel ees ka kummalgipool üks töösilinder. M-idel ja vist A-del on juba kaks(kummagi klotsi jaoks üks, nagu sa tead). Ja seepärast sobisid 966B-le kõikidele ratastele samad silindrid. See, kuidas nad ennast reguleerivad, uurin järele siis tean rääkida
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
966-el ja vist ka 965-el originaalis väliselt esi- ja tagusilindrid samad, aga tegelikkuses esimeses silindri läbimõõt, kolvid ja mansetid suuremad. Kui kellegil detailikataloog olemas, siis saab veenduda, koodid on erinevad. Kas päriselus mingit vahet ka sellest tuleb, ei tea.pooltelg4 wrote:Ahjaa, üks tähelepanek veel, et mul on 966B ja sellel ees ka kummalgipool üks töösilinder. M-idel ja vist A-del on juba kaks(kummagi klotsi jaoks üks, nagu sa tead). Ja seepärast sobisid 966B-le kõikidele ratastele samad silindrid. See, kuidas nad ennast reguleerivad, uurin järele siis tean rääkida
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest