Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Kui väljas on ikka piisavalt külm ja tuulutus saab vabalt toimida, siis ega see mootor ei lähe kiirelt kuumaks. Üldjuhul sapikamees tänavapildis mootorit pöördesse ka ei aja ju.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Talveks ju sellel kaadervärgil eri seade- see plekk mis seal mootorikatte aukude juures on peab kinni olema, et imeks sooja õhku mootori kõrvalt kohe.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
mul jah need ülemised plekid kõik küljes ja luuk kinni. Kuid puudu on need plekid mis sooja alt välja puhuvad, samuti ka põhjaplekk, niisiis vuhiseb külm õhk alt sisse koguaeg.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Head uut Aastat klubilistele. Täna sai tehtud mootoril õlivahetus, järgmisena on kavas käigukastist tavotiks muutund õli välja lasta.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Praeguse temperatuuriga peaks täiesti normaalne olema.
Enda omal jahutusplekid olnud koguaeg kõige avatumas asendis ja suvel ainult +25 kraadiga linnas vaikselt töristades sain tempi 100 peale. Muidu linnas ca. 15 kraadi juures moto temp. 80 juures, maanteel natuke alla. Kui väljas temp. alla 10 kraadi siis maanteel endal moto 60 kraadi peale langeb. Kütusekulu sapika puhul nii marginaalne(ca. 8-9l/100km?), et viimase säästmiseks pole hakanud jahutusplekkide asendiga mässama. Eks ta väheke rohkem kütust ikka võtab kui alla töötemperatuuri on.
Enda omal jahutusplekid olnud koguaeg kõige avatumas asendis ja suvel ainult +25 kraadiga linnas vaikselt töristades sain tempi 100 peale. Muidu linnas ca. 15 kraadi juures moto temp. 80 juures, maanteel natuke alla. Kui väljas temp. alla 10 kraadi siis maanteel endal moto 60 kraadi peale langeb. Kütusekulu sapika puhul nii marginaalne(ca. 8-9l/100km?), et viimase säästmiseks pole hakanud jahutusplekkide asendiga mässama. Eks ta väheke rohkem kütust ikka võtab kui alla töötemperatuuri on.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Kolm viimast päeva olen tegelenud generaatori peale ehitusega. Panin peale boschi geneka, kuna originaal lõpetas igasuguse koostöö.
geneka eletrisüsteemi lülitamine võttis meeletult ajurakke, kuid lõpuks on valmis ja laadimine igasuguste pöörete puhul eeskujulikult 14V.
geneka eletrisüsteemi lülitamine võttis meeletult ajurakke, kuid lõpuks on valmis ja laadimine igasuguste pöörete puhul eeskujulikult 14V.
-
- Posts: 187
- Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Ole hea, viska pilte ka.
Endal hakkab ka vaikselt üle viskama originaallahendus.
Endal hakkab ka vaikselt üle viskama originaallahendus.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Ford Focus 05'
Goped 03'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Reede lõunal sai siis esimest korda teele jäämine ära proovitud. Peale 7km sõitu suri mootor välja ja enam käima ei läinud. Kuna bensuseier oli suhteliselt tühja peal, arvasin, et on bensiin otsa lõppenud. Lasin vennal lisa tuua ja jäin ootama, endal rahvariided, must mantel seljas ja kõvakübar peas. Abi ei saanud lisa bensiinist, niisis pesin filtri ja ikkagi ei läinud. Lõpuks selgus, et toru kust ahi toidet saab lekkis kuskilt ja niisiis sai mootor bensiini asemel õhku peale. poest läbi käidud ja jupp voolikut lisaks toodud, ühendasin paagi otse pumbaga ja sõit jätkus. Tol päeval sõitsin veel oma 40km.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Räägin lähemalt generaatori paigaldamisest. Sai tehtud lihtsa keevitusega plaat, mis hoiab uut genekat kinni ja kinnitub poltidega originaali korpusele. Kasutasin boschi sisseehitatud pingeregulaatoriga genekat, ehk siis alternaatorit.
Generaatoril on 3 klemmi 2x B+ ja D+. B+ alt vedasin juhtme starterini, sinna kuhu tuleb aku pealt jäme juhe. Kuid aku laadimiseks sellest ei piisa, tarbijad võtavad vahelt liikselt voolu ära, seepärast vedasin teise B+ klemmi alt liini otse akule. Ergutusvoolu juhe tuleb süütelülitist läbi indikaator lambi klemmi D+. vana indikaator lambi võtsin pesast välja ja peitsin armatuuri alla, pesasse panin uue. Vana lampi ei saa vahelt välja võtta, sest siis hakkab kaitsmeid lõhkuma ja tagurbidi käigu tuled ei põle.
joonistasin skeemi. http://nagi.ee/photos/060402/17583015/ Homme ehk panen pilti ka .
Generaatoril on 3 klemmi 2x B+ ja D+. B+ alt vedasin juhtme starterini, sinna kuhu tuleb aku pealt jäme juhe. Kuid aku laadimiseks sellest ei piisa, tarbijad võtavad vahelt liikselt voolu ära, seepärast vedasin teise B+ klemmi alt liini otse akule. Ergutusvoolu juhe tuleb süütelülitist läbi indikaator lambi klemmi D+. vana indikaator lambi võtsin pesast välja ja peitsin armatuuri alla, pesasse panin uue. Vana lampi ei saa vahelt välja võtta, sest siis hakkab kaitsmeid lõhkuma ja tagurbidi käigu tuled ei põle.
joonistasin skeemi. http://nagi.ee/photos/060402/17583015/ Homme ehk panen pilti ka .
-
- Posts: 35
- Joined: Tue Jul 01, 2008 10:55 am
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
hmm, jäi silma mingi jublakas õhuvõttu küljes, mul ei ole küll sellist assjatuust wrote:Aretasin õhuvõtutoru solgitorust.
http://nagi.ee/photos/060402/16837069/
1 3
I I
I_ _ I_ _
I I I
I I I
2 4 R
I I
I_ _ I_ _
I I I
I I I
2 4 R
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
mul opeli karpa, ilmselt sellepärast veits tundmatu.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
lõpuks siis ammulubatud geneka pildid.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Sul on ka ju nüüd õlimõõte varras jumala lukus ju nagu ,minulgi.
kuidas probleemi lahendada võiks? Õlivarda ülemist osa lühemaks kärpida kuidagi? või teise auto varras, mis oleks hästi painduv (ford sierra) ja uued märgid peale vana varda järgi...
või õli kontrollimise ajaks genekas eemaldada :D:D
muidu genekas on sul asjalik ja täpselt sama lahendus, mis kasutajal Metsamees ja minul ka. Võib kindel olla et laeb hästi akut nüüd.
kuidas probleemi lahendada võiks? Õlivarda ülemist osa lühemaks kärpida kuidagi? või teise auto varras, mis oleks hästi painduv (ford sierra) ja uued märgid peale vana varda järgi...
või õli kontrollimise ajaks genekas eemaldada :D:D
muidu genekas on sul asjalik ja täpselt sama lahendus, mis kasutajal Metsamees ja minul ka. Võib kindel olla et laeb hästi akut nüüd.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Kusjuures mul ei sega genekas õlivarrast, saab taset jälgida küll. segab vaid karteri tuulutus voolik.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests