Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Noo nii, viimane nädal möödus selleks aastaks ülevaatuse saamise tähe all. Kõigepealt 3 päeva tõsist remonti ja siis sai ark-i punkti külastatud. Esimesel korral kõik päris nii hea polnd kui võiks, tagumine parem pidur oli lahja võitu. Täna hommikul sain asjad korda ja ametnik kostis selle peale "ideaalne". Oli ka väike muhe vahejuhtum, ametnik , kes sapikat üle vaatas küsis võikest tiiru, ma polnd kade. Käis ta siis niisama lõbusõidul või poes viina järgi, aga kui tagasi jõudis, siis seletas, et paremat autot ei ole olemas.
Nüüd võib siis sirge seljaga talvekarikale põristada.
Nüüd võib siis sirge seljaga talvekarikale põristada.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna käisin sapperiga mööda vastavatud jääteed Vormsis . Päike säras taevas ja oli ideaalselt ilus sõiduilm.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Nüüd, kus Tartu sõiduni nõks vähem kui nädal jäänd, on mootor laiali. Neetud sumpa kinnitused andsid järele, mis minu arvates on iga 40 hp mootori saatus varem või hiljem. Kes k.... käskis sumpa panna rippuma kahe peenikese poldi otsa, mis on keeratud otsapidi imeõrna alumiiniumi sisse- ma ei mõista. Aga mis seal ikka, silindri pea läheb vahetusse. Täna sai kogu kupatus lahti kistud ja homme peab vaikselt kokku tagasi laduma hakkama.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Nagu ikka langevad need asjad viimasele hetkele. Justkui kiuste on endal see nädal ülikiire ning enda autot ei jõua teha. Aga edu sulle ja loodame, et saab tõrgeteta tööle ja edukalt Tartus käidud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mul õnneks see nädal suht vaba, nii et peaks kõik korras olema reede õhtuks.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Dvigatel MeMZ-968 see on nagu üllatusmuna, iga kaane ja korgi all varitseb salakaval üllatus. Remondi käigus selgus , et vaja maha kiskuda ka teine silindripea ja seal sees oli nende salakavalate üllatuste `külakuhi`. Kõigepealt selgus, et kõigil tõukurvarrastel otsad lahti-sai kinni pandud, siis kaks silindri polti lahti-plokis vindid maas. Ja kõigelõpuks ikka need neetud sumpa poldid. Tükk tööd ja vaeva tehtud ning mootor taas koos, küljest puudu veel üks sumpa ja karbuss. Homme tahaks taas nurrumist kuulda.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Olukord siis selline, et mootor koos ja töötab. Ära tuli vahetada ka starter, sest vana ei viitsinud enam ringi vedada. Tööle sai ka originaal salongi ahi, mis puhus tuppa peale 15min tööd 71 c õhku.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Elusana Tartust tagasi. Nädalavahetus oli tore ja täis ootamatuid üllatusi.
Laupäeva hommikul 8.30 istusin rooli ja lahkusin kodunt, u 45 km hiljem Ristil lendas rihm juppideks. Süüdi selles oli väntvõlli otsas lahtine rihma ratas. Uus rihm ootas 12km kaugusel. Märjamaal panin tööle ahju, mille olin kodus korda timminud, paraku pidas see vastu vaid 25 km ja kaputt, tuba musta suitsu täis. Tartusse jõudsime kenasti koos Sipelgaga, kus kohtusime kaas klubilistega veetes aega sportlikult.
8 minutit peale autoorjenteerumise algust kohtus kaardilugeja pea raudlatiga, tulemuseks oli palju punast lund. Haiglas õmmeldi haav kenasti kokku ja sõit jätkus. Peale sõidu lõppu arvutasin kokku, et roolis sai istutud jutti 17 tundi (väikeste 5-10 min pausidega).Need 17 tundi külmas autos ilma ahjuta ja lahtiste akendega olid meeletult kurnavad põlvedele, mis valutasid veel hommikulgi. Pühapäeva hommikul kohtusime Sipelgaga, kes remontis sidurit, ning ajaviiteks parandasin ahju ära. Tagasisõit möödus tõrgeteta (isegi soe oli).
Kokku sai sõidetud 800 km ja kütet kulus raha järgi arvutades 70 l.
Laupäeva hommikul 8.30 istusin rooli ja lahkusin kodunt, u 45 km hiljem Ristil lendas rihm juppideks. Süüdi selles oli väntvõlli otsas lahtine rihma ratas. Uus rihm ootas 12km kaugusel. Märjamaal panin tööle ahju, mille olin kodus korda timminud, paraku pidas see vastu vaid 25 km ja kaputt, tuba musta suitsu täis. Tartusse jõudsime kenasti koos Sipelgaga, kus kohtusime kaas klubilistega veetes aega sportlikult.
8 minutit peale autoorjenteerumise algust kohtus kaardilugeja pea raudlatiga, tulemuseks oli palju punast lund. Haiglas õmmeldi haav kenasti kokku ja sõit jätkus. Peale sõidu lõppu arvutasin kokku, et roolis sai istutud jutti 17 tundi (väikeste 5-10 min pausidega).Need 17 tundi külmas autos ilma ahjuta ja lahtiste akendega olid meeletult kurnavad põlvedele, mis valutasid veel hommikulgi. Pühapäeva hommikul kohtusime Sipelgaga, kes remontis sidurit, ning ajaviiteks parandasin ahju ära. Tagasisõit möödus tõrgeteta (isegi soe oli).
Kokku sai sõidetud 800 km ja kütet kulus raha järgi arvutades 70 l.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna lõin masinale hääled sisse esimest korda peale Tartus käiku, käivitus kohe esimesest pöördest. Tuisk oli just parajasti täies hoos meil siin Läänemaal ja oli vaja sõita naaberkülla (25km) isaga asju ajama. Esimene kilomeeter läbitud ja kostus kolin tagant parema ratta juurest (seda kolinat kuulsin ka viimase sõidu lõpus) veel 100m ja auto nagu kännu taga. Pakiruumist leidsin tungraua, ratta võtme jms. üritasin lahti kiskuda tagumist ratta rummu, aga ei tulnd, pidur oli nii peal, et pidin panema ratta alla tagasi ja jalaga pekstes vastu kummi sain rummu kätte. Pilt oli hämmastav mõlemal klotsil oli maha tulnud kate, kusjuures panin 1,5 kuud tagasi alla päris uued kasutamatta klotsid (NSVL värk ). Kui olin selle kupatuse kokku saanud hakkasin võitlema hangedega, IMELIHTNE. Teed olid kinni tuisand ja lääne autoga nendest läbimine võimatu. Poolel teel hangede vahelt leidsin kraavi sõitnud lumesaha, mille taga ootas paar autot kuni sahk välja saab ja tee puhtaks lükkab. Minu roheline välk sellest ei kohkunud ja lõikas hangesi nagu võid, mõni oli ikka nii kõrge, et läbi sõites käis lumekaar üle katuse. On ikka hea auto, ma ei kujuta ette, et oleksin muretult läbinud selle tee oma vw-ga.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mul oli esipiduritega sama lugu, katted tulid maha, klotsid olid tuliterad Volga poest ostetud. Peale seda neetisin kõik katted igaks juhuks üle.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Neetimine jah oluliselt kindlam kinnitus viis. Loll küsimus võibolla, aga kas kulunud klotsi puhul vastu trummlit käiv al neet kahjustab seda kuidagi, või vähendab pidurdusvõimet?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Alumiinium neet peab olema. Siis kulub koos klotsiga ja ei tee hullu midagi. Vähemalt nii räägiti mulle.
Ma eelmisel suvel omale ühe komplekti neetisin.
Koonuspeaga AL needid, kõik nii nagu peab. Muidugi drelliga faaside sisse laskmine.... nii mõnigi auk läks näuhhdi kattest läbi, maru ettevaatlik peab olema. Tükk aega vandumist ja jägmine neet kõvale auku. Neetimisel oli alumiseks pooleks kruustangide vahele keeratud 6-ne polt. Tükk vandumist läks veel selle peale et miks ma osad augud nii keskele olin puurinud et haamriga klotsi seestpoolt peaaegu needi pihta lüüa ei saagi.
Kõige kavalam on vist klotsidele kõigepealt augud sisse lasta ja siis seestpoolt samadest aukudest läbi katetele kah. Muidugi ma ei tea. Ma alles ühe komplektise praktikaga klotsineetija. Vanemad härrased äkki oskavad paremini õigeid töövõtteid jagada. Mina võin ainult oma "ämbreid" siia kirja panna lootuses et teistel esimene kord paremini õnnestub.
Ma eelmisel suvel omale ühe komplekti neetisin.
Koonuspeaga AL needid, kõik nii nagu peab. Muidugi drelliga faaside sisse laskmine.... nii mõnigi auk läks näuhhdi kattest läbi, maru ettevaatlik peab olema. Tükk aega vandumist ja jägmine neet kõvale auku. Neetimisel oli alumiseks pooleks kruustangide vahele keeratud 6-ne polt. Tükk vandumist läks veel selle peale et miks ma osad augud nii keskele olin puurinud et haamriga klotsi seestpoolt peaaegu needi pihta lüüa ei saagi.
Kõige kavalam on vist klotsidele kõigepealt augud sisse lasta ja siis seestpoolt samadest aukudest läbi katetele kah. Muidugi ma ei tea. Ma alles ühe komplektise praktikaga klotsineetija. Vanemad härrased äkki oskavad paremini õigeid töövõtteid jagada. Mina võin ainult oma "ämbreid" siia kirja panna lootuses et teistel esimene kord paremini õnnestub.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Eks neet hakkab trumlit ikka rikkuma. Alumiinium vähem muidugi kui terasneet.
Mina ilmselt teeks puidupuuriga augu ette ja siis tõmbeneediga kinni. Ei tea muidugi kas alumiiniumneedi tugevus oleks piisav.
Pole küll endal olnud sapikal probleeme katete mahatulekuga.
Mina ilmselt teeks puidupuuriga augu ette ja siis tõmbeneediga kinni. Ei tea muidugi kas alumiiniumneedi tugevus oleks piisav.
Pole küll endal olnud sapikal probleeme katete mahatulekuga.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mis õli sobiks kõige paremini amortidesse panna? Sigulli õli hea odav aga maru kange külmaga.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 3 guests