esiots madalamaks?

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
Allann
Posts: 120
Joined: Fri Mar 05, 2010 4:34 pm
Contact:

esiots madalamaks?

Post by Allann »

Küsimus siis selline ,et kuidas saab esiosa madalamaks lasta ja taguosa natukene kõrgemaks?oskab keegi öelda.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: esiots madalamaks?

Post by plekkvelg »

Esiotsa saad madalaks lasta nii, et võtad vedrud ära.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Allann
Posts: 120
Joined: Fri Mar 05, 2010 4:34 pm
Contact:

RE: esiots madalamaks?

Post by Allann »

et ainult vedrud ära ja ongi kõik?
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: esiots madalamaks?

Post by Sapi-Vana »

Esiotsa allalaskmise puhul soovitaks pigem vedrud siiski alles jätta. Neid võid ju relakaga lühemaks lasta. Aga kindlasti jäta torsioonile mingi löögipuhver alles.

Tagumise otsa kergitamisel variante põhimõtteliselt 4.
1) pikemad vedrud ja nendele vastav amort,
2) sama amort kuid jäigem vedru,
3) olemasolevat süsteemi tuunida amordivarda pikendamise ja kummist vaherõnga(ste) abil,
4) amordi alumisel kinnitusel lõigata varrest jupp maha ja keevitada asi lühemana kokku.

Näiteks minu masinal on see amordivarras kinnituse järgselt umbes 3 cm poldist üle. Järelikult saaks näiteks mina ise oma masinal ****t tõsta kolmesentimeetrise paksusega kummimati abil ilma et peaksin olemasolevas süsteemis midagigi muutma.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Allann
Posts: 120
Joined: Fri Mar 05, 2010 4:34 pm
Contact:

RE: esiots madalamaks?

Post by Allann »

Aitäh soovituste eest:)
vilmps5
Posts: 33
Joined: Fri Apr 29, 2011 6:07 pm
Contact:

Re: esiots madalamaks?

Post by vilmps5 »

Oma kohemustest ütleksin, et taguotsa tõstmisega ei maksaks liialdada. Minu 968m-ist sai bagi ja amortide ülemised kinnitused said tunduvalt madalamale viidud kui need originaalselt olid selle tulemusel tõusis mootor (koos tagaotsaga) kõrgemale, aga pooltelgede otsad tulid käigulasti küljest lahti. Iga kord kui amort lõpuni sirgeks läks tuli pooltelje ots lahti ja need kummist katted mis seal peal on olid ka väga pinges (üks läks isegi puruks). Nii, et ei soovita taguotsa tõsta.
Ka pooltelgede pikemaks tegemisest pole ilmselt kasu, sest pooltelje nurk läheb liiga suureks ja ülemised otsad tulevad ikka välja.

Kere taguotsa saad tõsta kui lased mootorit koos pooltelgedega samapalju allapoole aga sellega oleks liiga palju tööd ja tulemus poleks ka kõige efektiivsem.

Üks hea varjant oleks tekitada plokkdiffer ja selle otstesse panna tavalised kardaani ristid aga ka sellega oleks ilmselt liiga palju tööd.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests