Salongisisese müra vähendamine
-
- Posts: 187
- Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
Minu originaalmatid, mis autost välja lendasid olid samamoodi liimitud, kuid ometi oli niiskus alla pääsenud. Kusjuures põhjas auke ei ole.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Ford Focus 05'
Goped 03'
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
23 aastat on pikk aeg kah. Siis olid ehk nõrgemad liimid ja matid ise ning eks aeg teeb oma töö.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
Kust siis alustata pigimattide paigaldamist? Ütleme, et ma olen kummimatid üles kakkunud, istmed välja võtnud ja põhja puhtaks teinud. Millega oleks kõige kasulikum seda töödelda, enne kui pigimatid paigaldada? Mastiksiga?
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
Oot, sul on siis sellised pigimatid, mida ei pea leeklambiga kinni laskma? Kui nii, siis mastiksid on jah head asjad. Oman head kogemust firma Bostik mastiksitega. Aga muidugi enne veendu, kas pähja kattev värv kõvasti kinni on.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
Reaalselt ei ole aga würthist peaksin saama sellised jah. Aga ma mõtlesin täiesti puhtaks teha, selle terasharjaga, mis relaka otsa käib. Et siis ma peaks enne uuesti üle värvima ja siis võin mastiksi panna või võin otse mastiksiga üle teha?
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Salongisisese müra vähendamine
No arvesta, et mastiksite nake jääb korralikult peale kantud kruntvärvile oluliselt alla. Värv ikka alla ja siis mastiks peale. Kui sul masina põhi tundub korralik olevat, siis pigem paranda probleemseid kohti kui tõmba kõik haljaks. Ega sa tehasevärviga konkureerivat tulemust tavavahenditega nagunii ei saavuta. Et siis kriimustused ja roostekobrusedkohad korda, mitu kihti värvi peale ja siis mastiks ja matid.
Mul Audi pagasniku põhi mädanes üsna korralikult, tegin probleemsed kohad puhtaks, käisin muu kergelt liivakaga üle, siis lasin happekrundiga kergelt üle, siis sellesamaga probleemsed kohad uuesti ja siis vast 5 kihti musta korrostoppi peale. Peale läks see plastikust pagasnikukate, aegajalt ikka vaatan, aga ei ole värvkattega juhtunud midagi.
Üldiselt on nii, et jalamattide alla tasub alati panna paar ajalehte. Näha nad ei jää, aga nad tõmbavad niiskuse endasse ja see asi ikka väga hoiab salongi. Aegajalt vahetad ajalehti ja kõik on kombes.
Mul Audi pagasniku põhi mädanes üsna korralikult, tegin probleemsed kohad puhtaks, käisin muu kergelt liivakaga üle, siis lasin happekrundiga kergelt üle, siis sellesamaga probleemsed kohad uuesti ja siis vast 5 kihti musta korrostoppi peale. Peale läks see plastikust pagasnikukate, aegajalt ikka vaatan, aga ei ole värvkattega juhtunud midagi.
Üldiselt on nii, et jalamattide alla tasub alati panna paar ajalehte. Näha nad ei jää, aga nad tõmbavad niiskuse endasse ja see asi ikka väga hoiab salongi. Aegajalt vahetad ajalehti ja kõik on kombes.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests