Tere!
Tekkis selline idee ja küsiks, et kas keegi on midagi selleist teinud ja milline moto sobiks väikseimate ümberehitustega
968M diisliks
-
- Posts: 202
- Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
- Location: Võru, Tartu
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: 968M diisliks
Kardan, et "väiksed ümberehitused" tähendavad sapika juures sisuliselt ikkagi uue masina ehitamist. Vaata profülaktika mõttes üle Jossu projekt, kus ta üritas sapikale mitsu mootorit peale ehitada.
Sapikas on selles mõttes ümberehitusteks üsna kõlbmatu masin, et ruum võib ju olla, aga kohta, kuhu midagi raskemat jäävalt kinnitada ... ei ole.
Üldjuhul sapika ümberehitamine tähendab:
a) võta kere maha ja tee selle kapremont ning värvi ära,
b) vääna/keevita toruraam, paigalda sinna peale mootor, veermik, käiguosa jne. ,
c) valmis toimivale süsteemile pane sapika kere peale.
Niimoodi teeb Leivategija, niimoodi teevad fanaatikud ka mujal.
Siasuliselt tähendab sapika suurem ümberehitamine Hot Rodi ehitust, ainult et sedapuhku ei ole algmaterjaliks Ford A, vaid ZAZ968.
Sapikas on selles mõttes ümberehitusteks üsna kõlbmatu masin, et ruum võib ju olla, aga kohta, kuhu midagi raskemat jäävalt kinnitada ... ei ole.
Üldjuhul sapika ümberehitamine tähendab:
a) võta kere maha ja tee selle kapremont ning värvi ära,
b) vääna/keevita toruraam, paigalda sinna peale mootor, veermik, käiguosa jne. ,
c) valmis toimivale süsteemile pane sapika kere peale.
Niimoodi teeb Leivategija, niimoodi teevad fanaatikud ka mujal.
Siasuliselt tähendab sapika suurem ümberehitamine Hot Rodi ehitust, ainult et sedapuhku ei ole algmaterjaliks Ford A, vaid ZAZ968.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests