Õhufilter

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

Õhufilter

Post by secumen »

Kas keegi teab, mis õli käib sapikal õhufiltrisse? Kui seal õli pole, kas sellest võib olla näiteks see viga, et järsku kaasi põhja vajutades sureb välja? Eile õhtul üks taat, kes on vanem, kui maakera ütles, et seal peab kindlasti õli olema ja alles siis saab mootori juures midagi reguleerima hakata. Oli teine omale vist paar Bock õlut sisse lasknud, aga tunnistas, et tehnika inimene on eluaeg olnud.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
JOALANA BX
Posts: 92
Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
Contact:

RE: Õhufilter

Post by JOALANA BX »

no selle filtriõli pärast ta küll hinge kinni ei tõmba.õli on seal natuke põhja peal vist 200g ,et sisse tuleva õhu tolm sinna pidama jääks.sa keera karpal külje peal olevad korgid lahti,üks üleval,teine all ja lase suruõhk sinna sisse.ehk on tüüsid umbe tõmmanud.mul lyaz-il vahel sama häda et gaasi vajutad jääb seisma .ujuki tasapinda ka vöid kergitada natu .kiirendus pumba pihusti vöid ka puhastada.võib ka veel häda olla et karpa seest oksuteerunud.on olemas karpapuhastus ainet,millega leotada.mul ford granada-l aitas küll.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Õhufilter

Post by Sapi-Vana »

Kui see "eluaegne tehnikamees" sul veel kord õhuruumi rikub, siis saada ta ämbriga kompressiooni järele. Sapika õhufilter mõjutab karbussi tööd ainult sel juhtumil, kui ta on täiesti kinni. On lihtsalt selline karbuss. Mida sa võid muidugi teha... visata see õlipaun üldse minema ja torule lõdvalt ette panna kaks kihti nailonsukka. Sisuliselt on sellest õlisest munakast tolku ehk ainult talvel kui ta on üles soojenenud ja hakkab edasijuhitavat õhku täiendavalt soojendama. Mootor hakkab siis ühtlasemalt tööle...ehk.

Aga sa alusta sellest karbussipuhastuspihustist. Maksab küll miski 80 eeku, aga puhastab korralikult. Kusjuures karbussi pole vajagi lahti kakuda (kui see just väga ****a täis ei ole). Lihtsalt lased töötava mootori juures 30 sekundit seda puhastit karpasse...viie minuti pärast uuesti ja ongi korras.

Siis võid tõesti ka ujukit vähe ülespoole regullida. Mootor hakkab nüüd uhkemalt kütet peale saama ja võid sapikaga paarutada omal kasvõi soolika pahempidi. Muidugi - kütet hakkab sajale enam minema, aga seda läheb sapika originaalse lahendusega nagunii korralikult.

Siis võid minna ka minu lahendust pidi, kus ühelõõrise karbussi võtad lääne masina pealt. Peaasi, et sa ei võta 1,6L mootori karpat, muidu on pärast parandamist liiga palju. 0.9L ja 1,2L Renaultide ja Fiatide karpasid on veel liikumas ja nad toimivad ... astmeliselt paremini. Kui viitsid rohkelt viilida, siis võid proovida ka Opeli karpat - sellel on krt karpa alus astmega. Ise kasutan 0.9L Renaulti Solexi karpat ja see teeb sapika originaalile igal juhul silmad ette. Pole mingit tooreklapiga jebimist ega muud sellist.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Õhufilter

Post by secumen »

Keerasin karpal kaane maha ja kui gaasi liigutada, siis kiirenduspumba pihusti siristab kenast bensu peale. Aga ise olen ka mõelnud, et peaks äkki mingi korraliku karpa peale panema. Ainuke mure on veel selle saamine kusagilt. Pealegi ega ta kohe sinna peale ka istu. Vaja ju mingi jublakas teha, et kinnitused ja augud sobiks ilusti. Kas keegi on midagi sellist teinud ja äkki kirjutaks siia täpsemalt, mida vaja teha.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Õhufilter

Post by Sapi-Vana »

Mul üks luksepaõpilane väitis, et Fiat Uno karpa läheb sapikale 1:1 peale ja ei olegi midagi vaja vahele teha. Ei oska kommenteerida, kuna ei ole omanud võimalust vastavaid auke mõõta. Solexi karpal, mida ise kasutan, on lõõr küll täpselt sama, mis sapikal, kinnituskohad aga pisut kaugemal asuvad.

Kui teed vaheplaati, siis see ei tohiks olla oluliselt paksem kui 1 cm. Kusagilt ammustest aegadest mäletan, et siin oli asi kuidagi seotud pii jagatisega. Vist oli nii, et augu diameeter jagatud 3,14 annab maksimaalse vaheplaadi paksuse. Paksema vaheplaadi korral on õhuklapi reguleerimine juba täielik hiromantia.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Õhufilter

Post by secumen »

Jah sa oled õigel teel. Ventillatsiooni meeste teadus on see. Aga asi on õige. Peale selle on tähtis veel pöörde koht ja seina karedus. Vene masinatel on sisselaske seinad nii konarlikud, et jube. Selle pärast 10 liitri bensiini põletamisel nii vähe energiat saadaksegi. Tähtis on kütusesegu kiire jõudmine põlemiskambrisse. Kui see kusagil keeristes toppama jääb, ongi jama majas, sest gaasist saab taas vedelik ja õhk.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests