incz ZAZ 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
incz ZAZ 968M
Auto: ZAZ 968M, 88 aasta. 1,2
ostes:
öeldi, et ei lae ainult genekas ( kontaktid mustad) muidu paugupill.
tehtud peale ostu:
-genekal olid läbi dioodid ja üks plokk.
-mootor ei töödand: karpa remont, jagaja remont, sumpsi vahetus, klapi reguleerimine nüüd käib nagu uus
-kõik tuled ja viled uued poest külge ostetud
-õlid vahetatud
-laagrid pingutatud
kere: suure pesuga tuli välja koos 2 aastat peal seisunud mustusega, et eelmise omaniku jalg on käinud vastu tagatiiba korduvalt ja jätnud sellega mõlgid sisse ning väike auk ühes tiivas, muidu suhteliselt OK
ühesõnaga kui auto hästi käitub ja mind plaanitaval suuremal tripil teepeale ei jäta siis premeerin teda võibolla uue värvkattega.
To do:
Speedsterisse tagasi, häälestavad ta E95 bensiini peale käima.
Sillad üle vaadata, midagi nagu tegi häält esiosas.
Täna 06.07.2009 ametlikult TÜV läbitud.
mõned pildid:
ostes:
öeldi, et ei lae ainult genekas ( kontaktid mustad) muidu paugupill.
tehtud peale ostu:
-genekal olid läbi dioodid ja üks plokk.
-mootor ei töödand: karpa remont, jagaja remont, sumpsi vahetus, klapi reguleerimine nüüd käib nagu uus
-kõik tuled ja viled uued poest külge ostetud
-õlid vahetatud
-laagrid pingutatud
kere: suure pesuga tuli välja koos 2 aastat peal seisunud mustusega, et eelmise omaniku jalg on käinud vastu tagatiiba korduvalt ja jätnud sellega mõlgid sisse ning väike auk ühes tiivas, muidu suhteliselt OK
ühesõnaga kui auto hästi käitub ja mind plaanitaval suuremal tripil teepeale ei jäta siis premeerin teda võibolla uue värvkattega.
To do:
Speedsterisse tagasi, häälestavad ta E95 bensiini peale käima.
Sillad üle vaadata, midagi nagu tegi häält esiosas.
Täna 06.07.2009 ametlikult TÜV läbitud.
mõned pildid:
Last edited by incz on Mon Jul 06, 2009 4:39 pm, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: 968M incz
pilt
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
ei ole maardu, tundub, et ennem oli siit samast foorumist pärit "meelis" nime all.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
nii täna püüdis mu zaz mind ära tappa, ühtlasi sain oma esimese vingumürgituse :@
bensiinipaagi ja mootori ruumi vaheline tihend oli otsad andnud ja kogu se co2 mis hõljus mootori ruumis tuli mulle mõnusalt salaja salongi koos bensiini aroomidega.
bensiinipaagi ja mootori ruumi vaheline tihend oli otsad andnud ja kogu se co2 mis hõljus mootori ruumis tuli mulle mõnusalt salaja salongi koos bensiini aroomidega.
Last edited by incz on Mon Jul 06, 2009 9:52 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
1.Sumps sai täitsa uus aga susiseb püti ja torude ühenduskohast läbi natuke, klambrid said kehvad alla, püüan esimesel võimalusel need vahetadaSapi-Vana kirjutas:
Oot-oot... kuidas sai CO2 mootoriruumi? Minu masina juures ei ole muud vahet kui et karteripõhja katva vana õlikihi tõttu hakkab töösoe mootoriruum natuke õli järele lõhnama. Arvata on, et kui viitsida mootor ära pesta, kaob seegi lõhn.
Järelikult...
a) võib sul kollektor kusagilt läbi anda,
b) sumpapütt on ülevalt lõhki ja saast pressib üles,
c) sul ei olegi autol tagumisi põhjaplekke ja ise siis veel imestad...
Kollektoripragusid usun ise kõige enam.
Kunagi käisime Jossuga Tartus ühte 968A-d vaatamas ja tollele autole oli salongisoojustus tehtud nii, et toru oli tagaistme seljatoe tagant mootoriruumist otse salongi veetud, nii et soe õhk mitte mootorist, vaid mootoriruumist otse salongi läks. Arvata võib, et inimene sõitis selle uuendusega aastaid. Seega ei ole kõrge CO2 kogus mootoriruumis tehase poolt määratud paratamatus.
2. kütus ei taha põleda ühes silindris külma mootoriga ja keerutab bensiini haisu üles. Peale klappide reguleerimist pidi väidetavalt asi korras olema, eks see ole nädala lõpupoole näha.
3. Tahaks loota, et kollektor ei ole praguline
4. Plekkidest puudu ainult nö jahutusplekid mis käib ümber geneka ja vasakul pool asuv suurem karp.
5. õnnestus saada tasuta veel üks punane 968M mida pole aastaid garaazist välja aetud ja pidi jutujärgi täitsa korras olema, võibolla saab sealt puudu olevad tükid.
Last edited by incz on Tue Jul 07, 2009 8:35 am, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
Laupäeval sai tehtud 300+ km pikkune ring autot töötas hästi. Sai läbi sõidetud oma suvilad mis harjumaapeal laiali ning igast kohast midagi leitud ja sapakale lisatud. ( silt aknavahele, katuseraam, õlikanister ja õllekast )
Poleerisin auto ära ning tundub, et mingit uut värvi talle vaja ei ole, läks täitsa siledaks.
Sumpsi sain vaikseks pasta abil.
Poleerisin auto ära ning tundub, et mingit uut värvi talle vaja ei ole, läks täitsa siledaks.
Sumpsi sain vaikseks pasta abil.
Last edited by incz on Sun Jul 12, 2009 3:55 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
mootor
Last edited by incz on Sun Jul 12, 2009 3:52 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
no 300km ei sõitnud järjest, kõige pikemalt ehk 40km. Kuumaks ta ei läinud, hoidis ca 80c peal.
Nende sõitudega on välja tulnud sapikal uus viga, aukudes lööb roolist läbi päris tugevad kolksud, kanalipeal kangutasin ja logistasin kogu silla läbi ning kõik tundub tihe. Kahtlustan, et koliseb roolikarp. Kas sellele on olemas ka mingit remondikomplekti ning kas kannatab seda ise parandada või oleks mõistlik kuskilt päris uus hankida?
Nende sõitudega on välja tulnud sapikal uus viga, aukudes lööb roolist läbi päris tugevad kolksud, kanalipeal kangutasin ja logistasin kogu silla läbi ning kõik tundub tihe. Kahtlustan, et koliseb roolikarp. Kas sellele on olemas ka mingit remondikomplekti ning kas kannatab seda ise parandada või oleks mõistlik kuskilt päris uus hankida?
Last edited by incz on Sun Jul 12, 2009 4:53 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
sai kangutatud nüüd rooli ja seda karpi igatepidi, teen katse uute sarniiridega, kui volgapoes näkkab siis vahetan kogu silla kõik kummist osad välja.
Lisan mõned pildid:
Sapikale joogid:
Lisan mõned pildid:
Sapikale joogid:
Last edited by incz on Mon Jul 13, 2009 4:59 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest