metsamees zaz968a 1976
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
metsamees zaz968a 1976
Jõudsin kah lõpuks oma hobimasina kohta teema kirjutamiseni.
Alates 1976 aastast kuni 2003 sõitis sellega üks vanahärra kes lõpuks 80 aasta sünnipäeva eel auto mulle müüs- ülevaatusega, sõidukorras ja kõigi lisadega (loe:venekeelne raamat, detalilide kataloog, mingi garantiiraamat, vänt, sapöörilabidas, katuseraam, logarid jne jne) Enne mind on auto üle elanud kergemaid plekimõlkimisi millest on väiksed jäljed tänase päevani veel küljes. Küll sellega kah tegeleb aga siiamaani on muudki nokitsemist küllalt jätkunud:
Põhjaalune kraam:
taga vasak õõts koos kõige sinna juurde kuuluvaga vahetatud
tagumised pidurivoolikud vahetatud
piduri töösilindrid vahetatud
piduriklotsid vahetatud
tagumised trummlid vahetatud
rooliotsad vahetatud
Mootori juures:
küünlad vahetatud
nukkvõlli vedav hammasratas vahetatud
karburaator vahetatud
jagaja kontaktivahe reguleeritud, süüde paika pandud
klapid reguleeritud
sumpad vahetatud
õhupuhastaja puhtaks tehtud + uus õli sisse
bensiinifilter lisatud
õliradikas ja silindrite ribid aastakümnete jooksul kogunenud kultuurkihist puhtaks tehtud (mõjus päris hästi jahutusele)
soenduse bensiinipumba kontaktid läikima lihvitud (hakkas vähemalt plõksima) kuigi klapid tahavad ikka vahetust.
salong:
vaip maha organiseeritud
kõlaritega tagumised küljepolstrid külge pandud (originaalid on kah tervelt garaazis olemas)
käigukangi alumise otsa juurde vedru tagasi pandud (ilma hakkas teatud kiiruselt koledat kõrinat tegema käigukang)
elekter:
uus aku
uus juhe aku - klemmilt auto keresse
esituledesse sapakale sobivad halogeenpirnid
esilaternate vahetus (üks sai tagurdava veoautoga Uunikute Talveralli ajal pihta ja teist täpselt samasugust siiamaani pole õnnestunud leida)
tulede pealüliti vahetus (uskumatu investeering, 130 eek)
suunatulede lüliti vahetus
ohutulede lüliti vahetus
süütepooli juures reostaadi vahetus (vana suri tallinnasse sissesõidul lennujaama juures ära, et ültse liikuma saaks pidin ajutiselt silla peale panema- valus küll süütepoolil aga vähemalt tegi sädet)
keskluku mootorite ja alarmi install
raadio- tagaosa esipaneelist eraldatud ja silmaalt ära pandud, esipaneel tagant magneteid täis laotud et hakkaks hästi sapaka armatuuri külge sinna jälgi jätmata, raadiole mp3 mängija sisend tekitatud.
esitulede automaatkaitsme vahetus (enne vahetust peksis pidevalt välja, kui jälle keegi tuledega vilgutas oli teada et tuleb kaitse jälle sisse vajutada)
tagatulede klaaside vahetus (peale vahetust oli tükkaega täpselt ühte värvi aga seletamatul kombel on nüüd üks oraanzikamaks pleekind, teine endiselt punane)
esimese luugi alune kraam:
piduri peasilindri vahetus
salongisoenduse täiesti pulkadeks kiskumine ja puhastamine
roolikarbi vahetus
klaasipesuvee süsteemi taastamine (ilma elektrita süsteem, ise olen hullult rahul sellega)
Kere juures :
pagasniku luugi vahetus (vana oli tugevalt kortsus peale veoauto nuusutamist)
küljepeegli vahetus (vana jäi vandaalide kätte, uus-kallis-volgapoepeegel mis alguses läikis nagu pühademuna on aastaga puhta kollane roosteplekke täis)
pakiraami keerasin küljest ära kuna katusel nagunii peaaegu kunagi midagi ei vea ja pealegi oli pakiraam tugevalt roostes.
korra olen katusest, kapotist ja pagasnikuluugilt jalajälgi pühkind ja mõlke välja ajanud
tagaotsas helkurid panin uued külge
juhipoolselt ukselingilt võtmeauk ära kaotatud (kui kesklukk nagunii seest nupud alla tõmbab ei saa võtmega nii või teisiti sisse, lisaks originaal ukseluku südamik murti mingite haigete hingede poolt tükkideks)
Praktiliselt kogu minukäes oldud aja jooksul on masin olnud sõidukorras, paberid korras ja stardivalmis. Läbisõitu pole veel kümmet tuhandetki juurde tulnud aga aegajalt ma ikka linnavahel sõidan ja Tallinn-Tartu otsasid on ka ette tulnud. Suvel firma suvepäevadel käisin sapakaga ja eelmise aasta uunikute talverallist võtsime kah osa just selle masinaga. Hetkel on masin talveunes maal garaazis ja ootab kevadet.
Alates 1976 aastast kuni 2003 sõitis sellega üks vanahärra kes lõpuks 80 aasta sünnipäeva eel auto mulle müüs- ülevaatusega, sõidukorras ja kõigi lisadega (loe:venekeelne raamat, detalilide kataloog, mingi garantiiraamat, vänt, sapöörilabidas, katuseraam, logarid jne jne) Enne mind on auto üle elanud kergemaid plekimõlkimisi millest on väiksed jäljed tänase päevani veel küljes. Küll sellega kah tegeleb aga siiamaani on muudki nokitsemist küllalt jätkunud:
Põhjaalune kraam:
taga vasak õõts koos kõige sinna juurde kuuluvaga vahetatud
tagumised pidurivoolikud vahetatud
piduri töösilindrid vahetatud
piduriklotsid vahetatud
tagumised trummlid vahetatud
rooliotsad vahetatud
Mootori juures:
küünlad vahetatud
nukkvõlli vedav hammasratas vahetatud
karburaator vahetatud
jagaja kontaktivahe reguleeritud, süüde paika pandud
klapid reguleeritud
sumpad vahetatud
õhupuhastaja puhtaks tehtud + uus õli sisse
bensiinifilter lisatud
õliradikas ja silindrite ribid aastakümnete jooksul kogunenud kultuurkihist puhtaks tehtud (mõjus päris hästi jahutusele)
soenduse bensiinipumba kontaktid läikima lihvitud (hakkas vähemalt plõksima) kuigi klapid tahavad ikka vahetust.
salong:
vaip maha organiseeritud
kõlaritega tagumised küljepolstrid külge pandud (originaalid on kah tervelt garaazis olemas)
käigukangi alumise otsa juurde vedru tagasi pandud (ilma hakkas teatud kiiruselt koledat kõrinat tegema käigukang)
elekter:
uus aku
uus juhe aku - klemmilt auto keresse
esituledesse sapakale sobivad halogeenpirnid
esilaternate vahetus (üks sai tagurdava veoautoga Uunikute Talveralli ajal pihta ja teist täpselt samasugust siiamaani pole õnnestunud leida)
tulede pealüliti vahetus (uskumatu investeering, 130 eek)
suunatulede lüliti vahetus
ohutulede lüliti vahetus
süütepooli juures reostaadi vahetus (vana suri tallinnasse sissesõidul lennujaama juures ära, et ültse liikuma saaks pidin ajutiselt silla peale panema- valus küll süütepoolil aga vähemalt tegi sädet)
keskluku mootorite ja alarmi install
raadio- tagaosa esipaneelist eraldatud ja silmaalt ära pandud, esipaneel tagant magneteid täis laotud et hakkaks hästi sapaka armatuuri külge sinna jälgi jätmata, raadiole mp3 mängija sisend tekitatud.
esitulede automaatkaitsme vahetus (enne vahetust peksis pidevalt välja, kui jälle keegi tuledega vilgutas oli teada et tuleb kaitse jälle sisse vajutada)
tagatulede klaaside vahetus (peale vahetust oli tükkaega täpselt ühte värvi aga seletamatul kombel on nüüd üks oraanzikamaks pleekind, teine endiselt punane)
esimese luugi alune kraam:
piduri peasilindri vahetus
salongisoenduse täiesti pulkadeks kiskumine ja puhastamine
roolikarbi vahetus
klaasipesuvee süsteemi taastamine (ilma elektrita süsteem, ise olen hullult rahul sellega)
Kere juures :
pagasniku luugi vahetus (vana oli tugevalt kortsus peale veoauto nuusutamist)
küljepeegli vahetus (vana jäi vandaalide kätte, uus-kallis-volgapoepeegel mis alguses läikis nagu pühademuna on aastaga puhta kollane roosteplekke täis)
pakiraami keerasin küljest ära kuna katusel nagunii peaaegu kunagi midagi ei vea ja pealegi oli pakiraam tugevalt roostes.
korra olen katusest, kapotist ja pagasnikuluugilt jalajälgi pühkind ja mõlke välja ajanud
tagaotsas helkurid panin uued külge
juhipoolselt ukselingilt võtmeauk ära kaotatud (kui kesklukk nagunii seest nupud alla tõmbab ei saa võtmega nii või teisiti sisse, lisaks originaal ukseluku südamik murti mingite haigete hingede poolt tükkideks)
Praktiliselt kogu minukäes oldud aja jooksul on masin olnud sõidukorras, paberid korras ja stardivalmis. Läbisõitu pole veel kümmet tuhandetki juurde tulnud aga aegajalt ma ikka linnavahel sõidan ja Tallinn-Tartu otsasid on ka ette tulnud. Suvel firma suvepäevadel käisin sapakaga ja eelmise aasta uunikute talverallist võtsime kah osa just selle masinaga. Hetkel on masin talveunes maal garaazis ja ootab kevadet.
Last edited by metsamees on Mon Jan 01, 2007 10:50 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 93
- Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
ma jäin vaatama carratingus, et sa oled numbri üles tõstnud? Minu arust võiks selle tagasi alla panna ja lada 2101 ilu võre parajaks lõigata ja ongi väga kena.
[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
tegelikult oli number ülevalpool siis kui auto ostsin, aga juba vist 2 aastat on number õige koha peal ja ülevalpool läigib iluliist
-
- Posts: 30
- Joined: Mon Jan 08, 2007 7:27 pm
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Jaa mul on endal kah selline ainult sinist värvi. Hea masin:)
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Ma siin olen ka veidi sapaka kallal tegutsenud. Hetkel on seis selline nagu pildilt näha aga mõned päevad tegutsemist veel ja peaks masin jälle koos olema. 100% siledat ja veatut värvkatet taga ei aja aga viimasel ajal hakkas juba maru palju roostetäpikesi värvi alt nähtavale tulema. Toon jääb täpselt sama, peale tuleb duponti veokavärv. Suht kallis lõbu küll, veits üle 800 raha värv + ligi 400 krunt, lisaks veel kompressori, liivapritsi värvipüstoli ja veefiltri hankimine, kompressorile rõhuregulaatori ja automaatika külge ehitamine, garaazi elektrijuhtme maa alla kaevamine- ühesõnaga igav pole olnud aga kuidagimoodi peab ju suve sisustama ja natuke kahju oleks kui sapper kätte ära roostetab. Praegu veel suuremast keevitustööst pääsesin õnneks.
Last edited by metsamees on Fri Jul 20, 2007 11:07 am, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
paar päeva jälle tegutsetud- vaikselt aga edeneb
Last edited by metsamees on Sun Jul 22, 2007 9:56 pm, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Tundub et hakkab looma. Korra veel maal käia ja peaks kõik tükid masinaküljes tagasi olema. Siis veel esimesed pidurid korraks üle vaadata ja ülevaatusele B)
Last edited by metsamees on Wed Aug 08, 2007 4:17 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
tänane päev läks ülevaatuse tegemise tähe all. Hommikul oli plaan selge- bussiparki,natuke ülevaatamist, tempel tehnilisse passi ja bueno aga..... ma vist kisasin veidi palju kui ülevaataja onu teise käiguga kohalt startis, ühe rattaga peaaegu kanalisse sõitis ja siis tagurdamise asemel neljandaga veel jupikese kanali augu suunas kulges... igatahes leiti et muidu vinks-vonks masin aga käsipidur võtab ebaühtlaselt ja sellest piisas et korduvülevaatus välja kirjutada. esimese katsega asja ühtlaseks ei saanud, siis ostsin ühe uue piduriklotsi (ühe sellepärast et hind oli 70 EEK/tükk !!!!!!! veidi veel vandumist, plekksepatööd ja kolmanda ringiga sai ülevaatus tehtud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Peaaegu aasta jälle mööda läinud aga sapikas on endiselt alles ja ikka veel sõidukorras. Laguneb järjest ühest otsast ja ehitan teisest.
Vahepeal on lisandunud helivõimendi ja 1 väike ventilaator mis salongi õhku ringi ajab. Mõni nädal tagasi sai korraldatud väike "tuletõrjeõppus" ehk seiklus teemal mis juhtub kui sapika salongi üks kustutitäis pulbrit lasta.
VÄGA hull on seda puru sealt kätte saada.
Vahepeal on taastatud taga vasakus piduritrummlis ära murdunud iluikilpi kinni hoidvad poldid, uus jagajakaas ja rootor jälle igaksjuhuks
valmis.
Ostetud aga hetkel veel mitte külge keeratud kraami hulgas on veel tahhomeeter ja elektriakende mootorid.
See aasta olen jõudnud mootori jahutusribid puhtaks teha, esisilla ja pooltelje ristid määrida, kojamehe hoovastiku ära määrida, veidi juhtmeid taastada, ette hankisin täna uued rehvid.
Praeguse seisuga on probleemseteks kohtadeks veel:
juhiukse reguleerimine (tehtud)
natuke põhja keevitust
keskluku mootor juhipoolne (valmis, vahetatud)
alarmi programmeerimisele pole ma ikka veel pihta saanud(juhend olemas, kõik korras)
zarniiri kaitsekumm 1 tahab välja vahetamist
esisild tahab reguleerimist, kumme sööb suht palju
käigukastis on mingi laager ära- sõitmist ei sega aga jubedat häält teeb (uus kast olemas)(valmis, vahetatud)
väike mõte tekkis seoses kojamehe mootoriga, tõenäoliselt tuleks sinna aretada mõni vähe nobedam mootor lähiajal.
seoses võimu installiga hakkab järjest rohkem tunduma et on vaja lisa genekat.
salongisoenduse bensiinipumba klapid vaja välja vahetada
mingi asi imeb nädalaga aku tühjaks, vaja välja uurida mis see on.
Ühesõnaga lähiajal igav ei hakka aga mis põhiline- Ta liigub siiski ja sõita on neetult vaffa sapikaga. Täna pool päeva läks jälle uue ülevaatuse tegemise tähe all. Lõpptulemus on selline et aastakese saab jälle paberite poolest muretult sõita.
Vahepeal on lisandunud helivõimendi ja 1 väike ventilaator mis salongi õhku ringi ajab. Mõni nädal tagasi sai korraldatud väike "tuletõrjeõppus" ehk seiklus teemal mis juhtub kui sapika salongi üks kustutitäis pulbrit lasta.
VÄGA hull on seda puru sealt kätte saada.
Vahepeal on taastatud taga vasakus piduritrummlis ära murdunud iluikilpi kinni hoidvad poldid, uus jagajakaas ja rootor jälle igaksjuhuks
valmis.
Ostetud aga hetkel veel mitte külge keeratud kraami hulgas on veel tahhomeeter ja elektriakende mootorid.
See aasta olen jõudnud mootori jahutusribid puhtaks teha, esisilla ja pooltelje ristid määrida, kojamehe hoovastiku ära määrida, veidi juhtmeid taastada, ette hankisin täna uued rehvid.
Praeguse seisuga on probleemseteks kohtadeks veel:
juhiukse reguleerimine (tehtud)
natuke põhja keevitust
keskluku mootor juhipoolne (valmis, vahetatud)
alarmi programmeerimisele pole ma ikka veel pihta saanud(juhend olemas, kõik korras)
zarniiri kaitsekumm 1 tahab välja vahetamist
esisild tahab reguleerimist, kumme sööb suht palju
käigukastis on mingi laager ära- sõitmist ei sega aga jubedat häält teeb (uus kast olemas)(valmis, vahetatud)
väike mõte tekkis seoses kojamehe mootoriga, tõenäoliselt tuleks sinna aretada mõni vähe nobedam mootor lähiajal.
seoses võimu installiga hakkab järjest rohkem tunduma et on vaja lisa genekat.
salongisoenduse bensiinipumba klapid vaja välja vahetada
mingi asi imeb nädalaga aku tühjaks, vaja välja uurida mis see on.
Ühesõnaga lähiajal igav ei hakka aga mis põhiline- Ta liigub siiski ja sõita on neetult vaffa sapikaga. Täna pool päeva läks jälle uue ülevaatuse tegemise tähe all. Lõpptulemus on selline et aastakese saab jälle paberite poolest muretult sõita.
Last edited by metsamees on Mon Jun 30, 2008 10:52 am, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Ah jaa, 1 asi tuli veel meelde. Esimese ringiga ülevaatusel käisin siis mingi asjasse mitte puutuv vanamees tegi jälle seda nalja et "mis see sapik sul maksab, ma ostan 300 krooniga ära... HAA HAA, rohkem nad ju ometi ei maksa enam tänapäeval"
Ma siis jälle pidin seletama et vaadaku auto24.ee-st kui sapikat omale tahab, seal tavaliselt mõni ikka müügis on 10000 -15000 hinnaklassis.
Ma siis jälle pidin seletama et vaadaku auto24.ee-st kui sapikat omale tahab, seal tavaliselt mõni ikka müügis on 10000 -15000 hinnaklassis.
-
- Posts: 249
- Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
mis ta selle peale kostis:D?
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Suurt miskit, väga vist ei uskunud, aga lihtsalt nii vana ja kulunud nali et natuke veel ja hakkavad okserefleksi tekitama sellised 500 eeguga autoostjad.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Nüüd siis on minu sapikal järgmine käigukast all. Üksi tehes koos maale ja tagasi sõiduga 12 tundi ja liigub jälle. Aga nüüd ei teagi kas nutta või rõõmustada. Tühikäigul kostuvast ragisemisest sain küll lahti aga selle asemel kuulan nüüd üle keskmise kõva diffri undamist.
Tuleb järgmist käigukasti otsima hakata varsti.
Tuleb järgmist käigukasti otsima hakata varsti.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: metsamees zaz968a 1976
Täna, 17 juunil keset kõige tugevamat vihmasadu Tartu linnas otsustasid sapikal kõik tuled väikse puhkamise ette võtta.
Peale seda üllatust sõitsin natuke aega nii et otse aku pealt oli esituledesse juhtmejupp veetud, kui vihm järgi jäi hakkasin asja lähemalt uurima ja selgus et nõrgim lüli oli tulede lüliti. Praeguseks on järgmine lüliti sinna asemele keeratud ja kõik jälle toimib.
Lõpuks võtsin kätte, helistasin mõned autoalarmidega tegelevad firmad läbi, käisin esimeses kohal ja sain ka zazi alarmile kasutus ja paigaldusjuhendi.
Seda juhendit olin mööda internetti ja tuttavaid juba paar aastat taga ajanud aga noh, tänapäeva inimese mõttemaailm et internet on kõikvõimas ja mida ei leia googlest ei ole maailmas olemas sai purustatud. Tuleb ikka inimestega otse ka suhelda. Igaljuhul suured tänud Võru ja Kastani nurgal tegutsevale alarm.ee töökojale.
Tänu nendele ei põle enam keskluku mootorid iga poole aasta tagant maha(mootoritele peale antava pinge aeg muudetud), on võimalik soendust talvel kasutades auto uksi ka kinni panna(voolutõukeandur ei pane autot üürgama kui soendus kinni läheb) jne.
Ühe keskluku mootori ostsin kah juurde ära, mingi hetk vaja ära vahetada.
Tänu korralikule vihmasajule ja pikemale kojameeste kasutamisele jõudis vist lõpuks paar nädalat tagasi pandud õli õigesse kohta. Igatahes kojamehed hakkasid juppmaad kiiremini käima kui enne.
Hetkel kõigerohkem häiriv viga zazi juures on see et sidur vist ei lahuta ikka päris ära, käigud lähevad raksakaga sisse. Sellega vist tegelengi järgmiseks.
Peale seda üllatust sõitsin natuke aega nii et otse aku pealt oli esituledesse juhtmejupp veetud, kui vihm järgi jäi hakkasin asja lähemalt uurima ja selgus et nõrgim lüli oli tulede lüliti. Praeguseks on järgmine lüliti sinna asemele keeratud ja kõik jälle toimib.
Lõpuks võtsin kätte, helistasin mõned autoalarmidega tegelevad firmad läbi, käisin esimeses kohal ja sain ka zazi alarmile kasutus ja paigaldusjuhendi.
Seda juhendit olin mööda internetti ja tuttavaid juba paar aastat taga ajanud aga noh, tänapäeva inimese mõttemaailm et internet on kõikvõimas ja mida ei leia googlest ei ole maailmas olemas sai purustatud. Tuleb ikka inimestega otse ka suhelda. Igaljuhul suured tänud Võru ja Kastani nurgal tegutsevale alarm.ee töökojale.
Tänu nendele ei põle enam keskluku mootorid iga poole aasta tagant maha(mootoritele peale antava pinge aeg muudetud), on võimalik soendust talvel kasutades auto uksi ka kinni panna(voolutõukeandur ei pane autot üürgama kui soendus kinni läheb) jne.
Ühe keskluku mootori ostsin kah juurde ära, mingi hetk vaja ära vahetada.
Tänu korralikule vihmasajule ja pikemale kojameeste kasutamisele jõudis vist lõpuks paar nädalat tagasi pandud õli õigesse kohta. Igatahes kojamehed hakkasid juppmaad kiiremini käima kui enne.
Hetkel kõigerohkem häiriv viga zazi juures on see et sidur vist ei lahuta ikka päris ära, käigud lähevad raksakaga sisse. Sellega vist tegelengi järgmiseks.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests