Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.Jossu kirjutas:
kaks mutrit lahti, ei muud. Auto tungiga üles, ratas alt ära, siis mugavam, kanalipeal saab ka ilma hakkama. Lased kapotialt amordi lahti ja siis keerad sillaküljest lahti, muud polegi...
Madise Zaz 968m. 1987
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Oskab keegi aidata? Minu sapika viga, see et kui amordi alumine kinnitus mutter lahti keerata, ja siis seda kere poole peksta siis läheb vastu koobast? Või peab seda nii kokku suruma, et ülevalt tuleb välja ja siis alla poole keerata, ja tulebki ära?madis1080 kirjutas:Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.Jossu kirjutas:
kaks mutrit lahti, ei muud. Auto tungiga üles, ratas alt ära, siis mugavam, kanalipeal saab ka ilma hakkama. Lased kapotialt amordi lahti ja siis keerad sillaküljest lahti, muud polegi...
Plaan on esimesed vedrud ära võtta ja siis tagant ka natuke kärpida:)
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Vedru tuleb kokku tõmmata siis tuleb alt ära. Nt. tungiga pressid vedru kokku autoküljes, seod traadi v. nööriga kinni, siis lased tungi jälle alla ning kui ülemine mutter lahti lastud tuleb amort alla.madis1080 kirjutas:Oskab keegi aidata? Minu sapika viga, see et kui amordi alumine kinnitus mutter lahti keerata, ja siis seda kere poole peksta siis läheb vastu koobast? Või peab seda nii kokku suruma, et ülevalt tuleb välja ja siis alla poole keerata, ja tulebki ära?madis1080 kirjutas:
Aga see ei mahu ju alt ära ,kuna läheb vastu koopaplekki.
Plaan on esimesed vedrud ära võtta ja siis tagant ka natuke kärpida:)
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Karbussiga kõik nüüd korras, sai siksi 135 suurusega düüs sisse keeratud.
Stange ka vanemat tüüpi nüüd:

Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel

Stange ka vanemat tüüpi nüüd:

Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel


-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
PIMPmadis1080 kirjutas:
Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel![]()

[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Madise Zaz 968m. 1987
Ega jah:) Tahaks kroomitud klapikambrikaani kablondiinid kirjutas:PIMPmadis1080 kirjutas:
Natuke ilusam õhufilter sai ka tehtud, käib kahjuks õrnalt vastu mootori katet, peab natuke aretama veel![]()
[img]http://i768.photobucket.com/albums/xx32 ... 47.jpg/img]

Aga mootoriruumis plaan kõik roostesed detailid üle värvida.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Madise Zaz 968m. 1987


Paar pilti siis. Sai lisatud nõukaaegne tuuning- fiiber antenn

Selline küsimus, et esituled ei taha põleda, siis kui pöördeid anda hakkavad eredamalt põlema.Mis viga võiks olla? Sapika genekas halb? Temperatuuri näidik ka ei jaga matsu, viga paistab olemas anduris, kui otse mass panna juhtmesse lööb näidiku põhja. Ehk saaks keegi detaili nri anda, või pilti milline see välja nägema peab. Järgmine õli vahetus siis vahetab selle ka ära. Rohkem mingeid vigu ei ole märganud, kuigi põhja alt oleks vaja NÖ kalastus augu juurde lapp panna. Ja amordid oleks ka vaja ära vahetada.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests