blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
muljetavad
Last edited by incz on Tue Jul 21, 2009 9:03 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Posts: 202
- Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
- Location: Võru, Tartu
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
mul sai omalajal see käikude värk selliselt lahendatud

need on veneimede insenerid, kes sellise idiootse liimühenduse leiutasid:p

need on veneimede insenerid, kes sellise idiootse liimühenduse leiutasid:p
Last edited by Z@Z on Tue Jul 21, 2009 9:45 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
niiiiiiiiii nunnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud :333incz kirjutas:
muljetavad
hahah.. mul sama põhimõtteliselt nüüd..Z@Z kirjutas:
mul sai omalajal see käikude värk selliselt lahendatud
need on veneimede insenerid, kes sellise idiootse liimühenduse leiutasid:p
kui aus olla, siis mõni (enamus) käik ei lähe kohati hästi sisse, aga arvan et see pigem sidur + käigukasti õli värk..
aga aitäh õpetamise eest :33 veri naiss!!
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 202
- Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
- Location: Võru, Tartu
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
tagataustal olev kunstipärane alajaama seinatuuning teeb pildi oluliselt täiuslikumax B)incz kirjutas:
muljetavad
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 30
- Joined: Sat May 16, 2009 7:06 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Mina nägin seda kohtumist seal harku ringi lähedal natuke maad kamazidest!
[url=http://userbars.torrents.md][img]http://userbars.torrents.md/data/media/16/zaz_fan.png[/img][/url]
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
metsahamster kirjutas:
Mina nägin seda kohtumist seal harku ringi lähedal natuke maad kamazidest!
ÄHHHHHHHHH

[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 30
- Joined: Sat May 16, 2009 7:06 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Kiire oli, muidu oleks tere öelnud.
[url=http://userbars.torrents.md][img]http://userbars.torrents.md/data/media/16/zaz_fan.png[/img][/url]
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Hakkasin siis harjasid vahetama ja oh imet, need pole isegi kulunud.
Säbole sai hääle jälle sisse, kui hästi läheb, siis homme/ülehomme lasen sumpa kinni keevitada..
Genekas ei lae ja ma ei taha hästi uskuda, et genekas ise läbi on...
Aga ma ei tea, mis seal veel võiks viga olla, kui aus olla.
Järgmisena võiks siduri mansetid just in case ära vahetada..
Säbole sai hääle jälle sisse, kui hästi läheb, siis homme/ülehomme lasen sumpa kinni keevitada..
Genekas ei lae ja ma ei taha hästi uskuda, et genekas ise läbi on...
Aga ma ei tea, mis seal veel võiks viga olla, kui aus olla.
Järgmisena võiks siduri mansetid just in case ära vahetada..
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Harjad peavad hästi vastu, aga siduri mansetid, kui nad just ei leki, siis pole mõtet vahetada. No ettevaatuse mõttes tegelt..võid ka ju vahetada 
Geneka laadimise/mittelaadimise põhjuseid võib olla mitmeid(nüüd tuleb keeruline jutt)
1)Genekal DIOODID läbi põlenud(põhjus - auto generaator töötanud ilma koormuseta, tähendab ei olnud vahepeal akut küljes ja tuled ka ei põlenud, see on dioodidele pahapaha). Dioodid asuvad iseenesest genega küljes, rihmaratta taga. Neid saab vahetada, aga keeruline töö on.
2)Selline asi nagu RELEE-REGULAATOR, mis hoiab generaatorilt saadud pinge standard-normides..ehk 13...14,5 voldi peal(mis on sobilik sinu aku laadimiseks, pirnid ei põle läbi ja autostereo töötab laitmatult)... sellel on ehk kontaktid mustad/oksüdeerunud. Erinevatel säbodel on erinevad relee-regulaatorid, kuju poolest. Kuid tavaliselt uuematel(nagu Sul) on selline ristkülikuline karp seal mootoriruumi seina küljes, kirjaga PP-310, süütepooli ligidal. See tuleb maha kruvida, juhtmepistik välja tõmmata. Seejärel ava see must kaas, mis kahe kruviga kinni. Selle alt tulebki nähtavale relee(silindriline) ja selle kontaktid(silindri kohal), mis tuleb ära puhastada peene liivapaberiga kuni nad on puhtad silma järgi. Torkad liivapaberi riba sinna kahe kontakti vahele, kruvikaga pead ennem kontaktid laiali ajama, ja lihvid. Vajadusel korrata protseduuri(kui ikka laadima ei hakka). Mustunud kontaktid ei anna generaatorile teada, et oleks vaja akut laadida(kuigi mingil määral selline regulaator veel laeb/töötab, aga mitte piisavalt) ja nii aku saabki tühjaks. See karp tahab korralikult kereühendust ka saada(massi), seepärast kontrolli, et kui karbi tagasi kruvid, siis karbi tagumine plekkserv oleks korralikult mootoriruumi seina vastas ja mõlemad kruvid sisse keeeratud.
..geneka juhtmed võivad ka lahti olla, see põhjustab samuti mittelaadimist.
Loodame et saad korda siis ! kui midagi vaja siis küsi julgesti.

Geneka laadimise/mittelaadimise põhjuseid võib olla mitmeid(nüüd tuleb keeruline jutt)

1)Genekal DIOODID läbi põlenud(põhjus - auto generaator töötanud ilma koormuseta, tähendab ei olnud vahepeal akut küljes ja tuled ka ei põlenud, see on dioodidele pahapaha). Dioodid asuvad iseenesest genega küljes, rihmaratta taga. Neid saab vahetada, aga keeruline töö on.
2)Selline asi nagu RELEE-REGULAATOR, mis hoiab generaatorilt saadud pinge standard-normides..ehk 13...14,5 voldi peal(mis on sobilik sinu aku laadimiseks, pirnid ei põle läbi ja autostereo töötab laitmatult)... sellel on ehk kontaktid mustad/oksüdeerunud. Erinevatel säbodel on erinevad relee-regulaatorid, kuju poolest. Kuid tavaliselt uuematel(nagu Sul) on selline ristkülikuline karp seal mootoriruumi seina küljes, kirjaga PP-310, süütepooli ligidal. See tuleb maha kruvida, juhtmepistik välja tõmmata. Seejärel ava see must kaas, mis kahe kruviga kinni. Selle alt tulebki nähtavale relee(silindriline) ja selle kontaktid(silindri kohal), mis tuleb ära puhastada peene liivapaberiga kuni nad on puhtad silma järgi. Torkad liivapaberi riba sinna kahe kontakti vahele, kruvikaga pead ennem kontaktid laiali ajama, ja lihvid. Vajadusel korrata protseduuri(kui ikka laadima ei hakka). Mustunud kontaktid ei anna generaatorile teada, et oleks vaja akut laadida(kuigi mingil määral selline regulaator veel laeb/töötab, aga mitte piisavalt) ja nii aku saabki tühjaks. See karp tahab korralikult kereühendust ka saada(massi), seepärast kontrolli, et kui karbi tagasi kruvid, siis karbi tagumine plekkserv oleks korralikult mootoriruumi seina vastas ja mõlemad kruvid sisse keeeratud.
..geneka juhtmed võivad ka lahti olla, see põhjustab samuti mittelaadimist.
Loodame et saad korda siis ! kui midagi vaja siis küsi julgesti.

Last edited by pooltelg4 on Fri Sep 04, 2009 10:42 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
oh sa issand küll..
täna siis mõtlesin, et tore päev on ja lähen lasen sumpa fixida ja umbes 300 meetrit enne sumpa fiximise kohta oli mägi ja sinna ma jäingi..
kuni sinna maani (olin saanud sõita heal juhul 10mintsa) hakkas jupsima.. nii kui gaasi panin, suri välja.. -.- ja siis enam ei võtt üldse pauerit järgi ja sinna mäe alla ma jäingi..
kuni siis mingisugused kohalikud inimesed tulid mind aitama..
lõpuks sai siis nii, et tooreklapp välja ja sellega sain sumpa parandaja juurde, kes teavitas et tema ei hakka seal midagi tegema, et kõik torud nagu ämblikuvõrgud jne jne..
niisiis sealt jälle ära tulles suri masin välja ning kohalik aitaja puhastas igast klemme ja asu ja kiskus selle süütepooli (või mis iganes selle nimi on) lahti ja pani kokku ja õhufiltri võtsime lahti (õli täis oli??) (karbussiga ei teind midagi)..
ja siis kadus säde ära XD ja siis me loobusime ja aitajad läksid koju.. proovisin veel paar korda süüdet anda aga ei miskit..
mõtlesin, et just in case vaatan veel korra, et mis seal lahti on jne.. ja siis ma leidsin selle süsi jublaka.. ja masin käivitus!!! NII TORE!! SAIN TOOREKLAPIGA KOJU SÕITA JA EI PIDANUDKI PUKSIIRI ERITI ORGUNNIMA..
pikk jutt **** jutt.. aga genekas vist toimib jälle, kuna sädet andes oli pauer kogu aeg olemas.. aga ma proovin neid klemme veel puhastada, tean küll mis mustast karbist jutt käib!
Aga poisid..
mis ma tegema pean selle jamaga, et tühikäigul töötab aga nii kui gaasi annan sureb välja.. ? 
täna siis mõtlesin, et tore päev on ja lähen lasen sumpa fixida ja umbes 300 meetrit enne sumpa fiximise kohta oli mägi ja sinna ma jäingi..
kuni sinna maani (olin saanud sõita heal juhul 10mintsa) hakkas jupsima.. nii kui gaasi panin, suri välja.. -.- ja siis enam ei võtt üldse pauerit järgi ja sinna mäe alla ma jäingi..
kuni siis mingisugused kohalikud inimesed tulid mind aitama..
lõpuks sai siis nii, et tooreklapp välja ja sellega sain sumpa parandaja juurde, kes teavitas et tema ei hakka seal midagi tegema, et kõik torud nagu ämblikuvõrgud jne jne..

ja siis kadus säde ära XD ja siis me loobusime ja aitajad läksid koju.. proovisin veel paar korda süüdet anda aga ei miskit..
mõtlesin, et just in case vaatan veel korra, et mis seal lahti on jne.. ja siis ma leidsin selle süsi jublaka.. ja masin käivitus!!! NII TORE!! SAIN TOOREKLAPIGA KOJU SÕITA JA EI PIDANUDKI PUKSIIRI ERITI ORGUNNIMA..
pikk jutt **** jutt.. aga genekas vist toimib jälle, kuna sädet andes oli pauer kogu aeg olemas.. aga ma proovin neid klemme veel puhastada, tean küll mis mustast karbist jutt käib!
Aga poisid..


[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 19
- Joined: Sat Aug 01, 2009 10:15 am
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
õhufilter peabki õli täis olema. aga see et se sul gaasi andes välja sureb võib olla sellest et se saab sul liiga palju kätte
S.A.P.A.K.A.S
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
variante on mitu, väljasuremine kiirendamise hetkel võib tulla lisaõhust, ummistusest karbussis või kiirenduspumba mittetöötamine. Uusi sumpse vaja?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
puhastasin selle musta karbi klemmid ka ära..
siis mõtlesin et kuna ma nagunii juba säbo juures olen ja see nii nunnu on, siis peaks paar kiiremat ringi maja ümber tegema.. XD kiirendas normaalselt ja kõik oli ok.. samas kui korraga rohkem järsult gaasi andsin, siis näitas välja suremise märke (tooreklapp oli kinni), kuni parkimiseni, mil suri välja ning uuesti tööle ei saanud seda.. vene poistega lükkasime oma koha peale tagasi..
nooo mis jama?!! :/
kas seda välja suremist võib mõjutada ka sumpa torude hõredus? Või siis on mootoril kuskil mingi toru lõhki mida silm ei suuda tuvastada?!
Ah ma ei tea, poisid, ma ei tea!!
Olen Jossu sumpside osas käpp!
siis mõtlesin et kuna ma nagunii juba säbo juures olen ja see nii nunnu on, siis peaks paar kiiremat ringi maja ümber tegema.. XD kiirendas normaalselt ja kõik oli ok.. samas kui korraga rohkem järsult gaasi andsin, siis näitas välja suremise märke (tooreklapp oli kinni), kuni parkimiseni, mil suri välja ning uuesti tööle ei saanud seda.. vene poistega lükkasime oma koha peale tagasi..
nooo mis jama?!! :/
kas seda välja suremist võib mõjutada ka sumpa torude hõredus? Või siis on mootoril kuskil mingi toru lõhki mida silm ei suuda tuvastada?!
Ah ma ei tea, poisid, ma ei tea!!
Olen Jossu sumpside osas käpp!
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
no sumpa torude hõredus ei mõju küll.sabo karpal on kokku kolm tüüsi,kahele saab väljast juurde.üks on ujuki ruumis sees.edu sulle:)
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests