Väidax vastupidist st. põhjaalt ei saa regullida kuna kangi horisontaalne osa on keskmises põhjakanalis sees,salongist saab regullida, kui võtta maha plekist kaan mis ümber käigukangi põhjaküljes kinni on, käigukangi all on käiguvahetus mehhanism mida saab edasi tagasi liigutada kui polte lõdvendada vb ka paremale vasakule kuid jah käiguvahetust võib ka siduri seisukord mõjutada. Kuidagi on vaja välja selgitada põhjus mis võix käiguvahetust häirida. Seisva mootori korral lähevadki ilma sidurit vajutamata kõik käigud sisse kui käigukangi mehhanism on õigesti regullitud ja hammasrataste hambad omavahel otsakuti kokku ei satu, siis ei lähe ilma sidurit vajuatamata sisse aga muudel juhtudel peax minema küll.metsamees kirjutas:
Käikude hädadega alustaks kõige lihtsamast: Kas kolmanda-neljanda käigu sees olemise ajal on käigukang täpselt keskel ?
Kui natuke vasakule kaldu siis võibolla on kogu värk maru piiripeale reguleeritud ja kui mootor/käigukast patjade peal mängivad siis enam esimesed paar käiku ei lähegi sisse.
Põhjaalt saaks reguleerida.

Läx vist väga puust ja punasex aga no vast on kasulik info:pB)