
ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
21. mail olid ilusad numbrid odomeetril. Varsti saab sama pildi kuutega.


-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Meeldetuletuseks endale oli täna öösel/hommikul odomeetril 15833.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Matkaauto asub teele marsruudil Tallinn - Põlvamaa - Hiiumaa - Tallinn
Odo 16024
Odo 16024
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
kas koos käruga?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Edukalt jõudnud Põlvamaale Palojärvele. Läbitud sai 296 kilomeetrit Eestimaa kattega ja katteta teid. Ainsaks mureks on see, et aeg ajalt peab tankima ka. Täislastis auto ja täislastis käruga olid Otepää mäed ikka päris rasked. Mingi hetk hakkas juhitavus halvenema (võibolla 50 km enne kohalejõudmist) ja hiljem selgus miks. Parem tagumine rehv täiesti tühi. Hommikul veel mõtlesin kas võtta varuratas kaasa aga õnneks lasin ikka rehvi veljele peale panna.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Eile oli siis orienteeriumine Põlvamaal. Enne võistlust sai leitud üks koht kus rehv maha võetud ja teine koht kust sai uue sisekummi. Tulemuseks taaskord terve ratas. E
Kütusekulu sai mõõdetud marsruudil Türi - Põlva. Mõlemas kohas läks paak ääreni täis ja Põlvas mahtus siis paaki 27L bensiini. Läbitud vahemaa 250 km ehk kulu veidi üle kümne. Pole eriti paha tulemus arvestades koormatud auto ja koormatud käru kooslust. Üsna palju ka Lõuna-Eesti mägiseid teid.
Täna sai lõunaks peale pandud karburaator K-127, mille kodust kaasa võtsin. Eelmist K-133 ei saanud korralikult tööle ja ajas tühikäigul musta tagant. Ühtlasi avastasin, et K-133 on ühe vidina võrra vaesem (keegi eemaldanud). Mõne jupi võtsin vanast ja esialgu ei saanud uuega mootorit tööle aga see lahenes. Tehtud proovisõit Maanteemuuseumisse (edasi tagasi u 15km) ja töötab. Eks reguleerimist muidugi vaja aga auto liigub edasi ning tühikäigul ei tossa.
Homme Tartusse ning teisipäeval Hiiumaa poole teele.
Pilte piirab EDGE.
Kütusekulu sai mõõdetud marsruudil Türi - Põlva. Mõlemas kohas läks paak ääreni täis ja Põlvas mahtus siis paaki 27L bensiini. Läbitud vahemaa 250 km ehk kulu veidi üle kümne. Pole eriti paha tulemus arvestades koormatud auto ja koormatud käru kooslust. Üsna palju ka Lõuna-Eesti mägiseid teid.
Täna sai lõunaks peale pandud karburaator K-127, mille kodust kaasa võtsin. Eelmist K-133 ei saanud korralikult tööle ja ajas tühikäigul musta tagant. Ühtlasi avastasin, et K-133 on ühe vidina võrra vaesem (keegi eemaldanud). Mõne jupi võtsin vanast ja esialgu ei saanud uuega mootorit tööle aga see lahenes. Tehtud proovisõit Maanteemuuseumisse (edasi tagasi u 15km) ja töötab. Eks reguleerimist muidugi vaja aga auto liigub edasi ning tühikäigul ei tossa.
Homme Tartusse ning teisipäeval Hiiumaa poole teele.
Pilte piirab EDGE.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Täna on ilmataat otsustanud päev läbi maad kasta. Seetõttu on sõidud möödunud klaasipuhastite ning kuuma puhuva gero tähe all.
Homme 300 vaja sõita seega mõõdab uue karpaga ka kütusekulu ära. Hetkel läbitud reedest alates veidi alla 700 km.
Homme 300 vaja sõita seega mõõdab uue karpaga ka kütusekulu ära. Hetkel läbitud reedest alates veidi alla 700 km.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Asukohaks nüüdseks Hiiumaa ning läbitud 1050 km. Kütusekulu Viljandi ja Haapsalu vahel (228km) uue karburaatoriga 9,4L. Vanaga oli probleem ka selles, et küünlad tahmasid ära. Nüüd on nad ideaalselt puhtad.
Eile tegin avarii ka sapikaga. Tagurdasin omale käru risti taha ja tagant paremalt mõlkis.
Reedel:

Eile:

Valgusfoor:

Eile tegin avarii ka sapikaga. Tagurdasin omale käru risti taha ja tagant paremalt mõlkis.
Reedel:
Eile:
Valgusfoor:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Kas said kütusekulu 9,4 l/100km kohta või oli see kogu Viljandi Haapsalu otsa kulu?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Jajah, 9,4 liitriga 228 kilomeetrit täislastis auto ja käruga oleks küll hea tulemus. Aga ei 9,4L/100km ikka.tuust wrote:Kas said kütusekulu 9,4 l/100km kohta või oli see kogu Viljandi Haapsalu otsa kulu?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Eile sai osaletud "TARVITET MASSINATE VÄLJASÖIT" sõidul Hiiumaal. Oli mõnus ja järgmine kord loodetavasti jälle.
Aga nüüdseks edukalt kodus ja odo näit 17469 km ehk siis 9 päevaga läbitud 1445 km.
Tänane tagasisõit möödus vihmas. Praam loksus mingi hetk nii, et nõud kukkusid ja kõikjal klirises. Tee pealt sai ka äsja maha kukkunud puud lõhkuda/eemaldada, et sõit võiks jätkuda.
Õli mõnus reis ja sapikas oli aus ning ustav kaaslane. Ilmselt järgmine pikem sõit juba Lätti.
Aga nüüdseks edukalt kodus ja odo näit 17469 km ehk siis 9 päevaga läbitud 1445 km.
Tänane tagasisõit möödus vihmas. Praam loksus mingi hetk nii, et nõud kukkusid ja kõikjal klirises. Tee pealt sai ka äsja maha kukkunud puud lõhkuda/eemaldada, et sõit võiks jätkuda.
Õli mõnus reis ja sapikas oli aus ning ustav kaaslane. Ilmselt järgmine pikem sõit juba Lätti.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Meeldetuletuseks endale oli kuu alguses sapika odomeetril number 17695 ehk siis juuni kuus sõidetud 1862 km.
Eile oli taaskord üks Retro võiduajamine ning kaardilugejana oli lahtise aknaga kuulda paha häält parempoolsest tagumisest rattas. Täna hommikul mõtlesin välja, et ju ta vist see laager on, mis juba aastake poolpidune on.
Eile oli taaskord üks Retro võiduajamine ning kaardilugejana oli lahtise aknaga kuulda paha häält parempoolsest tagumisest rattas. Täna hommikul mõtlesin välja, et ju ta vist see laager on, mis juba aastake poolpidune on.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Sapikal oli täna hommikul tähtis sündmus. Odomeetrile tiksus ette numbrikombinatsioon 18000. Soetades 2010 aasta suvel oli seal number 10449.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Nagu eelpool mainitus hakkas mingi hetk kostma tagumisest paremast rattast ebameeldiv hääl. Kuna teada oli, et see laager on juba ammu surmale võlgu siis eeldasin ka selle riknemist. Täna hakkasin laagrit vahetama ja selgus tõsiasi, et häät tegi hoopis lahtine ilukilp. Poldid olid küll sees aga mitte täiesti kinni. Sellegipoolest läksid uued laagrid ka sisse.




Olnud juba valmis koju minema mõtlesin, et vaatan igaksjuhuks ka teised rattad üle. Tulemuseks see, et vasak esimene rattalaager tegi väga koledat häält. Läks kiiruga seegi vahetusse. Endale ja teistele teadmiseks, et kolm komplekti rattalaagreid ja tihendeid (neljale rattale) maksis 155 EUR ehk siis ühe auto jagu laagreid/tihendeid u 52.-
Ja väike VIDEO rattalaagrist.
Eesti reisi ajal hakkas jälle jamama temperatuurinäidik. Nüüd hiljuti suri täitsa ära aga kuna peamiselt linnasõit siis ei tundnud väga puudust. Täna siis sai pandud külge järgmine aga uhiuus. Tulemuseks see, et nüüd näitab koguaeg max temperatuuri. Ehk siis andur suure tõenäosusega katki. Pole küll jõudnud kontrollida. Selleks aga, et õli välja ei voolaks anduri vahetuse ajal sai saba püsti aetud. Sai vist aga liiga palju kuna kastist hakkas õli välja nirisema.





Olnud juba valmis koju minema mõtlesin, et vaatan igaksjuhuks ka teised rattad üle. Tulemuseks see, et vasak esimene rattalaager tegi väga koledat häält. Läks kiiruga seegi vahetusse. Endale ja teistele teadmiseks, et kolm komplekti rattalaagreid ja tihendeid (neljale rattale) maksis 155 EUR ehk siis ühe auto jagu laagreid/tihendeid u 52.-
Ja väike VIDEO rattalaagrist.
Eesti reisi ajal hakkas jälle jamama temperatuurinäidik. Nüüd hiljuti suri täitsa ära aga kuna peamiselt linnasõit siis ei tundnud väga puudust. Täna siis sai pandud külge järgmine aga uhiuus. Tulemuseks see, et nüüd näitab koguaeg max temperatuuri. Ehk siis andur suure tõenäosusega katki. Pole küll jõudnud kontrollida. Selleks aga, et õli välja ei voolaks anduri vahetuse ajal sai saba püsti aetud. Sai vist aga liiga palju kuna kastist hakkas õli välja nirisema.

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: ZAZ 968M (1976?) - Sipelgas
Tere. Sinu mure kõlab tuttav olevat, võib olla vale andur või näidik. Mingil hetkel muutusid sapikate andurite ehitused - vanematel olid sees kontaktid mis vibreerisid ja vastavalt temperatuurile andsid näidikule rohkem või vähem voolu. Aga uuematel sapperitel oli peal juba uus, termotakistiga andur, nagu moodsatel autodel. Need ei ole omavahel vahetatavad kahjuks. Vaata seda pilti, andurite välimused on samuti erinevad, kuigi keere sama.

Soovitan sul teist andurit proovida, teise kujuga.

Soovitan sul teist andurit proovida, teise kujuga.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests