Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Soojenedes pidurivedelik paisub, Sellepärast peab ka pedaalil lõtk olema.
Veidike raamatutarkust K. Aleksiuse ja A.Palu teosest "Sõiduautode remont".
Vabakäigu kontrollimiseks mõõdetakse joonlaua abil vahemaa, mille järel pedaali liikumine muutub raskemaks. Piduripedaali ettenähtud vabakäik autodel "Zaporožets" on 3...6mm.
Pidurivedeliku tase peasilindri reservuaaris peab olema pidurivedeliku täiteava alumise servani.
Töösilindri remondist:
Silindri sisemus ja kolb puhastatakse lapiga ja pestakse piirituse või pidurivedelikugaNaftasaadusi ei tohi tarvitada.Uus mansett kaetakse pidurivedelikuga ja asetatakse kohale nii, et selle terav serv jääb silindri keskosa poole. Isereguleeruva piduri töösilindri kokkupanekul keeratakse kolb lõpuni seaderõngasse ja lüüakse seejärel servast kaugemale. Lõpuks tuleb kolb poole pöörde võrra lahti keerata, et tekiks klotsi liikumiseks vajalik lõtk. Mõnikord takistab pidurimehhanismi kokkupanekut süsteemi sattuv õhk, mis ei lase kolvil algasendisse liikuda. Seepärast tuleb õhutusventiil aegsasti lahti keerata.Kolvi soon peab olema vertikaalselt ja seaderõnga väljalõige kolvi soonega risti.
Veidike raamatutarkust K. Aleksiuse ja A.Palu teosest "Sõiduautode remont".
Vabakäigu kontrollimiseks mõõdetakse joonlaua abil vahemaa, mille järel pedaali liikumine muutub raskemaks. Piduripedaali ettenähtud vabakäik autodel "Zaporožets" on 3...6mm.
Pidurivedeliku tase peasilindri reservuaaris peab olema pidurivedeliku täiteava alumise servani.
Töösilindri remondist:
Silindri sisemus ja kolb puhastatakse lapiga ja pestakse piirituse või pidurivedelikugaNaftasaadusi ei tohi tarvitada.Uus mansett kaetakse pidurivedelikuga ja asetatakse kohale nii, et selle terav serv jääb silindri keskosa poole. Isereguleeruva piduri töösilindri kokkupanekul keeratakse kolb lõpuni seaderõngasse ja lüüakse seejärel servast kaugemale. Lõpuks tuleb kolb poole pöörde võrra lahti keerata, et tekiks klotsi liikumiseks vajalik lõtk. Mõnikord takistab pidurimehhanismi kokkupanekut süsteemi sattuv õhk, mis ei lase kolvil algasendisse liikuda. Seepärast tuleb õhutusventiil aegsasti lahti keerata.Kolvi soon peab olema vertikaalselt ja seaderõnga väljalõige kolvi soonega risti.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
See on hea raamat, mul on kah see.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
No nii, vahepeal on palju aega läind ja on ka palju tehtud. Alustuseks vahetasin tekstoliit ratta välja, sellel olid pooled hambad ära murenenud, kuid imekombel üle veel ei andnud. Vahetamine ise oli paras ooper, proovisin ratast maha võtta ilma mootorit ja keret lahutamata, aga ei. Tõmmitsatega ligi ei mahtunud ja kangiga toore jõuga väänates sain tasakaalustusvõlli hammaka juppideks, aga südamik jäi võllile
. Polnudki muud teha, kui mootor maha, hammakad vahetatud ja järgmiseks lõunaks mootor tuksus jälle. Siis sai kolbidele vaz 01 76mm rõngad pandud.
Võtsin siiski põhjalikult käsile opeli karbussi, sain korda r...a, tühikäigu torus tüüsi ees lipendas kilejas prügi, mis oli mul alati märkamata jäänd.
Ostsin uue süütepooli, see on mosse oma, kuna muid nõuka varjante mulle ei pakutud.
Nüüd on sapika tagumise katte all kõik tip-top, mõneks ajaks
.
Möödunud reedel sai ka Hiiumaad külastatud Väike trip saarel möödus kenasti, väike remont käib ju ikka asja juurde. Klapikambri kaane vahelt hakkas õli lekkima, silikooni vahele näpuotsaga ja sõit jätkus.
Üldiselt olengi praegu masinaga väga rahul ja kilomeetreid aina tuleb, kuna kasutan suurest rõõmust zazi igapäeva autona.

Ostsin uue süütepooli, see on mosse oma, kuna muid nõuka varjante mulle ei pakutud.
Nüüd on sapika tagumise katte all kõik tip-top, mõneks ajaks

Möödunud reedel sai ka Hiiumaad külastatud Väike trip saarel möödus kenasti, väike remont käib ju ikka asja juurde. Klapikambri kaane vahelt hakkas õli lekkima, silikooni vahele näpuotsaga ja sõit jätkus.
Üldiselt olengi praegu masinaga väga rahul ja kilomeetreid aina tuleb, kuna kasutan suurest rõõmust zazi igapäeva autona.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 19
- Joined: Fri Feb 11, 2011 12:47 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
tere olen alles liitunud, lugesin seda karpa juttu, ise panin peale vw golfi karpa nüüd anna vänta või võtit, iga mats käib, aga plaanis see vahetada see monopritse vastu, äkki saab parem.
-
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mis golfi karpast täpsemalt jutt ja kui võimsa mootori oma?
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
zaz 968A
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Oli ilus rannailm 

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 34
- Joined: Mon Dec 04, 2006 4:52 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Ega see masin juhuslikult pühapäeva hommikul kell pool 6 paiku risti tankal eeest mööda ei sõitnud?
sapikat praegu pole, aga hoian silmad lahti :D
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tunnistan süüteo omaks:D
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Lõppes see suur ringirallimine. Sai külastatud mõnda linna, sh Paidet, kus kohtusime teiste klubilistega. Tripp ise Haapsalu- Rapla- Võhma- Viljandi- Võhma- Paide- Võhma- Rapla- Haapsalu, ühtekkku umbes 530 km. Kusjuures ilma ühegi probleemita, mitte kordagi ei pidanud näpppupidi kapotti alla ronima. Vahel häiris vaid liiga kõrge temperatuur, aga olgem ausad ilmad olid kuumad ka



-
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
See siis olidki sina kes võhma juures vastu tuli.Ma vaatasin kohe et olen seda konna kuskil näinud ja et mingid marakratid olid roolis. 

Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
zaz 968A
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Sapikalist mida sa marakrati all silmas pead?
-
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Niisama noored mehed,mitte halvas mõttes.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
zaz 968A
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Nagu lubatud käisime 22.juuli Hiiumaal "Retro Night Race 4"-l. Võistlus oli pingeline ja põnev. Tulemuseks tõime ZAZiga koju II koha, kaotades vaid Hiiumaa kohalikule "Alma Racing Teamile". Suured tänud korraldajatele.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Stardis olen kindlasti, aga kas sapikaga, seda ei julge lubada veel.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests