Kalle 3A3-966B 72'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Enne kui lahti kisud mõõda silindrite surved ära.
Ja vaata klapiklambri kaane alla esimesena.
Ja vaata klapiklambri kaane alla esimesena.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Kas sa ei keeranud hooratta polti korralikult kinni või miks sa jälle sama küna ees oled?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
See on tõesti veider, et jälle nii läks.
Keerasin korraliku padruniga ja pika sabaga millele panin isegi toru otsa.
Seda tuleb täitsa uurida mis jama see on. Teistel ju seda viga väga olnud ei ole iga ~400 km tagant.
Veider on see, et hooratas laperdab oma 2 mm aga sidurdamine oli OK ja sõidu ajal ei saanud midagi aru et valesti oleks. Sidurivõll saab ikka valu kindlasti korralikult.
Seal oli vist mälujärgi ka mingi stopperseib plekist, äkki see on siis kesine ja väsinud.
Näen siin hetkel ainukest ja kõige kiiremat lahendust kollase doonori 40 hj mootor võtta ja siia peale istutada. 10. September ei ole enam mägede taga.
Korralik läbipesu ja tihendid lihtsalt vahetada. See käis ilusti, hääle järgi nõudis ainult klapiregulli.
Ahti, ma ei leidnud üles simmerite mõõtu, mis Sa panid oma mootorile tõukurvarraste torude otstesse tihendi asemele. Palun värskenda mu mälu, käin lõunaajal poes ära ja ostan ära.
Keerasin korraliku padruniga ja pika sabaga millele panin isegi toru otsa.
Seda tuleb täitsa uurida mis jama see on. Teistel ju seda viga väga olnud ei ole iga ~400 km tagant.
Veider on see, et hooratas laperdab oma 2 mm aga sidurdamine oli OK ja sõidu ajal ei saanud midagi aru et valesti oleks. Sidurivõll saab ikka valu kindlasti korralikult.
Seal oli vist mälujärgi ka mingi stopperseib plekist, äkki see on siis kesine ja väsinud.
Näen siin hetkel ainukest ja kõige kiiremat lahendust kollase doonori 40 hj mootor võtta ja siia peale istutada. 10. September ei ole enam mägede taga.
Korralik läbipesu ja tihendid lihtsalt vahetada. See käis ilusti, hääle järgi nõudis ainult klapiregulli.
Ahti, ma ei leidnud üles simmerite mõõtu, mis Sa panid oma mootorile tõukurvarraste torude otstesse tihendi asemele. Palun värskenda mu mälu, käin lõunaajal poes ära ja ostan ära.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
viewtopic.php?p=18851#p18851
17x27x7
Kuskil oli kirjas mul ka kui kõvasti see käib aga ma olen ise alati suruõhukeerajaga kinni lasknud.
17x27x7
Kuskil oli kirjas mul ka kui kõvasti see käib aga ma olen ise alati suruõhukeerajaga kinni lasknud.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mingeid kasutatud kettaid leiab. Või siis pane see läänekas, mis ma välja otsisin.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tellisin ketta ära. Peaks kuskil nädalaga kohal olema. Selleaja sees saab mootori maha võtta, teen selle tulevikuks korda talvel.
Võtan ühe teise mootori ja puhastan ära, tihendid ringi, klapid soveldan üle ja uus siduriketas sisse. Enamat polegi vaja sest see on ju sapikas.... küll käib. Tollel mootoril oli õlisurve hea, ju siis on kulumine ka väike.
Hooratas suruõhupüssiga kindlalt kinni!
Võtan ühe teise mootori ja puhastan ära, tihendid ringi, klapid soveldan üle ja uus siduriketas sisse. Enamat polegi vaja sest see on ju sapikas.... küll käib. Tollel mootoril oli õlisurve hea, ju siis on kulumine ka väike.
Hooratas suruõhupüssiga kindlalt kinni!

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Nädalavahetusel võtan teise mootori pilbasteks (see on üleni õline ja näha et kõik tihendid on veidi läbi andnud, samas surved olid head 8 kõigil silindritel).
Kokku jätan ainult väntvõlli ja ploki, nukka ka ei võta välja.
Hindan lõtkud ja võimalikud vahetustvajavad detailid üle.
Kontrollida tuleb kindlasti tekstoliithammasratas.
Kõik tihendid uued, puhas mootor ja 10. septembril näeme.
Kokku jätan ainult väntvõlli ja ploki, nukka ka ei võta välja.
Hindan lõtkud ja võimalikud vahetustvajavad detailid üle.
Kontrollida tuleb kindlasti tekstoliithammasratas.
Kõik tihendid uued, puhas mootor ja 10. septembril näeme.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Doonori mootoriga veidi pahasti - õli pole vist kunagi vahetatud ja kulumise märgid kõikjal, hülsid, tõukurid alt ümmarguseks kulunud, tekstoliit käib mitu mm. vasakule paremale oma südamiku peal... Jääb varuosadeks.
Musta mootoril viga leitud, lisaks sellele, et mul sai sinna külge vale hooratas, seepärast jäid ka teise väntvõlli tihvtid liiga välja sealt turritama...tõmbasin keskmise poldi liiga õrnalt kinni.
http://i280.photobucket.com/albums/kk16 ... 4hsoiw.jpg
Musta mootoril viga leitud, lisaks sellele, et mul sai sinna külge vale hooratas, seepärast jäid ka teise väntvõlli tihvtid liiga välja sealt turritama...tõmbasin keskmise poldi liiga õrnalt kinni.
http://i280.photobucket.com/albums/kk16 ... 4hsoiw.jpg
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Nädalavahetuse töövõit - musta sapika mootori väntvõllil uued kõvasulamist tihvtid sees.
Seekord läksid 8mm (tunduvalt suuremad ja tugevamad) tihvtid ja uus keskava polt.
Võrdlesin vana mootorit ja enda oma - sain kohe aru miks mul hooratas lahti tuli.
Sinna suure poldi alla käib 1 laineline bimetall seib. Minul seda polnud. Nüüd sai see ka oma kohale.
Teoreetiliselt keerasin poldi kinni küll kuid keermeaugu põhja kinni ja seibi võrra jäi vändale ja hoorattale vahe sisse.
Panin ka uue tagumise otsasimmeri ja tutika siduriketta ja uue kasutamata sidurikorvi.
Siduri survelaager sai samuti uus ja nüüd peaks see osa kindel olema.
Nüüd masin koos, modifitseerin veel veidi summuti pütte, et neid vaiksemaks saada.
Meie kandist on esialgu Maanteemuuseumisse 10.09 tulemas 2 sapikat - 1 must 966 ja 1 valge 968M.
Seekord läksid 8mm (tunduvalt suuremad ja tugevamad) tihvtid ja uus keskava polt.
Võrdlesin vana mootorit ja enda oma - sain kohe aru miks mul hooratas lahti tuli.
Sinna suure poldi alla käib 1 laineline bimetall seib. Minul seda polnud. Nüüd sai see ka oma kohale.
Teoreetiliselt keerasin poldi kinni küll kuid keermeaugu põhja kinni ja seibi võrra jäi vändale ja hoorattale vahe sisse.
Panin ka uue tagumise otsasimmeri ja tutika siduriketta ja uue kasutamata sidurikorvi.
Siduri survelaager sai samuti uus ja nüüd peaks see osa kindel olema.
Nüüd masin koos, modifitseerin veel veidi summuti pütte, et neid vaiksemaks saada.
Meie kandist on esialgu Maanteemuuseumisse 10.09 tulemas 2 sapikat - 1 must 966 ja 1 valge 968M.
-
- Posts: 536
- Joined: Tue Aug 30, 2011 2:21 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Aga laupäevaks/pühapäevaks sügispäevadele?pooltelg4 wrote:
Meie kandist on esialgu Maanteemuuseumisse 10.09 tulemas 2 sapikat - 1 must 966 ja 1 valge 968M.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Järgminekord kindlasti.Minister wrote: Aga laupäevaks/pühapäevaks sügispäevadele?

Minujaoks on see alles hooaja pikem algussõit, sest pidevalt on minu autot igasugu hädad tabanud.
Täna tuleb töödega jätkata.
Järgneva 5 päeva plaan - summutid täiustada(küllaltki lihtne ülesanne)ja tagasi panna(käisin just WÜRThis paigalduspastat toomas).
Salongis juhtmed korda, bens pumbale kronstein ehitada (kui täis kuni poole paagiga sõita siis ei pea hetkel seda vahepaaki lisama mis mul plaanis oli).
Pritsesüsteemi õhulugejale potentsiomeeter vahele, segu tuleb veidi lahjemaks keerata, selle 1,2liitrise mootori jaoks on ikka liiga kange.
1 esimene parktule pirn ei anna ühendust...

Salongis veel vaip maha, esimesed uksepolstrid kinnitada ja valmis me olemegi.
Tegelikult tahaks gero ka ära ühendada aga see on suurem nokitsemine.
VÕibolla ajutiselt saaks ta sinna kuidagi paigaldada. Kahju et õhk-gero ei ole, sellega oleks lihtne, pole eraldi radikat ja venti vaja. Sooja oleks hädasti vaja, hommikud ja õhtud on juba külmad.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Esmaspäeva õhtu - kell 21:30 sapikal on summutid küljes ja toimub esimene katsetus.
Ma ei saanud nimelt kohe arugi, et mootor käima läks - alles siis kui pöörded ülesepoole tõusid. Summutid said hetkel väga head ja maanteekatsetus mille tegin kinnitas, et jõudu vähemaks ei jäänud lisa-sõelte paigaldamisest ja toruotste peenemaks muutmisest.
Täna pean kiirelt välja mõtlema kuidas kuumalt kütuseauru-luku tekkimist vältida...
Kas on kütuse rõhk liiga kõrge, või miks ta täis tõmbab. See on nii ebameeldiv tegelt, võta jälle pihustite kaitse välja, käia puhtaks...käivitub nagu karpaga sapikas
Muu tundub kapotiall okei olevat. Nende mõnesaja km. järel oli õlifiltris näha peenikest tinatolmu ja õli segu, mille ma sealt ära puhastasin, tähendab kolvid ja saaled töötavad ennast sisse. Vahetan ennem pikemat sõitu ka õli ära.
Ma ei saanud nimelt kohe arugi, et mootor käima läks - alles siis kui pöörded ülesepoole tõusid. Summutid said hetkel väga head ja maanteekatsetus mille tegin kinnitas, et jõudu vähemaks ei jäänud lisa-sõelte paigaldamisest ja toruotste peenemaks muutmisest.
Täna pean kiirelt välja mõtlema kuidas kuumalt kütuseauru-luku tekkimist vältida...
Kas on kütuse rõhk liiga kõrge, või miks ta täis tõmbab. See on nii ebameeldiv tegelt, võta jälle pihustite kaitse välja, käia puhtaks...käivitub nagu karpaga sapikas

Muu tundub kapotiall okei olevat. Nende mõnesaja km. järel oli õlifiltris näha peenikest tinatolmu ja õli segu, mille ma sealt ära puhastasin, tähendab kolvid ja saaled töötavad ennast sisse. Vahetan ennem pikemat sõitu ka õli ära.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests