- Juhipoolne käigukasti pool õlitihedaks tehtud;
- Pooltelje liigendirist vahetatud;
- Rummu simmerlingid uued, laagrid puhastatud, määritud, reguleeritud;
- Paigaldatud uued ziguli töösilindrid;
- Uued piduriklotsid;
- Piduriklotse sai töödeldud uute silindritega sobivaks, kõik puhastatud, krunditud, värvitud:

Parempoolne trumli sisu, selline ta oli ennem...

..ja selline peale remonti:

Amordid vahetasin taga mõlemad ära. Auto taguots tõusis kohe kõrgemale, sest alla said uued vedrud ja amordid.


Trummel küljes, kui sõrmega käsipiduri hoovakest liigutada, on ratas kohe nagu kännu taga. Väga täpne sai.
Paigaldasin taha porilapakad, mis tal originaalis oli ja kunagi maha võetud sai. Esimesed on ka olemas aga tuleb kronsad leiutada.


Lisaks läheb peale uus spidotross.
Areneb jõudsalt
