
Kalle 3A3-966B 72'
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Läikiv seepärast, et oli alles märg, kui pilti tegin. Niikuinii tuleb reedel matistamine ja seejärel pahtel, lihv, krunt, veel pahtlit, jne. Niikaua kuni tulemus on hea. Mingit hullult head tulemust ma niikuinii ei saa, aga proovin vähemalt. Hiljem poleerin pinna korralikult üle. Kerenumbrid ka nüüd õiged sees ju, varsti saab ARKi minna 

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Avastasin täna veel sapika juures kohti, mida oli vaja keevitada. Nüüd kõik tiptop, täna päeval hakkan värvima. Eks siis postitan õhtul pilte, kuidas väja tuli. Pahtlitööd tuleb veel kõvasti, aga midagi hullu pole, kerged lohud on vaja täita. Ootan juba väga, milline hakkab sapikas välja nägema süsimustana. 

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Viidin värvitöö eduka lõpuni, pilti küll kohe pakkuda pole. Värv jäi nagu klaas, arvestades seda, et värvisin väljas, tuli ilus värvitöö. Asjalik püstol, õige värvi vedeldamine, korralik vee-eraldi kompressori ja püstoli vahel, ning õiged liigutused püstoliga teevad imet.
Pilte panen siis, kui kõik juba komplekt(luugid, uksed ees). Auto on ikka täiesti teine, pole enam see punane roim. 


-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
kruvi alla ja näita,
peale seada saame hinnata kui imelikud nad kokkuvõttes siis on
peale seada saame hinnata kui imelikud nad kokkuvõttes siis on

968; 968M
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
incz wrote:kruvi alla ja näita,
peale seada saame hinnata kui imelikud nad kokkuvõttes siis on
Teeme nii.
Ideaalne oleks saada kusagilt laiendatud veljed aga mitte ennem ülevaatust

-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Sai siis eile prooviks üks sapika enam vähem korralik, küll värvimata velg võetud ja sinna 175/70/R13 peale libistatud. Keskelt jäi tõesti naljakalt kitsas aga ei nidagi hullu. Vaadates esimest pilti, siis sealt selgub isegi velje laiendamise idee ju (nende Opeli velgede pealt saaks selle randi lõigata, ja sapikale juurde keevitada. Mida see juurde annaks ja kas on mõtet(äkki ei mahu koopasse enam), seda peab mõtlema.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ma soovitaks siiski lihtsalt rehvid alla panna ning sõita ülevaatusele,siis kui auto juba legaalselt teel ja paberimajandus korras tegeleda edasi muude pisiasjadega.
968; 968M
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Tõsi, muidu jääb jälle seisma mingi ajapuuduse vms. taha, õnneks praegu on hästi läinud. Peab natuke aktiivsem olema, hooaeg ju käib täiega.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Olen jõudnud nii kaugele, et uuendan pidureid. Puhastan, määrin ja vahetan pid. silindrid ja klotsid. Ratta simmerlingid uued ja laagrid tuleb pesta ja määrida. Lisaks sai lahti võetud poolteljed, proovin diferentsiaali reguleerida, lasin välja vanad õlid, ka mootorist ja võtsin karteripõhja alt.
See oli ilus puhas kuid käin ikka vahendiga üle.
pooltelje ristid tuleb samuti vahetada, sest need täitsa loksuvad mõlemad.
Mis mõõduga ristid pooltelgedele lähevad?

Juhipoolne tagumine amort on õli välja lasknud, vahetan selle ära.
Samas hakkasin ka ühte 40 Hj mootorit puhastama ja korrastama.

Sellega seoses tekivad veel mõned küsimused - mida kasutada siis tõukurvarraste torude tihenditena?
See oli ilus puhas kuid käin ikka vahendiga üle.

pooltelje ristid tuleb samuti vahetada, sest need täitsa loksuvad mõlemad.
Mis mõõduga ristid pooltelgedele lähevad?

Juhipoolne tagumine amort on õli välja lasknud, vahetan selle ära.
Samas hakkasin ka ühte 40 Hj mootorit puhastama ja korrastama.

Sellega seoses tekivad veel mõned küsimused - mida kasutada siis tõukurvarraste torude tihenditena?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Seal saab kasutada nii o-rõngast, kui ka simmerit. Mõlemad varjandid töötavad.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ahjaa, ja oli nii, et simmeri puhul võib vedrud panemata jätta, o-rõngaga peaks vedru olema.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Selge, tänud hea mõtte eest. Vaatan sinna sobiva mõõduga simmekad.
Puhastasin täna auto peal oleva mootori õlivanni ja tsentrifugaalfiltri, panin need kenasti uute tihenditega kokku ka ja kallasin mootoriõli sisse, 10W40 Valvoline Turbo, nagu eelmine kordki. Üldiselt oli mootor hoolimata pikast seismisest põhjast puhas.
Vedasin paika õliradiaatori, suveks läheb ta mootoriruumi tagatule kõrvale ribide juurde. Lisaks panen selle külge ventika, mis hakkab tööle kui õli temp läheb üle 90 kraadi(tempi mõõdan karterist originaalanduriga, väike elektroonikaplokk tuleb vahele panna kuid alguses lülitan lihtsalt nupust sisse välja).
Generaatorile oleks vaja pingutus-kinnitus teha.
Juhtmed paika vedaad, releed, nupud jne. Suur töö
Bensiinipaak vaja ühendada kafburaatoriga, uus filter ja elektriline bensupump üle kontrollida.
Puhastasin täna auto peal oleva mootori õlivanni ja tsentrifugaalfiltri, panin need kenasti uute tihenditega kokku ka ja kallasin mootoriõli sisse, 10W40 Valvoline Turbo, nagu eelmine kordki. Üldiselt oli mootor hoolimata pikast seismisest põhjast puhas.
Vedasin paika õliradiaatori, suveks läheb ta mootoriruumi tagatule kõrvale ribide juurde. Lisaks panen selle külge ventika, mis hakkab tööle kui õli temp läheb üle 90 kraadi(tempi mõõdan karterist originaalanduriga, väike elektroonikaplokk tuleb vahele panna kuid alguses lülitan lihtsalt nupust sisse välja).
Generaatorile oleks vaja pingutus-kinnitus teha.
Juhtmed paika vedaad, releed, nupud jne. Suur töö

Bensiinipaak vaja ühendada kafburaatoriga, uus filter ja elektriline bensupump üle kontrollida.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests