Nongrata Sapu
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Uut kolbi pole aga mõne viisaka kasutatu peaks ikka leidma. Rõngad tahaks ilmselt uuendamist aga need saab Lada tutikatega asendada.
Aga paak istus kenasti tagasi oma kohale vaatamata pigimati ja vildi paigaldusele?
Ma pean ka ikka kiiremas korras selle töö ette võtma.
Aga paak istus kenasti tagasi oma kohale vaatamata pigimati ja vildi paigaldusele?
Ma pean ka ikka kiiremas korras selle töö ette võtma.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Paak läks nibinnabib, paar mm veel ja poleks saanud enam korki peale keerata.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Täna panin pea peale, aga üks tikkpolt andis otsad rsk. Kas kõige mõtekam on vedru või mis iganes selle värgi nimi on (keermeparandus vedru) sisse keerata? Või on remontmõõtu tikkpolte olemas (M12)? Kurat ma ütlen, ühest august teise
.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
On olemas ka selliseid tikkusid, kus üks ots on M12 ja teine M10. Ühe peaks veel leidma kui vajadus on. Aga võib ka lihtsalt V-Coili sisse panna.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Ei saa käima. Kolmanda poti surve on 3,5, no ok, vana silinder ja kolb, suuremat survet ei maksa sealt oodata, aga millegipärast on nüüd esimese poti surve 0, ennem pauku oli 8. Kas siis mingi kolmanda poti kild viskas esimese poti kolbi augu sisse või mis?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
3,5 surve ilmselt ikka klappide ebatihedusest tingitud mitte kolvigrupist. Kas sa 1. silindri klapivahed kontrollisid ära?
Vaevalt, et mingid tükid sealt esimesse silindrisse jõudsid kuid nii mõnigi asi võis selle juhtumiga kannatada saada. Tekstoliit näiteks aga kui klapivahed on paigas siis ei jää muud vist üle kui pea maha võtta.
Vaevalt, et mingid tükid sealt esimesse silindrisse jõudsid kuid nii mõnigi asi võis selle juhtumiga kannatada saada. Tekstoliit näiteks aga kui klapivahed on paigas siis ei jää muud vist üle kui pea maha võtta.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Vahed on ok, klapid lahti ei jää. Tuleb ikka teine pool ka lahti võtta.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Teine pool ka nüüd lahti, klapid peavad. Tundub, et läbi sisselaske on löönud mettalipudi vastassilindritesse ja see on seal kolvi, silindri ja rõngad ära söönud.






-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Müstika. Kuidas ta sellises koguses sinna jõudis ja miks teistesse ei läinud.
Sa kolbi alla ei keeranud, et silindri olukorda näha?
Sa kolbi alla ei keeranud, et silindri olukorda näha?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
No kui klapitaldrik läks, siis jäi klapp lahti, tugev imev tuul, mille tekitasid teised silindrid, imes puru ka teistesse silindritesse. Aga kas teistes polnud siis seda puru? Suur jama küll ühe väikese klapirikke pärast.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Puru on esimeses ja teises, neljandas pole. Esimese silindri võtsin maha (selle kompressioon on 0), seintel on sügavad kriimud ja esimene rõngas on kergelt kinni kiilunud. Ma vist otsin kuskilt uue mootori, ei viitsi sellega jamada, kurat teab mis pahandust mettalipuru veel teinud on. Teisalt on tuliterad silindrid, sõrmed ja kolvid olemas, aga mootor on vaja nii ehk naa pulkadeks võtta ja üle kontrollida.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Eile oli mingi täielik või peaaegu täielik deja vu. Nimelt käisin sõitmas ja järsku tundus, et midagi logiseb, lasin hoo väheke alla ja sain aru, et vasak esiratas logiseb. Jäin seisma ja keerasin poldid kinni. Deja vu-st- 1979 käisime automatkal Gruusias, minu isa sappariga ja 2 sigulli. Kuskil Venemaa avarustes juhtus sama asi, mingi kolin, vibra jne, isa arvas, et äkki bensukanister katusel on lahti tulnud ja logiseb, hakkas kiirust alla võtma, et kontrollida ja järsku käis pauk ja vasak esiratas lahkus tööpostilt. Ratas leiti kuskilt 200m kauguselt võsast, lisaks käidi mutreid otsimas, neid muidugi ei leitud ja sai siis igalt rattalt mutter laenuks võetud. Ema istus kraaviserval näost valge ja teatas, et tema läheb bussiga või lennukiga tagasi Tallinnasse. Eile tuli mulle see lugu selgelt meelde, aga õnneks ajalugu sedakorda ei kordunud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Et siis auto sõidab ja mootor töötab kenasti?
Suvi on varsti läbi ja suur osa sapikaid sõitnud minimaalselt
Suvi on varsti läbi ja suur osa sapikaid sõitnud minimaalselt

-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
So far so good! Täna sain üv ka läbi. Käisin Keilas tegemas, algul ei saanud gaase paika, vana tükk aega pusis karpa kallal ja sättis väheke süüdet, lõpuks näitas aparaat rohelist. Tuli välja, et vana oli omal ajal ka sapparimees, rääkiseme törts sapaka juttu ka. Nõelklapp jupsib aegajalt, ujutab üle. Hommikul panin paugust käima, hakkasin sõitma järsku soss, seisab, karpast bena tilkus, siis läks jälle käima ja töötas nagu kellavärk, üv punktis hakkas jälle üle ajama, sain kuidagi käima ja käis jälle tiptop. Kas jääb ujuk kuskile taha kinni või mis, peab mingi aeg uurima.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests