Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Vahetasin välja orignaal turvarihmad, mis koguaeg põrandal poris vedelesid.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Näpisin siin eile kehvahs jäänud tagapidurit ja avastasin sellise viguri, et parem poolne silindri ots liigub, vasakpoolne aga ei. Vahetasin silindri välja, kuid ikkagi sama seis, prem pool liigub aga vasak mitte. Võtsin silindri lahti ja seal paistis kõik korras olevat, oskab keegi aidata, et millest see tuleb?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Teine klots kinni jäänud äkki? Samas tõenäosus suht väike. Ikkagi teine silinder ka vigane võibolla. Loogiliselt võttes peavad ikka mõlemad pooled liikuma pedaalile vajutades 

-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Oletame, et see vahetatud töösilinder on korras. Mis siis saaks olla? Saaks olla miski kaval pragu piduritorudes või -voolikus. Või näiteks erikuradi leke peasilindris... kuigi see vist vaevalt... Oled seda asja vaadanud? Teine asi - lootusetult aegunud BSK / PSK / Neeva. Siis aitaks vist pidurivedelikuvahetus. Üldiselt vene lähenduses sapikas tahab ikka paksu pidurimöginat saada - seega sihi silmad rohkem Neeva poole.
Kui silindri paika panid, siis selle mõlemad kolvid näppudega olid ikka liigutatavad? Muidu profülaktika mõttes võiks selle silindri kolviosale vasaraga kergelt peksa anda (kui on tõesti kinni) ja siis proovida jälle.
Kui silindri paika panid, siis selle mõlemad kolvid näppudega olid ikka liigutatavad? Muidu profülaktika mõttes võiks selle silindri kolviosale vasaraga kergelt peksa anda (kui on tõesti kinni) ja siis proovida jälle.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tänud. Eks ma proovin mudida seda silindrit.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Keevitasin uued summid. Tõin romulast 2 resonaatorit ja hakkasin ehitama. Töö tehtud, panin vigurid autole alla, ja oh imet, sapikale omane plödin ja kärin asendus madala ja võimsa podinaga. Podin oli aga liialt vali ja pidi midagi muud välja mõtlema, päeva päästsid traat nuustikud. Podinast jäi järgi vaid susin
.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Keegi virutab mul tühikäigu ära koguaeg
. Alati peale 30 km sõitu, (Haapsallu ja tagasi) on tühikäik paigast. Iga päev peab uuesti häälestama, natuke teeb nagu tigedaks. Muidu sõidu ajal on mootori töö ja käitumine tip top.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Natuke huumorit ka. Täna käisin linnas (Haapsalus) õlle järgi, tagasi koju jõudes oli esimene reaktsioon, et kes krt mu sapperi ära on ajand. Olen harjund, et koju jõudes tervitab mu roheline kullake mind kirsipuude all, aga oh imet, ma ju ise selle roolis
.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tühikäigu otsingutel:
Kuna kasbussis viga ei olnud, siis ilmselt peitus viba õhulekkes. Niisiis tõmbasin kõik asjaosalised tihendid vahelt välja ja asemele läks silikoon. Tulemus paistab hiljem, siis kui silikoon on kuivanud.You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
peab endal ka sellise töö ette võtma
Mul ka kõigub õrnalt- peaks sebima need kummist tihendid mitte papist.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tühikäigu otsingutel olen jõudnud nii kaugele, et kurja juur peitub nr3 silindris. Tee mis tahad, aga see lihtsalt ei tööta. Uus küünal, juhe, klapid regleeritud, sisselaskele silikoon vahele pandud, surve on olemas. Mis mul kahe silma vahele jääb? Palun abi, kus k...t see kala on?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna oli tõsine remondi päev. Kuna selgus, et olen viimasel ajal vaid 2,5 pütiga ringi kärutanud tuli mdagi ette võtta. Niisiis mutrivõtmed pihku ja remontima.
Nüüd nurrub mootor nagu kiisu ja sõit on hoopis teine tera, kiirendus on eelmisega võrreldes lausa meeletu
.
Vahetasin välja vasaku poole kolvid, silindrid, silindri pea ja jagaja.
Milles viga nüüd konkreetselt oli, seda ma ei tea, kuid vigu oli. Kahel klapi tõukurvardal olid otsad (munakad) lahti, rõngad olid kulunud ja jagaja rootori varras loksus.Nüüd nurrub mootor nagu kiisu ja sõit on hoopis teine tera, kiirendus on eelmisega võrreldes lausa meeletu

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna sai pikem sõit mööda kuiva kruusateed tehtud, see on ikka meeletu kuidas zaz endale tolmu sisse imeb. Hambavahed ragisesid ja silme ees oli hall. Muidugi tekkis piduritega probleem, algul arvasin,et lihtsalt mootor ei suuda enam, kuid ei. Pidurid olid ise peale läinud ja sinna nad ka jäid. Lahti sain siis, kui lasin veidi õli ühest esipiduri nipplist välja. Siin foorumis Jossul kunagi sama lugu olnd. Ja muidugi jälle probleemid tühikäiguga, pole, lihtsalt pole. Järgmine kord kui zazi näppima lähen, siis viskan selle opeli karbussi kus kurat ja panen peale weberi, see mul vedeleb siin niisama.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mul oli samuti piduritega see sama probleem, et jäid peale ja pidi õli välja laskma. Pidurid olid liiga peale keeratud sealt vardast, mis on peapumba juures ning ta selle tõttu jäi kuidagi surve alla. Piduripedaal oli kah nagu paku taga kinni.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Kui nüüd mõelda, siis tõesti ma keerasin sealt vardast peale, et eemaldada loks.Mis seal ikka keeran aga maha jälle.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests