Arusaadav, meil kõigil on kiire, plus veel perekonnale eriti ei meeldi, et liiga palju aega autodega veedame. See pritsungiehituse võistlus, see oli rohkem sümboolne kokkulepe


Aga need kohad, kuhu sa puurisid, ongi vene inseneridel jäetud kindlasti "ulmelise tuleviku" jaoks, et äkki tuleb ka sapikatele sissepritse...sipelgas wrote:Pikka aega mõtlesin, et teen ikka kollektori korralikult ja õigesti ära. See tähendab siis, et keevitada "mägi" peale ja siis sinna lasta lõigata õige nurga all korralik pesa pihusti jaoks. Kuna aga see teenus tuleks sisse osta (ja mul aega absoluutselt pole, et ringi sõita) ja ilmselt maksaks ka korraliku raha siis hetkel otsustasin minna lihtsat ja kiiret teed ning panna pihustid veidi vale nurga alla. Täna siis pihustiaugud puuritud ja nüüd tuleb kinnitused meisterdada. Esimene kollektor sai sõelapõhjaks puuritud testimise huvides.
Tehnoloogilised avad kindlasti.sipelgas wrote:Ei tea jah milleks need sinna tehtud. Ehk on lihtsalt tehnoloogilised vormid, mis on vajalikud lihvimise vms jaoks. Kahel on ju augud sees ehk siis oleks hea kuhugi pinki kinnitada.Aga nurk ei olegi väga vale aga võiks parem olla. Hetkel pritsiks pea kanali seina peale. Aga ilmselt ei anna see oluliselt tunda. Külma mootoriga ilmselt rohkem aga soojaga peaks vahe olema üsna väike.Aga pihusteid liimida ma ei taha ja kui paigutada õige nurga alla siis kindlasti korralikud pesad teha.
Pluss on muidugi see, et ma saan kõiki pihusteid eraldi juhtida ja igat moodi asju seadistada.
Loomulikult, see oleks juba 1980..90 aastate sõiduautodeauto ajudel tuntud "safe mode", et töökotta kuidagi "veereda" - puht füüsiliselt juba kasvab kütusekulu ka.sipelgas wrote:Ma mõtlesin rohkem seda, et kõik neli pihustit ei avane samal ajal nagu väga vanasti oli. Aga MS on veel tellimata ja eks ma ise seadistan jah.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests