Martini Zaz 968M 1980
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Ei, kahjuks ma märjamaale ei satu. Tänan muidu, vanatüübi stanged ehk siis ilma plastikosadeta jah? Need on ilusamad tõesti.
Püüan nii kähku happekrundi peale saada kui võimalik. Mina teda peale ei pannud, ei kujuta ette kui kaua ta sellisena seal loperdanud oli.
Üks küsimus: kui palju aitab mootori jahutusele kaasa see mehhanism, mis juhib õhku otse nendest ribidest välja, mis originaalis peal oli? Kui on tast väga palju kasu, siis äkki kellegil on pakkuda neid plekke?
Püüan nii kähku happekrundi peale saada kui võimalik. Mina teda peale ei pannud, ei kujuta ette kui kaua ta sellisena seal loperdanud oli.
Üks küsimus: kui palju aitab mootori jahutusele kaasa see mehhanism, mis juhib õhku otse nendest ribidest välja, mis originaalis peal oli? Kui on tast väga palju kasu, siis äkki kellegil on pakkuda neid plekke?
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Happekrundiga ole ettevaatlik, värvile peale ei tohi seda sattuda. Kuigi huvitav kus nii väikest kogust happekruntigi saab... Korralikult puhasta ära, tupsuta krunti peale ja väikse värviparandusvärviga üle ja peaks enamvähem saama...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Proteksoli olen näinud väikese potsikuga müügis. Novakori mitte. Võibolla oleks Novakor antud juhul parim - ta on kergelt happelise reaktsiooniga, aluspinna värvi üles ei keeda ja tema peale võib praktiliselt kõiki värve kanda.
Hiljuti tegin Novakoriga Audil poritiiva taastust. Eks teda läks muidugi vanale värvile ka peale, aga ma ei ole tähele pannud, et sellega oleks midagigi halba kaasnenud.
Aga vastus sinu küsimusele nende õhuplekkide suhtes - jah, neist on väga palju kasu. Sest ega ilma nendeta jääb õhuringlus mootoriruumis väga nigelaks.
Hiljuti tegin Novakoriga Audil poritiiva taastust. Eks teda läks muidugi vanale värvile ka peale, aga ma ei ole tähele pannud, et sellega oleks midagigi halba kaasnenud.
Aga vastus sinu küsimusele nende õhuplekkide suhtes - jah, neist on väga palju kasu. Sest ega ilma nendeta jääb õhuringlus mootoriruumis väga nigelaks.
Last edited by Sapi-Vana on Thu Aug 05, 2010 10:01 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Kõrvatikuga kannan krundi peale, ehk on hea variant? Aga ma võin suurema potsiku ka osta, kui pole väikest, millalgi läheb kindlasti vaja. Või kui juba olen korra lahti teinud siis peab kõik ära kasutama?
Ma siis hakkan otsima neid plekke, aitäh.
Ma siis hakkan otsima neid plekke, aitäh.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Minuomal pole mitte ühtegi plekki, käisin 35c kuumaga saares ära ja temp oli normis...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Oleks väike palve, kui satute garaazi siis ehk viitsite tagastange kinnitustest pilti teha, sai terve vanatüübi stange nüüd kokku aetud, aga ei tea kuidas need kinnitused käivad(sain 2 stanget millel kinnitused puudu, proovin ise väänata)
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Ega ta eriti üle 80 kraadi ei ole läinud jah. Eks selle peab praktikas järgi katsetama, aga ma arvan, et ilma asjata ikka neid plekke sinna pandud pole. Samas ega ilma asjata neid sealt enamus sapperitel ära ka pole võetud?
Garaaži satun ma alles pühapäeval aga saan pilti ikka teha kui ma kaameraga ligi saan sinna. Eks ma püüa.
Garaaži satun ma alles pühapäeval aga saan pilti ikka teha kui ma kaameraga ligi saan sinna. Eks ma püüa.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Tänu Sapi-Vanale sai siis see geneka ketas ka korda. Saab jälle sõita sapikaga.
Vahepeal panin ajutise lahendusena sisse ka arvuti kõlarid, võtsin trafo kõlaritelt vahelt ära ja ühendasin otse akuga. Kui millalgi raha saan siis ehk panen päris auto maki sisse.
Vahepeal panin ajutise lahendusena sisse ka arvuti kõlarid, võtsin trafo kõlaritelt vahelt ära ja ühendasin otse akuga. Kui millalgi raha saan siis ehk panen päris auto maki sisse.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
RE: Martini Zaz 968M 1980
Z@Z'lt sain endale ka jahutusplekid, need panin täna peale. Vaatasin, et päris 1:1 ei sobi, sest osade aukude kohal pole raami sees auku näiteks, aga muidu sain ilusti nad peale. Loodan siis, et neist on kasu.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Vahepeal, kunagi sügisepoole, käidi ja peeti mu sapikaga pulmi, nimelt oli see pulmaauto. Tänu sellele, et ma laenasid autot, tehti seal polstritepuhastus, pandi vaip maha (tavaline toavaip, selle ma arvatavasti vahetan välja), paigaldati sigaretisüütaja auk.
Varsti saab talve selgroog murtud ning kevad hakkab lähenema, kõik sapikad hakkavad kuuridest välja tulema, minul ka juba mõningad plaanid tehtud. Sügisel ei saanud midagi eriti tehtud kahjuks. Ei tea kas kevadelgi aega on, keskkooli lõpetamine tuleb ka ära teha. Hetkel kogun raha just sellel eesmärgil, et saaks vajalikke asju osta.
Kurb on vaadata, kuidas klubi tegevus soiku vajub koos talvega. Ootame paremaid aegu.
Varsti saab talve selgroog murtud ning kevad hakkab lähenema, kõik sapikad hakkavad kuuridest välja tulema, minul ka juba mõningad plaanid tehtud. Sügisel ei saanud midagi eriti tehtud kahjuks. Ei tea kas kevadelgi aega on, keskkooli lõpetamine tuleb ka ära teha. Hetkel kogun raha just sellel eesmärgil, et saaks vajalikke asju osta.
Kurb on vaadata, kuidas klubi tegevus soiku vajub koos talvega. Ootame paremaid aegu.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Ise mõtlesin sama. Ei toimu nagu enam midagi foorumis. Peaks ise ka mõned postitused tegema 

-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Täna sai välja aetud auto. Tegin ühe tiiru, mootor tundus väga nõrgakene, tahtis aina välja surra ja ei jõudnud enam minna, kui olin käigu ära vahetanud. Mõtlesin, et ehk on pidurid peal kuid ei ole. Võtsin küünlad maha, kaks tükki olid mustad, kaks valged. Tähendab see siis, et kaks pütti ei töötanudki?
Tegin puhastust karburaatorile (oli roostepuru täis) ning õhufilter sai samuti puhastatud. Mootorit lasin kah survepesuriga lootes täpselt teada saada, et kust tuleb õli, aga ei ole veel saanud. Võtsin bensupaagi maha, et see seest ära puhastada kuid minu õnneks oli paak seest puhas, hoopis sõel, mis selle toru-varda otsas oli, oli väga läbi omadega. Täiesti läbi roostetanud. Et ilusat sinna saada tuleks kogu uus varras kuskilt leida kuid ma mõtlesin, et ostan tavalise väikese bensufiltri ja panen ta sinna voolikuga otsa, ehk kärab kah.
Kas see on normaalne, et ma ei saa oma vana kasutajaga sapikaklubi.org'sse sisse kuid sapikaklubi.eu'sse saan??
Tegin puhastust karburaatorile (oli roostepuru täis) ning õhufilter sai samuti puhastatud. Mootorit lasin kah survepesuriga lootes täpselt teada saada, et kust tuleb õli, aga ei ole veel saanud. Võtsin bensupaagi maha, et see seest ära puhastada kuid minu õnneks oli paak seest puhas, hoopis sõel, mis selle toru-varda otsas oli, oli väga läbi omadega. Täiesti läbi roostetanud. Et ilusat sinna saada tuleks kogu uus varras kuskilt leida kuid ma mõtlesin, et ostan tavalise väikese bensufiltri ja panen ta sinna voolikuga otsa, ehk kärab kah.
Kas see on normaalne, et ma ei saa oma vana kasutajaga sapikaklubi.org'sse sisse kuid sapikaklubi.eu'sse saan??
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Sapperil kipuvad küünlad talvega ära surema jah. Vahest aitab kui teed nad lihtsalt puhtaks, või proovid teisi küünlaid peale.
Siis lase käia ja kontrolli vahepeal leegitorusid ükshaaval(tilk vett peale vms, ma panin nt märja kaltsu vastu) siis on aru saada kas kõik pütid käivad.
Kui küünlad tööle saad, siis lase mootor korralikult soojaks(algul natuke kohapeal ja siis vaikselt sõites). Ega tal külmalt jõudu ei olegi, mul samamoodi täpselt.
Enamus bensiini ei aurustu vaid lihtsalt kondenseerub ära sisselaske seintele ja ei põle hästi.
Siis lase käia ja kontrolli vahepeal leegitorusid ükshaaval(tilk vett peale vms, ma panin nt märja kaltsu vastu) siis on aru saada kas kõik pütid käivad.
Kui küünlad tööle saad, siis lase mootor korralikult soojaks(algul natuke kohapeal ja siis vaikselt sõites). Ega tal külmalt jõudu ei olegi, mul samamoodi täpselt.
Enamus bensiini ei aurustu vaid lihtsalt kondenseerub ära sisselaske seintele ja ei põle hästi.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Vist leidsin üles koha, kust lasi õli läbi, veel ei tea, kuna katsetada pole veel saanud. Eelmine omanik ütles, et ta vahetas ära karteri tihendi, niiet seda ei mõelnud ma vaatama hakata. Kuid lõpuks ei jäänud muud üle, kui üle kontrollida. Vahetatud oli ta tõesti kuid tihend oli ühe koha pealt niimoodi kortsus, et oma 8-10 cm karteri äärest oli ilma tihendita. Uus tihend tehtud ja vahele pandud. Võtsime ära ka amordi, plaan on leida uued (tagumised), kuna taguots õõtsub nagu vesivoodi.
-
- Posts: 86
- Joined: Wed Jul 14, 2010 3:54 pm
- Contact:
Re: Martini Zaz 968M 1980
Parempoolne rooliots on täiesti läbi, vasak vajaks kah vahetust.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests